przez kohena » 2014-02-17, 17:39
U mnie nigdy się nie zapalała, dopiero jestem po zrobieniu wałków, wcześniej zrobiony rozrząd oraz pełne zawieszenie. Wszystkie części to oryginały, jedynie wałki to "ruvillki". Teraz modlę się o skrzynie - i w przenośni i dosłownie:))) Na razie jest git. Mój egzemplarz budzi miny uznania, zaraz po skrzywionych minach, ze to multi - bo fakt, dam o auto niemiłosiernie.
A teraz przez ten kąt nie śpię:)
Co do czujników, wszystkie sprawdzone, wyczyszczone styki itd. Jedyne co, to wydech mi się jeszcze sypie oraz rdza zaczyna zjadać pod listwami - nasza zima daje w kosc… Notabene teraz nie ma błędu. Ja słyszę róznice w pracy, a słuch mam idealny i przeczucia co do auta prowadzą mnie do tej pory bez pudła.
Na koniec, zanim będę się brać za kąt wtrysku - chyba jednak jeszcze podejmę się ostatniej interwencji jakoś w przyszłym tygodniu, zanim wjadę do warsztatu:
Czy ktoś "rzucając okiem" na moje screeny z vaga, konkretnie tej wersji vaga - jest w stanie mi napisać gdzie, w której rubryczce jakie wartości powinny być? Bede wdzięczna.
Jednocześnie, jeżeli ktoś ma w posiadaniu taki wynalazek jak ja, AYM, multi (oczywiscie 2.5tdi) i byłby niedaleko - to z chęcią porównałabym pracę silników…
pozdrawiam!
Dodaje. Od tygodnia mam ustawiony kąt na 0,5 na plusie. Jest bajka. Chodzi pieknie, odpala sie na raz czy ciepla czy zimna:)
Pozdrawiam:))))
Using Tapatalk