2.4 Quattro avant LPG - Wa-wa. Czy ktoś oglądał?

2.4 Quattro avant LPG - Wa-wa. Czy ktoś oglądał?

Postprzez boober1 » 2016-03-23, 09:15

Cześć,

Czy ktoś może oglądał tą a szóstkę?

http://otomoto.pl/oferta/audi-a6-2-4-v6 ... b3bfba1375

Z góry dzięki,

Łukasz
boober1
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2016-03-23, 08:50
Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 BDV 170KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2003
Imię: Łukasz

Re: 2.4 Quattro avant LPG - Wa-wa. Czy ktoś oglądał?

Postprzez nie pamietam 82 » 2016-03-23, 10:59

Cześć.

1. Z pakietem S-line ten samochód nie ma NIC wspólnego ;) . Sprzedający nie ma zielonego pojęcia co to S-line .
2. Nie jest to nawet pełna wersja wyposażenia z jaką mógł ten samochód opuścić fabrykę .
3. Na pierwszy rzut oka auto ( ze zdjęć ) nie budzi we mnie żadnych większych zastrzeżeń .
4. Autko masz do obejrzenia w W-wie także nie zabraknie Ci wykwalifikowanych serwisów do szczegółowych oględzin i jazdy testowej <okok> .

Powodzenia :!:

<luzik>
Avatar użytkownika
nie pamietam 82
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 4634
Dołączył(a): 2013-12-05, 09:18
Lokalizacja: Opole
Model: VW Touran Cross
Nadwozie: Minivan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 BMM 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Rok: 2008
Imię: Adrian

Re: 2.4 Quattro avant LPG - Wa-wa. Czy ktoś oglądał?

Postprzez boober1 » 2016-03-23, 11:25

Dzięki!
boober1
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2016-03-23, 08:50
Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 BDV 170KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2003
Imię: Łukasz

Re: 2.4 Quattro avant LPG - Wa-wa. Czy ktoś oglądał?

Postprzez itomi » 2016-03-23, 19:06

Zapytaj o bezwypadkowość tego auta bo pisze o wszystkim a o tak istotnej sprawie ani słowa :]
itomi
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 83
Dołączył(a): 2015-09-03, 18:52
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 AQD 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: romek

Re: 2.4 Quattro avant LPG - Wa-wa. Czy ktoś oglądał?

Postprzez boober1 » 2016-03-30, 09:14

Witam ponownie,

Oglądałem a6 z powyższego ogłoszenia.

Nie mam dużego doświadczenia w oględzinach, ale miałem miernik grubości lakieru i sprawdziłem błędy vagiem.

To czego dowiedziałem się z rozmowy ze sprzedawcą:
- samochód sprowadzony na własny użytek w październiku 2014, podobno są papiery dokumentujące przebieg (nie sprawdzałem)
- niedawno zostały wymienione sondy lambda za katalizatorami, aktualnie pojawia się błąd katalizatora i czasami wyskakuje check engine, podobno jest zdiagnozowany przegrzewający się jeden katalizator i powinien być wymieniony
- niedawno malowany był zderzak tylny i wymieniona jedna lampa tylna na oryginał – obcierka przez busa na parkingu
- instalacja gazowa BRC – nie zdążyłem sprawdzić modelu, sprzedający nie pamiętał
- żarniki xenonów nie były wymieniane po zakupie, nie wiem jak działają, nie umiem sprawdzić w dzień
- rozrząd nie był wymieniany po zakupie w 2014 roku, wg nalepki niemieckiej za około 5000km następna wymiana
- olej w skrzyni automatycznej nie był wymieniany po zakupie w 2014roku
- w cenę widoczną w ogłoszeniu nie wliczają się 18 calowe koła widoczne na zdjęciach, samochód sprzedawany jest na 16 calowych, czarnych felgach bez dekielków (wydaję mi się, że jest to model Platin P58 w kolorze czarnym) i oponach zimowych Roadstone Eurowin 550 (nie sprawidzłem roku produkcji)

Błędy VAG (niestety log został na komputerze w domu, później wrzucę):
- bład katalizatora
- błędy czujnika parkowania


Wnętrze:
- wymieniony włącznik świateł (na zdjęciach widnieje poprzecierany)
- lekko wytarte przyciski (plusy i minusy na climatronicu)
- trochę wytarty skórzany boczek i zmechacona alcantara na siedzeniu kierowcy
Wydaję mi się, że zużycie wnętrza jest adekwatne do deklarowanego przebiegu.

Karoseria:
Jedna rzecz, która rzuca się w oczy od razu to lekko opadnięte drzwi kierowcy.
Lakier to LY7W.
Na pewno malowane były:
- całe drzwi kierowcy
- przednie drzwi pasażera od listwy w dół

Przednia część dachu - około 20 centymetrowy pasek od szyby przez całą szerokość, ma cieńszą warstwę lakieru - około 100 mikronów. Może ktoś się wypowie czy to jest normalne? W tym rejonie znalazłem też dwa małe miejsca korozji – ok. 3mm odpryski. Wygląda to tak jakby ten obszar było dosyć mocno spolerowany.
Na listwie drzwi tylnych od strony kierowcy około 1 cm odprysk lakieru.
Maski nie sprawdziłem, posiadany miernik nie czuje aluminium :)
Zapomniałem sprawdzić miernikiem komorę silnika.
Reszta elementów wydaje się być w porządku.

Zapomniałem też sprawdzić, czy wszystkie szyby są oryginalne <wysmiewacz>

Silnik (BDV) ładnie odpala (niestety przed moimi oględzinami był rozgrzany), pracuje równo, wkręca się na obroty bez problemów. Wydech lekko buczy na wolnych obortach, nie wiem czy jest to normalne, czy nieszczelny jest wydech, sprzedawca twierdzi, że s-line tak ma.

Skrzynia biegów:
Nie mam doświadczenia z automatami, szczególnie VAG, po lekturze na forum testowałem w ten sposób:
- silnik rozgrzany do temperatury roboczej
- przy ruszaniu i delikatnym rozpędzaniu skrzynia przełącza bez szarpnięć
- przy ostrym ruszaniu i rozpędzaniu skrzynia przełącza bez szarpnięć
- przy redukowaniu skrzynia przełącza bez szarpnięć
- przy ostrzejszym ruszaniu do tyłu nie czułem, żeby sprzęgło się ślizgało
Jak już wspomniałem nie mam doświadczenia z automatami (jeździłem tylko galantem z 2000 roku 4 stopniowym automatem ), nie wiem czy normalne są takie opóźnienia w pracy automatu audi, jadąc spokojnie np. 40 km/h wciskam mocniej gaz (nie na maksa) silnik wchodzi na dosyć wysokie obroty, ale zanim samochód zacznie przyśpieszać mija dosyć sporo czasu, aż takiego opóźnienia w galancie nie pamiętam. A może silnik nie rozwija prawidłowej mocy? Co mogły by tłumaczyć problemy z katalizatorem. Aktualnie jeżdżę a4 b5 2.4 quattro lpg w manualu z 98 roku i wydaję mi się, że mój dziadek jedzie dwa razy lepiej. Normalne jest, że masa i automat pogorszą osiągi, ale że aż tak, to się nie spodziewałem. Dlatego też nie zdecydowałem się na zakup tego samochodu.

Pozdrawiam
Łukasz
boober1
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2016-03-23, 08:50
Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 BDV 170KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2003
Imię: Łukasz

Re: 2.4 Quattro avant LPG - Wa-wa. Czy ktoś oglądał?

Postprzez bendzji » 2016-03-30, 14:56

Za tą cenę to uważam że nie powinien mieć żadnych mankamentów typu błędy kątów , rozrząd za chwilę do wymiany itd.
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP JEST : Ford Smax 2.0TDCI automat , A4 B7 2.0TDI MULTI
bendzji
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 1460
Dołączył(a): 2014-05-25, 07:40
Lokalizacja: Września
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BLB 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2005
Imię: Michał

Re: 2.4 Quattro avant LPG - Wa-wa. Czy ktoś oglądał?

Postprzez nie pamietam 82 » 2016-03-30, 17:51

boober1 napisał(a):aktualnie pojawia się błąd katalizatora i czasami wyskakuje check engine


Tak jak powiedział Przedmówca ( Kolega Michał ) - za te pieniądze nie powinno być nawet mowy o jakichkolwiek błędach w silniku , skrzyni , ABS'ie , AIRBAG'u itd .
Heh, nawet chujników ;-) parkowania nie chciało mu się wymienić albo szkoda mu 100zł na nowy chujnik ( dobrej jakości zamiennik ) <mysli> .

boober1 napisał(a):Przednia część dachu - około 20 centymetrowy pasek od szyby przez całą szerokość, ma cieńszą warstwę lakieru - około 100 mikronów. Może ktoś się wypowie czy to jest normalne?


Prawidłowa grubość powłoki lakierniczej powinna oscylować ( na elementach odkrytych ) w przedziale 100-120 mikronów także jest OK . Na jednym elemencie są dopuszczalne różne grubości ( w tym przedziale ) .
Słupki , progi itd. - w przedziale 80-100 um .

boober1 napisał(a):sprzedawca twierdzi, że s-line tak ma


<rotfl>


boober1 napisał(a):jadąc spokojnie np. 40 km/h wciskam mocniej gaz (nie na maksa) silnik wchodzi na dosyć wysokie obroty, ale zanim samochód zacznie przyśpieszać mija dosyć sporo czasu,


Cieżko tak ( po samym opisie ) ocenić czy to zachowanie budzi podejrzenia czy nie . Bardzo ważne w tym wszystkim jest dokładne położenie pedału gazu , poziom obrotów , warunki , obciążenie , felgi , opony itd . Ogólnie - przez neta - no way ( choć na moje oko i doświadczenie - coś jest nie teges ) :| .

Dobrze , że nie kupiłeś .
Jak można być właścicielem samochodu od dłuższego czasu i nie wiedzieć nawet jaką ma się instalację pod maską i być święcie przekonanym , że wydech se buczy bo naklejka (s-line) na listwie drzwi mu na to pozwala :mrgreen: .
<mysli> , może buczy po katów już dawno nie ma a zamiast nich ma wstawione strumienice ? ;)
Brak słów <zalamka> .


<luzik>
Avatar użytkownika
nie pamietam 82
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 4634
Dołączył(a): 2013-12-05, 09:18
Lokalizacja: Opole
Model: VW Touran Cross
Nadwozie: Minivan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 BMM 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Rok: 2008
Imię: Adrian


Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron