2.5 tdi v6 AKE Brak Mocy

2.5 tdi v6 AKE Brak Mocy

Postprzez Capris » 2019-12-07, 11:43

Witam posiadam A6 z motorkiem 2,5 tdi v6 AKE-BDG Tiptronic Quatrro po duzych wkładach i już zaczynają rece opadać , mam problem po wymianie pompy VP44 ponieważ moja już skończyła swoje żywota . Sprawa się ma tak , na poprzedniej pompie nie regulował już kąta wtrysku na BTDC czyli w dynamice tylko w ATDC chodził i sterownik już padał bo po podpieciu czujnika temp na zimnym trzymał 1200 obrotów i telepał się jak na delirium .. Została założona pompa z tym samym numerem 106E ktora podobno nie przejechała 2000km od regeneracji bo padła skrzynia i nie naprawiał jej , Pompa leżała 1.5 miesiąca zalana ropą tak mi powiedział , po załozeniu i odpaleniu pracuje miło lecz dalej mi na zimnym dzwoni na prawej głowicy a hydro było zmieniane na INA i jest to totalny muł na zimnym to aż się jechać nie chce bo nawet nie ma siły przyśpieszyć (swoją c330M bym szybciej wystartował niż audi takze możecie się domyślić jak przyspiesza) . Takze skrzynia zaczeła twardziej wbijać biegi i w koncu zapinac 5 bieg odrazu bo wcześniej obroty latały jak chciały przy wrzuceniu 5 biegu . Jeszcze mnie ciekawi czy przy przekroczeniu 2000 jest możliwość że silnik strasznie rekocze ? Na starej pompie tego nie miałem płynnie wchodził w obroty . Ogolnie wolałbym swoją starą pompe założyć niż tą bo na starej z miejsca potrafił zerwać przyczepność i było czuć te konie pod maską a teraz to nawet nie mam ochoty nim jeździć , dodam że siedzą wtryski IVECO i Turbo rozwiercone , boje się troche że to może być wina pompy i znowu trzeba wyciągać i wysyłać bo przecież na starej z padnietym sterownikiem zrywał dosłownie i przyśpieszał od 1600-1800 było czuć jak zaczyna wciskać w fotel .Moge dorzucić logi mam Commandera i Viacen'a . Wczoraj jeszcze gadałem ze sprzedającym i powiedział mi ze przy rozbiórce było zdejmowane kółko z pompy i nie ma klina tam , myślałem nad tym tylko nie wiem czy jest to możliwe że jakby był wałek pompy przestawiony wzgledem klina na kółku o bodajże 180stopni to ustawiłbym kąt wtrysku na 1.0 ATDC ?
Capris
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2019-12-06, 17:43
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2001
Imię: Adrian

Re: 2.5 tdi v6 AKE Brak Mocy

Postprzez kowal51 » 2019-12-09, 00:11

Capris napisał(a):A6 z motorkiem 2,5 tdi v6 AKE-BDG

Gdzie AKE a gdzie BDG ?
Capris napisał(a):Moge dorzucić logi mam Commandera i Viacen'a .

No mógłbyś, ale Comm & Wiakenem to tak chyba słabo zrobić (zapisać). VAG-COM-em już lepiej.. No chyba, że masz już zrobione..

Capris napisał(a):Wczoraj jeszcze gadałem ze sprzedającym i powiedział mi ze przy rozbiórce było zdejmowane kółko z pompy i nie ma klina tam ,

Poczytaj odnośnie "klina" i zdejmowania kółka..
Kod: Zaznacz cały
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=87760
Avatar użytkownika
kowal51
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 413
Dołączył(a): 2013-10-04, 10:44
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AWX .131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2002
Imię: Artur

Re: 2.5 tdi v6 AKE Brak Mocy

Postprzez Capris » 2019-12-11, 09:16

AKE-BDG chodzi o zmienione głowice :] Sorki zapomniałem dopisać Viacen to vag kkl logi to żaden problem w nim tak jak kodowania sterowników radzi sobie i jak możesz napisz jakie dokładnie logi chcesz . Kurde to teraz jestem w kropce bo Ta pompa ze zdejmowanym kołkiem jak była na znaku to odpalił i pracował lecz to nie miało wgl mocy i ledqo co wchodził w obroty , wyregulowalem na 1.0ATDC i dalej było to samo , dlatego zadałem pytanie czy przez obrócone koło pompy o ileś tam stopni to czy wtedy bym ustawił kat wtrysku .
Capris
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2019-12-06, 17:43
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2001
Imię: Adrian

Re: 2.5 tdi v6 AKE Brak Mocy

Postprzez kowal51 » 2019-12-11, 22:10

Capris napisał(a): możesz napisz jakie dokładnie logi

Do dokładnego poczytania (jak, jakie, itd) :arrow: jak-vagowac-swoje-auto-t1699.html (bez dynamicznych)
Ps. Przy okazji
Capris napisał(a):dodam że siedzą wtryski IVECO i Turbo rozwiercone ,

Jeszcze jakieś inne/dodatkowe "wynalazki" typu "ciptjuning" ?
Avatar użytkownika
kowal51
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 413
Dołączył(a): 2013-10-04, 10:44
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AWX .131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2002
Imię: Artur

Re: 2.5 tdi v6 AKE Brak Mocy

Postprzez Capris » 2019-12-12, 00:58

Dobra także zrobię i wrzucę . Chipa żadnego nie ma może z czasem coś się delikatnie zawirusuje ale to nie teraz bo przyjemnie się jeździ chodz chwilowo nie ma chęci na jazdę , szkoda silnika , a co do modow siedzi rozwiercona turbawka I wtryski iveco a reszta seria
Capris
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2019-12-06, 17:43
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2001
Imię: Adrian


Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości