Witaj Piotruś
Wczoraj troszke pokrecilem i "cos" chyba z tego wyszlo . Obawialem sie ze bede faktycznie musial przestawic pasek o jeden zab ale wyszlo cos zupelnie nieoczekiwanego.Za pierwszym razem pogonilem pompe okolo 4-5 mm po obwodzie kola czyli duzo mniej niz jeden zab i kat przelecial z -5,2 *BTDC do 1.4 *BTDC , nastepnie zaczalem cofac i uzyskalem 0 *BTDC .To jak sadze jest wciaz zly kat wiec cofnalem do ok. -1.4 *BTDC .
Tak zostawilem , nie jest to jak sadze optymalny kat ale pojezdze pare dni aby sprawdzic jak motor swieci na zimno i cieplo .
To martwilo mnie najbardziej , dzisiaj po wyjsciu z pracy i dusza naramieniu uruchomilem silnik i zdziwieniu nie bylo granic .
Ten motor jeszcze nigdy nie odpalil tak leciutko i szybko jak dlugo go mam.
Jak znajdziesz chwilke to zechcij rzucic okiem na log i powiedz cos na temat przestawiacza kata , mam nadzieje ze nie jest z nim tak zle.
http://vaglog.rtnet.pl/log_186418.htmlPozdraiam i dzieki za zainteresowanie.