Ramador napisał(a):Jak to dokładnie wygląda, czym wyższe ATDC to wykres przesuwa się do góry ?
W dół czyli do minusa lub jak wolisz ATDC. Zielona linia to kąt "0", niebieska -2 lub 2 ATDC, czerwona ustawiona jest na -4 lub 4 ATDC która dla serwisu w teorii uznawana jest jako dopuszczalna i jest pewnym "dupochronem" (podobnym dupochronem są np. dopuszczlne korekcje pompowtryskiwaczy), w praktyce wygląda to trochę inaczej.
Ramador napisał(a):Mówią że lepiej jak jest ustawione bliżej zielonej.
To tak zrób/spróbuj
. Ustaw sobie np na 0,5 ATDC czy bliżej tej wartości (wtedy będzie bliżej "zielonej") więc
i tak będzie w zalecanym zakresie.
Plusy i "minusy" to:
RomanS napisał(a):Próbowałem kilku ustawień i stanęło na "-1". Na "0" wyraznie mocniej grzechocze przy dodawaniu gazu a na "-2" dłużej kręci przy odpalaniu.
Tu masz też odpowiedź na Twoje zapytanie dotyczące
ewentualnego trudniejszego odpalania na ciepłym. Jednakże w tej kwestii prozaicznym problemem
może być np. słaby AKU lub "zużyty" rozrusznik.
W zdrowym BAU Twoje obecne ustawienia (pokazane chwilowe/wyrywkowe odczyty mieszczące się w przedziale 1,4 do 1,6 ATDC) są prawidłowe/ zgodne z tym co zawarte jest w poradniku. Oczywiście pojęcie "zdrowy np BAU" to nie tylko log 004 BS.
Czy chcesz zmieniać, czy zostawić obecne ustawienia, musisz sam zadecydować.
PS.
Przy okazji poczytaj sobie ten temat
2-5-tdi-dodatek-mixolu-do-paliwa-t1815.html#p53452