Witam.
Chcialbym prosic o pomoc w diagnostyce. Posiadam 2.5 tdi Bau w Allroad C5. Autko smigalo pieknie poza nieznacznie zwiekszonym spalaniem ( ok. 14l/100 ). Niestety 4 dni temu na autostradzie nagle zrobilo sie slabe i wpadlo w lekkie wibracje. Przy ok 2000 rpm silnik ewidentnie zrywa (gdy utrzymam obroty w tym punkcie to efekt jaki uzyskuje jest podobny do odcinania zaplonu na czerwonym polu).
Studiujac ten poradnik doszedlem do zle ustawionego kata , ktory plasowal sie w okolicy 4.5 BTDC Late, skorygowalem go na ok 0.5 ATDC. Niestety Early pozostaje podobny a wiec ok 0.5 ATDC. Doszedlem do wniosku, ze klopot z mechanizmem przestawiania kata. Chcialbym jednak aby zerknal ktos kto ma wieksze pojecie o czytaniu logow, byc moze jest jakas nadzieja. Wstawiam komplet zgodnie ze wskazowkami. Jesli bede musial wymienic pompe chcialbym wowczas zamienic na nie zblokowana o ile to mozliwe. Ta nie przyjela remapu rok temu. Skoro teraz padla milo by bylo zakupic sztuke po pelnej odbudowie z gwarancja i bez blokady.Dzieki uprzejmie
BASIC SETTINGS:
Group 000: http://vaglog.pl/log_230497.html
Group 004: http://vaglog.pl/log_230498.html
Group 003: http://vaglog.pl/log_230499.html
Group 011: http://vaglog.pl/log_230500.html
STATIC:
Group 013, 014, 018: http://vaglog.pl/log_230496.html
Group 007, 010, 013: http://vaglog.pl/log_230495.html
Group 004, 007, 011: http://vaglog.pl/log_230494.html
Group 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_230493.html