Sprawdź przewody podciśnienia sterujące turbiną. Możesz sprawdzić czy nie masz nieszczelności w układzie dolotowym, może to być przepływomierz lub czujnik ciśnienia doładowania słynny n75 te najlepiej sprawdzić podmieniając na inne. Może sztanga turbiny sterująca łopatkami się zacina. Czyszczenie turbiny bez rozbierania turbo środkami chemicznymi Wynn’s lub Valvoline
http://sklep.texpert.pl/chemia-wasztato ... 23379.html
http://www.valvolinepolska.pl/pr,168,sr ... eaner.html
filmik Valvoline czyszczenie EGR- http://www.youtube.com/watch?v=ZdJUvMFJPdY
filmik czyszczenie turbo-http://www.youtube.com/watch?v=5pot950b7gU
Sposób użycia:
TURBOSPRĘŻARKA - zdjać gumowe weże powietrzne i zaaplikować preparat bezpośrednio do wnętrza turbiny.
ZAWÓR RECYLKULACJI SPALIN EGR - dozować bezpośrednio do wnętrza.
CZYSZCZENIE DOLOTU:
1. Uruchomić silnik i poczekać, aż się rozgrzeje. Zdjąć filtr powietrza.
2. Ustawić pracę silnika na 2000 obr/min;
3. Przy pracujacym ciepłym silniku wtryskiwać preparat w odstępach do kolaktora dolotowego. Podczas aplikowania obroty silnika obniża się - spadną. Po każdym rozpyleniu, poczekać aż silnik osiągnie ustawione poprzednio obroty. Jeśli to konieczne przegazować, żeby silnik nie zgasł z powodu wzbogaconej mieszanki.
4 . Kontynuować aż do zużycia całego opakowania 200 ml produktu;
5 . Pozostawić pracujący silnik na biegu jałowym przez kilka minut. Przegazować około 5 do 10-ciu razy podczas tego okresu. Nie przekraczać 3000 obr/min;
6 . Zatrzymać silnik po tym jak pracował przynajmniej 1 minutę. Zamontowć ponownie filtr powietrza. Stosować każdorazowo co 15 000 km