Witam mam problem auto nie wkręca się na obroty powyżej 2 tys. Auto rok temu miało robnionę regenerację pompy mechanicznie i elektronicznie. Przejechało około 5000 tys. kilometrów. Pewnego dnia zgasło i nie odpaliło. Spalony był zawór dawki i tranzystor na sterowniku. Po naprawie sterownika auto odpaliło lecz niestety nie chciało chodzić na swoim zasilaniu tylko na zewnętrznym. Wszystko odpowietrzyliśmy poprawnie. Silnik już chodzi na swoim zasilaniu. Nadal niestety nie przekracza 2 tys. obrotów pracuje tak jakby turbina nie działała. Wrzucę logi i proszę o ocenę. EGR zaślepiony. Pozdrawiam
Basic settings:
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_f8QZg.html
Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_5YSLG.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_49rHW.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_ysIfN.html
Statyczny:
Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_5M5Nl4.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_t7l153.html
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_71FS6C.html
Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_H0edY.html
Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_4rWn57.html
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_80ufOa.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_KasFL.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_2BApz.html
Logów dynamicznych nie mogę zrobić gdyż auto wogole nie przyspiesza powyżej 2 tys. obrotów. Samochód pali ale trzeba długo kręcić albo przekręcić zapłon tak jak w starym dieslu żeby grzać świece. Po 4 sekwencjach odpala odrazu lecz też dziwnie. DZIĘKI ZA POMOC