2.5 TDI nie wchodzi na obroty

Re: 2.5 TDI nie wchodzi na obroty

Postprzez zibi06 » 2019-12-15, 20:16

zukowski1993 napisał(a):Mam nadzieję tylko że mechanik montujący pompę po prostu nie ustawił kąta i prawidłowe ustawienie będzie możliwe

W sumie <mysli> nadzwyczajnej "filozofii" to raczej nie ma :arrow: skrocona-instrukcja-demontazu-pompy-wtryskowej-vp44-t58.html

zukowski1993 napisał(a):Niestety w mojej okolicy nikt nie chciał się podjąć regeneracji więc musiałem wymontować i wysłać pompę, a chciałem żeby całość została wykonana w jednym miejscu.

Ale to nic "nienormalnego". Znam mechanika który przez ładnych "kilka" lat wysyłał (pompy, wtryski) znad morza na południe kraju (ponieważ był pewien napraw i gwarancji). Daj znać co zdiagnozowano i poprawiono.
Avatar użytkownika
zibi06
-#Admin
-#Admin
 
Posty: 1585
Dołączył(a): 2013-06-02, 23:04
Lokalizacja: Pomorskie
Model: Nie mam
Nadwozie: SUV
Zasilanie: Benzyna
Silnik: INNY
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2014

Re: 2.5 TDI nie wchodzi na obroty

Postprzez zukowski1993 » 2019-12-18, 20:16

Dzisiaj odebrałem samochód
Chłopaki sprawdzili wtryski - wszystkie działają prawidłowo, a wręcz jakby założone były niedawno nowe, wszystko uszczelnione, nowe podkładki i przewody od powrotów. Wspólnie ustawiliśmy kąt zapłonu -1, zniknął błąd 00550 i motor zaczął przyjemnie mruczeć.
Ale zawsze jest jakieś ale. Po zdjęciu pokryw zaworów ukazały się wałki rozrządu... więcej chyba w tym temacie pisać nie muszę :/
Ostatnie naprawy uszczupliły mój budżet, także ta operacja musi poczekać aż do lutego.
Jakieś porady co do tego? Kupić kompletne zestawy wałków z osprzętem, czy lepiej gołe wałki, osobno panewki itd...?
Rozrząd INA, termostat i odma za jednym zamachem...
zukowski1993
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2019-11-01, 09:56
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKN 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1998
Imię: Jarosław

Re: 2.5 TDI nie wchodzi na obroty

Postprzez Michal750 » 2020-11-29, 21:56

Podłączę się pod temat bo nie bardzo wiem gdzie.
Rzecz ma się z V6 AKE manual.
Ostatnio trochę mi się mulił i raz jechał raz nie
Miał takie zrywy - sekundę jechał trzy sekundu słabł albo jakoś różnie niestabilnie.
Pomyślałem pewnie turbo się przycina, wymieniłem N75
Sztaga od Turbo chodzi ale turbinę wyjałem, tragedii nie było -> wyczyściłem złożyłem.
W trakcie prac pękł (skruszył się) przezroczysty przewód paliwa, wymieniony
Wymieniony również filtr paliwa. Zapalił słabo no ale zrozumiałe po wymianie przewodu i filtra musiał trochę pociągnąć paliwa.
Ale teraz skichało się całkiem i wyskoczył błąd:
00550 - Regulacja początku wtrysku Różnica w regulacji - Statycznie
I nie daje się wykasować. Zapala idealnie od strzału jednak nie mam mocy.
W nastawach podstawowych 004 pokazuje cały czas BTDC = "0" i nie zmienia się, pompę wyjąłem - tłok nastawnika chodzi idealnie... :-(
Gdzie dalej szukać?
:-|
Michał 750
AKE -> BDG
Michal750
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 77
Dołączył(a): 2014-04-22, 20:34
Lokalizacja: Okolice Grodziska Mazowieckiego
Model: Allroad C5
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: Michał

Poprzednia strona

Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość