Piotrek8706 napisał(a):Jest tutaj ktoś?
Tak. Krasnoludki..
Piotrek8706, ktoś dwukrotnie kieruje Cię do tematu
jak-vagowac-swoje-auto-t1699.html odpowiadając i podpowiadając
zibi06 napisał(a):Piotrek8706 napisał(a):
Które logi miał bym zrobić?
• Silniki V6 2,5 TDI na pompach wtryskowych (Np. AKE)
W którym temacie jasno (niestety nie obrazkowo) podano numery kanałów, a Ty jak tępa dzida wstawiasz w logach statycznych kanały 008,009 które nie są wyszczególnione a pomijasz 011.. Wcześniej wstawiasz jakieś tam logi zrobione w różnym czasie, ch..go wie czy na wyłączonych wszystkich odbiornikach prądu i niedogrzanym silniku.. Baa.. latasz po całym forum (łącznie z Chatem) i tak szczerze mówiąc " Życzysz" sobie odpowiedzi na już/ teraz, najlepiej natychmiast
Tu nikt nie jest na etacie
/ na rozkaz, itp..
Piotrek8706 napisał(a):Nikt nie wypowie się?
Odpowiedz
1. Rozumiem że auto jak napisałeś A6C5 2,5 tdi AKE AD 2000 ?
2. Co wiesz o ewentualnych naprawach/wymianach związanych z układem wtryskowym (czy cokolwiek było robione/wymieniane) i innymi typu turbo, rozrząd itd ?
3. Czy ktoś
drucił w sterownikach wykonując tzw "chiptuning" ( pytam z wyprzedzeniem) ?
4. Czy ktoś grzebał w innych ustawieniach zmieniając niektóre parametry aby silnik jakoś tam pracował ?
5. Co wiesz na temat wyłączenia/ zaślepienia EGR-a ?
Podłącz VAG-a/ VCDS-a przekręć stacyjkę , "zaloguj" Select (wybór)
Engine (01)
Adaptation (10)
w okienko channel number wpisujesz 01 i odczytujesz wartość w okienku Stored Valve (najlepiej dodatkowo screen). Tak samo postępujesz wpisując po kolei w okienko channel ... wartość/nr 02, 03, 04, 05 i odczytujesz/zapisujesz wyświetlane wartości czyli kanał 01
wartość xxxxxx, kanał 02
wartość xxxxx, itd..
Nie pamiętam czy przy samej procedurze odczytu nie pokaże się okienko życzące sobie LOGIN-u. Jeżeli tak, w okienko LOGIN trzeba wklepać 26262 (jeżeli nie zostanie przyjęty skorzystać z opcji forumowej "szukajki" w celu znalezienia tematów3333 w których podawano inne LOGINY).
Piotrek8706 napisał(a):Problem w tym, że na zimno wogóle nie jedzi, a jak przegzeje się, to już lepiej jedzi, ale nie tak, jak powinna.
Z tego co
jakoś tam zalogowałeś to jak dla AKE dziwnie "wyglądają" obroty biegu jałowego, leją wtryski, możliwe że zdycha pompa VP 44 , turbo jest/
może być w stanie przedzawałowo- agonalnym.
Teoretycznie worek walorów NBP..
Oczywiście, jak powtarzał pewien Pan logi to tylko logi ..