przez Capris » 2019-12-07, 11:43
Witam posiadam A6 z motorkiem 2,5 tdi v6 AKE-BDG Tiptronic Quatrro po duzych wkładach i już zaczynają rece opadać , mam problem po wymianie pompy VP44 ponieważ moja już skończyła swoje żywota . Sprawa się ma tak , na poprzedniej pompie nie regulował już kąta wtrysku na BTDC czyli w dynamice tylko w ATDC chodził i sterownik już padał bo po podpieciu czujnika temp na zimnym trzymał 1200 obrotów i telepał się jak na delirium .. Została założona pompa z tym samym numerem 106E ktora podobno nie przejechała 2000km od regeneracji bo padła skrzynia i nie naprawiał jej , Pompa leżała 1.5 miesiąca zalana ropą tak mi powiedział , po załozeniu i odpaleniu pracuje miło lecz dalej mi na zimnym dzwoni na prawej głowicy a hydro było zmieniane na INA i jest to totalny muł na zimnym to aż się jechać nie chce bo nawet nie ma siły przyśpieszyć (swoją c330M bym szybciej wystartował niż audi takze możecie się domyślić jak przyspiesza) . Takze skrzynia zaczeła twardziej wbijać biegi i w koncu zapinac 5 bieg odrazu bo wcześniej obroty latały jak chciały przy wrzuceniu 5 biegu . Jeszcze mnie ciekawi czy przy przekroczeniu 2000 jest możliwość że silnik strasznie rekocze ? Na starej pompie tego nie miałem płynnie wchodził w obroty . Ogolnie wolałbym swoją starą pompe założyć niż tą bo na starej z miejsca potrafił zerwać przyczepność i było czuć te konie pod maską a teraz to nawet nie mam ochoty nim jeździć , dodam że siedzą wtryski IVECO i Turbo rozwiercone , boje się troche że to może być wina pompy i znowu trzeba wyciągać i wysyłać bo przecież na starej z padnietym sterownikiem zrywał dosłownie i przyśpieszał od 1600-1800 było czuć jak zaczyna wciskać w fotel .Moge dorzucić logi mam Commandera i Viacen'a . Wczoraj jeszcze gadałem ze sprzedającym i powiedział mi ze przy rozbiórce było zdejmowane kółko z pompy i nie ma klina tam , myślałem nad tym tylko nie wiem czy jest to możliwe że jakby był wałek pompy przestawiony wzgledem klina na kółku o bodajże 180stopni to ustawiłbym kąt wtrysku na 1.0 ATDC ?