vdub napisał(a):Zrobilem tez i logi :http://vaglog.rtnet.pl/log_188315.html
vdub napisał(a):a rozrzad byl zmieniany 12000 km temu
vdub napisał(a):Jedyny blad jaki mi wywala to 19559 motor for air intake flap i emmision workshop na wyswietlaczu, czy to moze powodowac skoki obrotow na biegu jalowym ? Dzieki
Piotruś napisał(a):Od siebie dodam, że układ wtryskowy silników BDG jest tak drastycznie zjebany już na etapie produkcyjnym, że każda czynność ułatwiająca życie pompy wtryskowej jest dla niej "na wagę złota" - w tym możliwie "przyśpieszony" kąt wtrysku ... .
Co zrozumiałe - jeżeli dla kogoś powyższe argumenty nie są przekonujące i woli zastosować własne przemyślenia - jak najbardziej - winien postępować według własnego uznania.
Piotruś napisał(a):Silnik nie ale sterownik silnika (ECU) we współpracy ze sterownikiem pompy VP44 owszem, ustawia na "zimnym silniku" dosyć mocno przyśpieszony kąt wtrysku po dodatniej stronie zera (czyli przed GMP/ BTDC).
Naturalnie aby osiągnąć żądany kąt wtrysku pompa musi się najpierw "obrócić" i uzyskać niezbędne do życia ciśnienie wewnętrzne ale już mniejsza o te szczegóły.
20hz napisał(a):Także dziękuje, za odpowiedzi nawet jeśli pytania wydały się "irytujące" - nie to było moim zamiarem.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości