Czy w kwestii logów dotyczących w/w silników ktoś może coś wyjaśnić/ podpowiedzieć ?
Sorry za brutalność ale moim zdaniem jest bardzo dobrze, że "w internecie" nie pojawiają się "instrukcje logowania" wwym. silników.
Cokolwiek leży u przyczyn takiej sytuacji to ewentualna ocena logów aby była wiarygodna - w 99 przypadkach na 100 - musi odbywać się w połączeniu z wieloma innymi czynnościami (i obserwacjami) sprawdzającymi - a tego z pomocą neta zrobić się nie da.
Ponadto, chociaż moim zdaniem diagnostyka komputerowa silników CR jest łatwiejsza od diagnostyki np. silników z pompami VP44 - to i tutaj trzeba dysponować na tyle rozwiniętą świadomością techniczną, ze większość chyba woli się nią dzielić jednak za pieniądze i mówiąc szczerze - wcale mnie to nie dziwi ... .
Patior, zauważ, że jeśli chodzi o silniki 2.0TDi z Common Railem również chyba nikt nie podejmuje się wklejania i oceny takich logów, bo w tym przypadku (pozornie) wydają się one jeszcze bardziej "magicznie" od logów silnika V6. No i jest ich więcej ... ... .