zbychu napisał(a):WITAM PYTANKO do piotrusia a inter cars z kad bierze te regenerowane bo dzisiaj byłem i maja regerowane po 950pln to jak to jest skoro piszesz ze niema takiej opcji ale za tydzień bende osobiscie w niemczech w Rastatt bo mieszkam w nl . to mam 200km , po powrocie napisze czy jest ok czy przestroga ( dla mechaniorów bo im profity spadną )
narka POZDRAWIAM
Odpisuję z opóźnieniem ale jakoś umknęło mi Twoje pytanie. Przepraszam.
Otóż z upływem czasu wszystko się zmienia.
Przykładowo przez bardzo długi okres nie istniała możliwość naprawy pompowtrysków, a praktycznie już po zakończeniu ich produkcji Bosch udostępnił swoim serwisom kompletną technologię i oprzyrządowanie umożliwiające w 100% skuteczną regenerację.
Myślę, że od niedawnego czasu jest podobnie z piezowtryskami do TDi CR, których do niedawna nie dało się naprawiać, a obecnie już można.
Słowem, świat się zmienia i trzeba za nim podążać ale pomimo coraz większych możliwości diagnostyczno-naprawczych moja przestroga przed naciągaczami kasującymi wielkie pieniądze za powierzchniowe wypłukanie wtryskiwaczy w myjce ultradźwiękowej z Allegro - pozostaje JAK NAJBARDZIEJ AKTUALNA.
[+]
Chcę tylko doprecyzować, że na chwilę obecną dostrzegam WYŁĄCZNIE możliwość regeneracji fabrycznej (w ramach tzw. austauschu).
Lokalne, nawet najlepiej wyspecjalizowane serwisy Boscha wciąż nie dysponują żadnymi procedurami naprawczymi (prócz świetnego oprzyrządowania do diagnostyki), ani częściami zamiennymi do wtryskiwaczy piezoelektrycznych.
W tej sytuacji wiara w "oryginalne procedury producenta" firm oferujących rzekomo profesjonalną regenerację piezoelektryków należy jak dotąd, włożyć miedzy bajki. I tyle ... .