Odpowiem sam sobie, może komuś się jeszcze przyda
Oryginalnie 1.9 i 2.5 ze skrzynią DQS miały następujące przeguby:
-lewy 4B0 407 271C o długości 622 mm w skrócie L1 C (zamienniki 8D0 407 272 BB/DT od Passata albo A4 z prawej strony)
-prawy 4B0 407 272C o długości 645 mm w skrócie L2 C
Przeguby z oryginalnymi numerami 4B0 są "grubsze" od tych z 8D0.
Jeszcze jedną zauważyłem rzecz, że oryginalnie zawsze przeguby powinny być w takiej parze jak przykładowo u mnie powinno to być:
L1 C <> L2 C
lub
J1 BB <> J2 BB jak w Passacie B5 1.9
1=lewy, do tego czarne tło naklejki
2=prawy, tło naklejki białe
Oczywiście można kombinować jak to było u mnie z L1 AS, który jest od automatu i musiał mieć wymieniony przegub wewnętrzny.