tiesto851 napisał(a): jak już osiągnie temperaturę ok 90 stopni to jest dużo lepiej praktycznie nie dymi i pracuje równo
tiesto851, nie wiem jak przedstawiały się logi przed/ czy na początku półrocznego postoju ( z
uwzględnieniem np korekcji wtryskiwaczy z logów statycznych 13, 14 czy 001 stat i 004 BS). Może silnik mógłby być trochę bardziej rozgrzany (niż te 83*), ale pewnie się czepiam
tiesto851 napisał(a):ktoś mógł by rzucić okiem co mu dolega ?
Korzystając z informacji zawartych w archiwalnych tematach w zasadzie podobne odczyty logów zostały już zinterpretowane (na innym przykładzie).
Piotruś napisał(a):WYDAJE (podkreślam: wydaje) mi się, że problem jest bardziej rozległy niż tylko sam sterownik. Szczególnie dobrze widać to w porównaniu logowań 004 (statycznego i w nastawach BS), gdzie w nastawach kąt zdaje się być ustawiony idealnie, jednak w odczytach statycznych wygląda na niewiarygodnie opóźniony, aż do ponad 5* ATDC.
(Wykluczając sterownik) w Twoich logach 004 w zasadzie jest tak samo ( nawet ponad 6*ATDC w statycznym).
tiesto851 napisał(a):? czy się coś zatkało zastało czy co
Piotruś napisał(a):Abstrahując od sterownika za powyżej przedstawiony stan rzeczy może odpowiadać słabe ciśnienie wewnętrzne pompy i/lub zacierający się tłoczek przestawiacza albo/i zawór dawkujący.
Z kolei w statycznym logu 001, pomimo prawidłowej temperatury roboczej, uwidacznia się nienaturalnie niska dawka paliwa, co może być pochodną uszkodzonej VP44 jak tez zatartych wtryskiwaczy
Temat prosba-o-ocene-analize-logow-t6804.html#p83371Ps.Może warto zalogować/pokazać logi na zimnym silniku (kiedy kopci, trzęsie).. Chociaż przynajmniej wydaje mi się, że jakiś tam problem łatwiej będzie rozwiązać w realu. Logi "pokazują" co pokazują (na dodatek wybiórcze) , są podstawą do dalszej diagnostyki.