1,9 TDi AWX Błąd 00575 Control Limit not Reached

Postprzez dlugi » 2013-06-13, 19:56

Sprawdź przewody podciśnienia sterujące turbiną. Możesz sprawdzić czy nie masz nieszczelności w układzie dolotowym, może to być przepływomierz lub czujnik ciśnienia doładowania słynny n75 te najlepiej sprawdzić podmieniając na inne. Może sztanga turbiny sterująca łopatkami się zacina. Czyszczenie turbiny bez rozbierania turbo środkami chemicznymi Wynn’s lub Valvoline
http://sklep.texpert.pl/chemia-wasztato ... 23379.html

http://www.valvolinepolska.pl/pr,168,sr ... eaner.html
filmik Valvoline czyszczenie EGR- http://www.youtube.com/watch?v=ZdJUvMFJPdY
filmik czyszczenie turbo-http://www.youtube.com/watch?v=5pot950b7gU
Sposób użycia:

TURBOSPRĘŻARKA - zdjać gumowe weże powietrzne i zaaplikować preparat bezpośrednio do wnętrza turbiny.

ZAWÓR RECYLKULACJI SPALIN EGR - dozować bezpośrednio do wnętrza.

CZYSZCZENIE DOLOTU:

1. Uruchomić silnik i poczekać, aż się rozgrzeje. Zdjąć filtr powietrza.
2. Ustawić pracę silnika na 2000 obr/min;
3. Przy pracujacym ciepłym silniku wtryskiwać preparat w odstępach do kolaktora dolotowego. Podczas aplikowania obroty silnika obniża się - spadną. Po każdym rozpyleniu, poczekać aż silnik osiągnie ustawione poprzednio obroty. Jeśli to konieczne przegazować, żeby silnik nie zgasł z powodu wzbogaconej mieszanki.
4 . Kontynuować aż do zużycia całego opakowania 200 ml produktu;
5 . Pozostawić pracujący silnik na biegu jałowym przez kilka minut. Przegazować około 5 do 10-ciu razy podczas tego okresu. Nie przekraczać 3000 obr/min;
6 . Zatrzymać silnik po tym jak pracował przynajmniej 1 minutę. Zamontowć ponownie filtr powietrza. Stosować każdorazowo co 15 000 km
Wyindywidualizowałem się z rozentuzjazmowanego tłumu audi
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
dlugi
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 2013-06-09, 18:58
Lokalizacja: LUBLIN
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1999
Imię: RAFA£

Re: 1,9 TDi AWX Błąd 00575 Control Limit not Reached

Postprzez Piotruś » 2013-06-13, 19:56

1976Avant napisał(a):Na prośbę znajomego.
Auto straciło moc. Z tego co wiem zapisał się błąd 00575 Intake Manifold Pressure: Control Limit Not Reached . Ostatnio był czyszczony EGR. Podobno jest sprawny..

AWX (i AVF, AVB, ATJ i AJM) to takie motory, w których rzadko pomaga czyszczenie turbiny, a częściej trzeba ją po po prostu wymienić ... .

Oczywiscie zaczynamy od:
- ustalenia szczelności podciśnienia sterującego mambranką turbiny
- pomiaru wartości mierzonych VAG'iem (lub VCDS'em) - trzeba też zrobić tzw. logi jeśli mamy dalej pomagać na Forum
- ewentualnym rozruszaniu dźwigni przy turbinie

Dopiero jeśli powyższe czynności nie pomogą - myślimy o regeneracji lub wymianie turbinki.

Reasumując - standard i książkowa przypadłość silnika "na pompowtryskach".

[ Dodano: 2013-06-13, 20:58 ]
Uuuupsss. Nie wiedziałem, że Kolega długi juz się dopisał, kiedy ja pisałem swoją wiadomość ale już ją zostawię, bo od przybytku głowa nie boli ... ;-) .
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Postprzez olo_gsm » 2013-06-13, 22:06

W pierwszej kolejności sprawdź czy podciśnienia idące między silnikiem, a ścianą grodziową się nie rozpięły lub nie przetarły.
Avatar użytkownika
olo_gsm
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 99
Dołączył(a): 2013-05-30, 21:08
Lokalizacja: Włocławek
Model: A6 C6
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 179KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2005
Imię: Olek

Postprzez sidewind76 » 2013-06-26, 21:30

odnośnie preparatu valvoline to tylko do wymontowanych elementów służy natomiast preparat wynns na pracującym silniku
Od nieba dzieli nas 9 milimetrów...
Avatar użytkownika
sidewind76
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 2013-06-24, 12:48
Lokalizacja: Sosnowiec
Model: VW Golf
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2002
Imię: Rafał


Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości