zielu napisał(a):nr wg których powinienem szukać wtrysków mogę sprawdzić VCDSem czy trzeba odczytać z wtrysku?
zielu napisał(a):następuje przycięcie (niecała sekunda pauzy przy rozruchu)
zielu napisał(a):do wymiany komplet?
zielu napisał(a):czy szukać używek w dobrym stanie i podmienić tylko nie które?
zielu napisał(a):Dlatego właśnie pytam na forum i szukam wszelkich możliwości by nie narażać się na duże koszta wtrysków.
zielu napisał(a):To jak to w końcu z nimi jest, od jakich wartości zaczynają się problemy, gdzieś wyczytałem że -45 to czym prędzej do wymiany...?
zielu napisał(a):Z kolei w grupach 13 i 14 wiem że wartości mam poprawne.
myszk000 napisał(a):Rosnący poziom oleju to nie zawsze zepsute wtryskiwacze. Jak kolega Pulo1978 dużo jeździ po mieście to bardziej pod DPF.
W moim przypadku to definitywnie wtryskiwacze. Kupiłem regenerowanie za około 900 euro. 300 euro zwracają po odesłaniu starych wiec cena ok. Przyszły z certyfikatem/testem sprawności i roczna gwarancja.
zielu napisał(a):u mnie są wartości:
grupa 13: 0.52 | 0.28 | 0.52
grupa 14: -1.08 | -0.09 | -0.14
grupa 72: -44.0 | -8.0 | 0.0
grupa 73: -34.0 | -4.0 | -4.0
grupa 74: -36.0 | -6.0 | 0.0
grupa 75: -20.0 | 0.0 | 0.0
grupa 76: -42.0 | -8.0 | -2.0
grupa 77: -36.0 | -2.0 | -2.0
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości