Wymieniłem pompe wtryskową na starej miałem błąd 00550 na prawidłowo wyregulowanym koncie wtrysku - nie chodziło tłoczek przestawiacza. ze starej pompy nie mogłem wyciągnąć tłoczka, jako ze mam drugie " zapasowe " auto na części =D szybka decyzja o przekładce całej pompy.
Dawca 2.5 TDI AFB 10 - Y w vinie więc 2000r. quattro ostatni gasiłem samochód, niestety nie podpinałem VAGA, ale na ucho chodził i odpalał ładnie.
Biorca 2.5 TDI AFB 10 - W w vinie więc 1998,
po przełożeniu pompy odpowietrzałem zgodnie z instrukcją z ELSAWIN, mam kompresor i to dziwne urządzenie do odpowietrzania, kabel pod prawy styk bezpiecznika podłączony przez włącznik stykowy i bezpiecznik zewnętrzny 20A do + na akumulatorze żeby można było załączać pompkę w zbiorniku paliwa.
przepuściłem jakie 2 litry ropy przez system podłaczając pod wyjscie z pompy do prawego rzędu przelewów. Niestety nadal pojawia mi się pęcherz w przezroczystym wężu między filtrem a pompą i za nic nie mogę się go pozbyć podłączając inne popki /gruszki w poszczególne miejsca układu, czy tak ma być?
pytanie 2. Oryginalnie miałem pompe z literką D z dawcy wziąłem DX czy to w ogóle będzie chodzić? Czy trzeba robić adaptacje? znalazłem że w tych rocznikach niby nie, no ale dawca jest z 2000 więc już nie wiem, znalazłem że robi się to:
\\\\\
odczyt PIN z licznika commanderem, z dawcy.
u biorcy łącze się z silnik 01,
- wchodzę w adaptację kanał 50
- w odpowiednim polu wpisuje zczytany pin
- zapisuje i wychodze z adaptacji
- kasuje błedy i fajrant, jak wszystko pójdzie dobrze odpalam silnik
\\\\\
podobno sterownik pompy musi miec te same dane co sterownik silnika inaczej sie nie dogadają?? o co chodzi, bo nie do końca wiem?
moze przełożyc również sterownik silnika i licznik z dawcy i po sprawie? ( licznik i tak bym chciał bo przymierzam się do przekładki elektroniki, ale najpierw niech auto ładnie chodzi)
dziękuje za wszystkie sugestie,
walcze już dzień i noc od piątku i troche mam już dość
----
podłączyłem gruszkę przed filter pompując pozbyłem się całego powietrza, zostawiłem ją w układzie jeszcze do odpalenia. nadal nie wstaje,
kręcąc na liczniku miga kontrolka świec żarowych vag pokazuje błąd 01126 - Engine Speed Signal
16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent
co teraz?