2.0 TDI BRE Diagnoza problemu

2.0 TDI BRE Diagnoza problemu

Postprzez CatchMe » 2015-02-17, 22:31

Witam !
Mam pewien kłopot z moją audzianką .
Ostatnio załączyły mi się dwie kontrolki zółta silnik i spirale ( po włączeniu się spirali samochód przeszedł w tryb awaryjny maks 90-100km/h)
Pojechałem do znajomego który ma warsztat auto zostało wpiete bład jaki pokazalo to niskie cisnienie w kolektorze dolotwym
Skasował błąd pojezdził niestety nic sie nie pokazalo niby wszystko OK. odebrałem samochód na rano mowił ze mam pojezdzić bo wszystko wskazuje na to ze samochod chodzi to jak powinien . Jednak wiem ze moj samochod od jakiegos czasu stracil moc nie ma tego momentu jaki miał przed tem , jakis czas temu samochód z dwójki to aż skakał miał dosyć przyspieszenie teraz moment jest dopiero od 2.5 tys obrotów dodam ze Turbo bylo wstawiane jakis czas temu wiec turbina nie ma winy. Sprawdził samochód VAG'iem i wszystkie parametry które by wskazywały na jakis brak cisnienia byly ok , ogolnie samochod pod kątem statystyk które mozna sprawdzic w VAG'u sa w normie . Zawsze przy zmianie biegów slyszalem swist i odkrylismy ze jest peknieta rurka (załącznik) jutro jadę ja wymienic i pytanie , czy brak mocy moze być przyczyną tej rurki ? Jest to od EGR'u bodajze . Czy jednak ta rurka nie ma nic wspolnego z tym bledem który mi sie pokazał (niskie cisnienie w kolektorze dolotowym) i trzeba szukac dalej ? Pozdrawiam
Załączniki
5019300118.jpg
CatchMe
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2015-02-17, 22:20
Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BRE 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2008
Imię: Kuba

Re: 2.0 TDI BRE Diagnoza problemu

Postprzez zibi06 » 2015-02-18, 12:29

CatchMe napisał(a):załączyły mi się dwie kontrolki zółta silnik i spirale

CatchMe napisał(a):odkrylismy ze jest peknieta rurka (załącznik). Jest to od EGR'u bodajze

Jedno z drugim może być ze sobą powiązane.
CatchMe napisał(a):niskie cisnienie w kolektorze dolotwym

Pamiętasz jaki był pełny zapis błędu (nr, itd)?
Avatar użytkownika
zibi06
-#Admin
-#Admin
 
Posty: 1585
Dołączył(a): 2013-06-02, 23:04
Lokalizacja: Pomorskie
Model: Nie mam
Nadwozie: SUV
Zasilanie: Benzyna
Silnik: INNY
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2014

Re: 2.0 TDI BRE Diagnoza problemu

Postprzez CatchMe » 2015-02-18, 12:56

Niestety nie : ( wybacz mi ale nie znam sie na mechanice jestem takiego typu czlowiekiem ze wole jechać do znajomego mechanika i po prostu on mi ogarnia wszystkie samochody które mam od wielu wielu lat i jest mi dobrze z tym. Ale jezeli mowisz ze jedno z drugim moze byc powiązane to troszeczkę mi cisnienie zeszło . Dzisiaj daje na wieczór samochód w czwartek odbiorę i dowiem się czy miało to przyczynę wiec napewno odezwe się czy problem ustąpił . Pozdrawiam
CatchMe
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2015-02-17, 22:20
Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BRE 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2008
Imię: Kuba

Re: 2.0 TDI BRE Diagnoza problemu

Postprzez zibi06 » 2015-02-18, 13:07

CatchMe napisał(a):Zawsze przy zmianie biegów slyszalem swist i odkrylismy ze jest peknieta rurka

Pęknięta rurka oznacza nieszczelność i jeżeli się nie mylę EGR jest jakoś połączony z kolektorem dolotowym.
CatchMe napisał(a):ze wole jechać do znajomego mechanika

Masz rację. Nic nie zastąpi oceny w realu.

CatchMe napisał(a):dowiem się czy miało to przyczynę wiec napewno odezwe się czy problem ustąpił .

To czekamy na dobre wieści.
Avatar użytkownika
zibi06
-#Admin
-#Admin
 
Posty: 1585
Dołączył(a): 2013-06-02, 23:04
Lokalizacja: Pomorskie
Model: Nie mam
Nadwozie: SUV
Zasilanie: Benzyna
Silnik: INNY
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2014


Powrót do C6 (2004-2011)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość