2.5TDI AFB nie odpala po wymianie pompy

2.5TDI AFB nie odpala po wymianie pompy

Postprzez dawka7 » 2016-01-17, 13:06

Wymieniłem pompe wtryskową na starej miałem błąd 00550 na prawidłowo wyregulowanym koncie wtrysku - nie chodziło tłoczek przestawiacza. ze starej pompy nie mogłem wyciągnąć tłoczka, jako ze mam drugie " zapasowe " auto na części =D szybka decyzja o przekładce całej pompy.
Dawca 2.5 TDI AFB 10 - Y w vinie więc 2000r. quattro ostatni gasiłem samochód, niestety nie podpinałem VAGA, ale na ucho chodził i odpalał ładnie.

Biorca 2.5 TDI AFB 10 - W w vinie więc 1998,

po przełożeniu pompy odpowietrzałem zgodnie z instrukcją z ELSAWIN, mam kompresor i to dziwne urządzenie do odpowietrzania, kabel pod prawy styk bezpiecznika podłączony przez włącznik stykowy i bezpiecznik zewnętrzny 20A do + na akumulatorze żeby można było załączać pompkę w zbiorniku paliwa.
przepuściłem jakie 2 litry ropy przez system podłaczając pod wyjscie z pompy do prawego rzędu przelewów. Niestety nadal pojawia mi się pęcherz w przezroczystym wężu między filtrem a pompą i za nic nie mogę się go pozbyć podłączając inne popki /gruszki w poszczególne miejsca układu, czy tak ma być?

pytanie 2. Oryginalnie miałem pompe z literką D z dawcy wziąłem DX czy to w ogóle będzie chodzić? Czy trzeba robić adaptacje? znalazłem że w tych rocznikach niby nie, no ale dawca jest z 2000 więc już nie wiem, znalazłem że robi się to:

\\\\\
odczyt PIN z licznika commanderem, z dawcy.
u biorcy łącze się z silnik 01,
- wchodzę w adaptację kanał 50
- w odpowiednim polu wpisuje zczytany pin
- zapisuje i wychodze z adaptacji
- kasuje błedy i fajrant, jak wszystko pójdzie dobrze odpalam silnik
\\\\\

podobno sterownik pompy musi miec te same dane co sterownik silnika inaczej sie nie dogadają?? o co chodzi, bo nie do końca wiem?

moze przełożyc również sterownik silnika i licznik z dawcy i po sprawie? ( licznik i tak bym chciał bo przymierzam się do przekładki elektroniki, ale najpierw niech auto ładnie chodzi)


dziękuje za wszystkie sugestie,
walcze już dzień i noc od piątku i troche mam już dość :)

----
podłączyłem gruszkę przed filter pompując pozbyłem się całego powietrza, zostawiłem ją w układzie jeszcze do odpalenia. nadal nie wstaje,
kręcąc na liczniku miga kontrolka świec żarowych vag pokazuje błąd 01126 - Engine Speed Signal
16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent


co teraz?
Avatar użytkownika
dawka7
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 2015-02-09, 18:33
Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2004

Re: 2.5TDI AFB nie odpala po wymianie pompy

Postprzez Piotruś » 2016-01-17, 16:49

dawka7 napisał(a):Oryginalnie miałem pompe z literką D z dawcy wziąłem DX czy to w ogóle będzie chodzić?

Według mnie powinno działać bez najmniejszego problemu. X zawsze oznacza tylko tyle, że część jest z tzw. austauschu. No ale nie mam przed sobą ETKI, więc zostawiam sobie 0,01% na ewentualną pomyłkę. Ale nie wierzę. Musiałoby gadać bez łaski.
Sprawdzę/porównam jeszcze D>DX ale niestety już nie dzisiaj.

dawka7 napisał(a):Czy trzeba robić adaptacje? znalazłem że w tych rocznikach niby nie, no ale dawca jest z 2000 więc już nie wiem, znalazłem że robi się to:

Nie. Żadną adaptacją sobie głowy nie zawracaj. W AFB nigdy nie było potrzeby dopisywania nowej pompy do ECU.

Na marginesie: odpowiedni PIN sczytuje się nie z szafy tylko z ECU, ale mniejsza o to, bo nie jest Ci to teraz potrzebne.

dawka7 napisał(a):moze przełożyc również sterownik silnika i licznik z dawcy i po sprawie? ( licznik i tak bym chciał bo przymierzam się do przekładki elektroniki, ale najpierw niech auto ładnie chodzi)

W kontekście uruchomienia silnika po przekładce pompy wtryskowej, jak wyżej, w AFB absolutnie nie ma takiej potrzeby.

dawka7 napisał(a):podłączyłem gruszkę przed filter pompując pozbyłem się całego powietrza, zostawiłem ją w układzie jeszcze do odpalenia. nadal nie wstaje,kręcąc na liczniku miga kontrolka świec żarowych vag pokazuje błąd 01126 - Engine Speed Signal 16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent
co teraz ?


Teraz Mistrzu Drogi sprawdź dokładnie czy gmerając przy filtrze paliwa nie rozłączyłeś sobie złącza czujnika wału korobowego. Złączka znajduje się na ścianie grodziowej, nieopodal głównego filtra paliwa.
Numer błędu wskazuje ewidentnie na problem z wwym. czujnikiem lub jego instalacją. Dopóki ECU nie zobaczy sygnału z tego czujnika - uruchomienie silnika nie będzie możliwe. No chyba, że nastąpił jakiś nadzwyczajny zbieg okoliczności i usterka czujnika zbiegła się PRZYPADKOWO z wymiana pompy i grzebaniem w pobliżu filtra ale to ciężko uwierzyć. W takim przypadku (jeśli nie jest to bagatelny problem po linii elektrycznej) ratowałaby Cię tylko wymiana czujnika.

Istotne - skoro sygnał jest poza zakresem - postaraj się o drugi akumulator lub doładuj własny. Przy zbyt niskich obrotach wału korbowego (gdy rozrusznik kręci zbyt powoli) ECU też nie pozwoli odpalić silnika (czytaj: pompa, nawet najlepiej odpowietrzona, "nie puści" paliwa na wtryskiwacze).
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: 2.5TDI AFB nie odpala po wymianie pompy

Postprzez dawka7 » 2016-01-17, 18:01

Dziękuje za odpowiedź. Akumulator podładowany, 3 złącza na ścianie grodziowej dla pewności rozłączyłem i podłączyłem na nowo. Wydaje się być wszystko ok. Po ponownym podłączeniu VAG błąd skasowany, nie pojawia się już. Auto dalej nie odpala, przy czym pompa wydaje się stać? drobny pęcherzyk powietrza będący w przewodzie między filtrem a pompą ani drgnie przy kręceniu rozrusznikiem? Czy to jest złudne wrażenie. Już nie mam pomysłu, może raz jeszcze ustawić pompę na blokade razem z zablokowanym rozrządem dla pewności, może coś gdzieś się przypadkiem przestawiło mimo starań i blokad? ale to chyba jakiś błąd by się pokazał?

przed włożeniem do mojego wozu pompa stała razem z wyciągniętym silnikiem na palecie jakiś miesiąc, może to mieć znaczenie?
Avatar użytkownika
dawka7
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 2015-02-09, 18:33
Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2004

Re: 2.5TDI AFB nie odpala po wymianie pompy

Postprzez Piotruś » 2016-01-17, 18:20

Poluzuj ze dwie nakrętki na wtryskach (jedną po prawej a drugą po lewej stronie motora) i zobacz co się dzieje gdy kręcisz rozrusznikiem.
Paliwo MUSI wypływać bardzo obficie:
- gdy pompa jest sprawna i "chce" uruchomić silnik ciśnienie nie zostawia złudzeń (wytryk nawet na 1 - 1,5 metra)
- gdy układ jest odpowietrzony ale sterownik nie bangla paliwo i tak powinno wylewać się bardzo obficie, tylko że bez ciśnienia/wytrysku

Miesięczny postój moim zdaniem absolutnie nie zaszkodził.
Jeśli masz jeszcze siły opisz co zaobserwowałeś luzując nakrętki na wtryskach
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: 2.5TDI AFB nie odpala po wymianie pompy

Postprzez dawka7 » 2016-01-17, 18:43

dzięki za szybką odpowiedź, pewnie że mi się chce:) siedzę cały czas w garażu i kombinuje,
sory za jakość
https://youtu.be/66_Zy2-1fRc

tak wylewa się z wtrysków, nie jest to metr , półtora, ale moze kwestia jak mocno się popuści wtryski?
Avatar użytkownika
dawka7
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 2015-02-09, 18:33
Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2004

Re: 2.5TDI AFB nie odpala po wymianie pompy

Postprzez Piotruś » 2016-01-17, 19:01

Nie chcę wprowadzić Cię w błąd ale moim zdaniem to NIE jest ciśnienie zdolne przebić wtryski i odpalić silnik.
Na wszelki wypadek, dla porównania, odłącz wtyczkę z pompy i sprawdź czy "bije" tak samo. Prawdopodobnie nie zauważysz zmian.
Jeśli jednak różnica będzie bardzo wyraźna, to wtedy sprawdź (choćby częściowo) z pomocą blokad czy dobrze ustawione.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: 2.5TDI AFB nie odpala po wymianie pompy

Postprzez dawka7 » 2016-01-17, 20:07

Miałeś rację, po odłączeniu wtyczki od pompy objaw na wtryskach jest identyczny, szybkie ponowne zdjęcie wisko i obudowy dolnej żeby móc kręcić silnikiem bo to automat, blokada dolna wkręcona, pompa pasuje niemalże idealnie na znak, jest moze mm przesunięta, sam oceń, oryginalnej blokady włożyć nie idzie, ale według mnie nie jest to istotna różnica na odpalenie?

Obrazek

Obrazek

boje się pytać o wniosek... no chyba ze coś nie tak blokuje z rozrządem!? i pompą? gdybym przypadkiem raczej nie ale teoretyzuje podczas wyciągania czy coś obrócił koło pompy o 180st? to tak by się zachowywała?
Avatar użytkownika
dawka7
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 2015-02-09, 18:33
Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2004

Re: 2.5TDI AFB nie odpala po wymianie pompy

Postprzez pawel912 » 2016-01-17, 20:39

dawka7 napisał(a):gdybym przypadkiem raczej nie ale teoretyzuje podczas wyciągania czy coś obrócił koło pompy o 180st? to tak by się zachowywała?


Jeśli nie kręciłeś na sucho i zgodnie z ruchem wskazówek zegara to moim zdaniem nie powinno się nic stać.

dawka7 napisał(a):blokada dolna wkręcona, pompa pasuje niemalże idealnie na znak, jest moze mm przesunięta, sam oceń, oryginalnej blokady włożyć nie idzie, ale według mnie nie jest to istotna różnica na odpalenie?


Moim skromnym zdaniem w tej chwili nie ma to znaczenia. I tak będziesz później korygował kąt wtrysku.

Piszesz, że dolna blokada rozrządu wkręcona - a co z tymi na wałkach rozrządu?

Jeśli się zgadzają to przypuszczam, że pompa nadal jest zapowietrzona (jeśli jest sprawna).
pawel912
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 125
Dołączył(a): 2015-07-20, 15:54
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2003

Re: 2.5TDI AFB nie odpala po wymianie pompy

Postprzez dawka7 » 2016-01-17, 20:51

na sucho raczej nie bo paliwo we wszystkich przewodach jeszcze było, a i z pompy leciało podczas wykręcania więc coś tam ropy jeszcze było. wkręcałem dolną blokadę, to tych na wałek rozrządu nie patrzyłem, jeżeli uważasz że to konieczne to zaraz się za to zabieram.
Avatar użytkownika
dawka7
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 2015-02-09, 18:33
Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2004

Re: 2.5TDI AFB nie odpala po wymianie pompy

Postprzez Piotruś » 2016-01-17, 21:37

Dawka7, skoro odpięcie wtyczki niczego nie zmienia, to w mojej opinii poszukiwanie problemu w ewentualnie wadliwym ustawieniu pompy i/lub rozrządu wydaje się całkowicie nieuzasadnioną stratą czasu.
Tak samo uważam, na podstawie trochę przykrótkawego ale to już trudno filmiku, że nie ma mowy o zapowietrzeniu.
Paliwo wylewa się w typowych ilosciach, tyle, że bez ciśnienia.
Z tego wszystkiego wniosek jest taki, że albo jest jakiś problem z wiązką silnika, albo ze sterownikiem pompy lub z ECU, chociaż bardzo dziwne, że nie pojawia się żaden błąd dotyczący braku komunikacji.
W kazdym razie awaria ma charakter wybitnie elektryczny. Ciężko mi powiedzieć czego powinieneś teraz szukać ... .
Może spróbuj jednak "za wszelką cenę" wydobyć tłoczek i podpiąć "starą" pompę ?
Nistety nie dam Ci gotowego rowzwiązania jak go wydłubać ... .
Ewentualnie posprawdzaj jeszcze wszystko co się da w skrzynce z ECU (lewe podszybie, włącznie z bezpiecznikami) ??
A może wtyczka na pompie nie była odpowiednio dobrze wpięta ?? No sam juz nie wiem ale szukałbym po linii ewedentnie elektrycznej lub w samej pompie.
Aha, sprawdziełm już w ETCE, pompa DX jest do AFB właśnie, więc spoko.

KONIECZNIE DAJ ZNAĆ O KOLEJNYCH KROKACH I ICH SKUTKACH :!:
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: 2.5TDI AFB nie odpala po wymianie pompy

Postprzez pawel912 » 2016-01-17, 22:11

Proponuję zrobić mały test zanim zabierzesz się za wiązki:
- odłącz wtyczkę od pompy
- zakręć silnikiem
- odczytaj błędy

następnie:
- podłącz wtyczkę pompy
- wykasuj błędy
- zakręć silnikiem
- odczytaj ponownie błędy

Do wstępnej diagnostyki wiązki i ECU powinno wystarczyć.
pawel912
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 125
Dołączył(a): 2015-07-20, 15:54
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2003

Re: 2.5TDI AFB nie odpala po wymianie pompy

Postprzez Piotruś » 2016-01-17, 22:14

Pawel912, poczytaj dokładnie. Ten etap mamy daaaawno za sobą .... .
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: 2.5TDI AFB nie odpala po wymianie pompy

Postprzez dawka7 » 2016-01-17, 22:48

EUREKA!
dziękuje Ci bardzo za pomoc!
odpalił =D
co zrobiłem?
otóż podejrzewając że pompa jednak na śmieci cały załamany, pomyślałem że nie zaszkodzi jej na pewno ręczne ruszenie skoro stała miesiąc, a teraz nie daje znaku życia...
zablokowałem rozrząd na dolną blokadę raz jeszcze, poluźniłem napinacz, ściągłem kółko "wyważające" z pompy, ściągłem pasek, powolutku obróciłem kółkiem pompy zgodnie ze wskazówkami zegara, ustawiłem na blokadę raz jeszcze, pasek, naciąg, zdjęcie blokady rozrządu łyczek piwka i próba odpalenia. Banan na twarzy zachwycił praktycznie odrazu, na pół obrotu.
nie wiem czym różni się ręczna powolne obrócenie pompy od tego co do tej pory było - bo przecież przy kręceniu silnik obracał pompą?! więc wszytko wydaje mi się NIE logiczne. ale najważniejsze że chodzi!
teraz go grzeje i dopieszczam kąt.
dziwnie stuki nad prawą głowicą, co sądzisz? czy to kwestia tego że nie ma osłon rozrządu?

https://www.youtube.com/watch?v=KkUc7IIcItw

raz jeszcze dziękuje za zaangażowanie i cierpliwość!
Avatar użytkownika
dawka7
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 2015-02-09, 18:33
Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2004

Re: 2.5TDI AFB nie odpala po wymianie pompy

Postprzez Piotruś » 2016-01-18, 05:48

Dawka7, gratuluję sukcesu :) .
Moim zdaniem ręczne obracanie kołem pompy nic nie dało. Najprawdopodobniej za poprzednim razem coś nie stykało na wtyczce pompy lub przez nieuwagę zabezpieczenie wtyczki nie było starannie dociągnięte. Zdarza się. Każdy czasem popełnia błędy. Ważne, że silnik bangla :-D .
Zresztą jak sam zauważyłeś:
dawka7 napisał(a):nie wiem czym różni się ręczna powolne obrócenie pompy od tego co do tej pory było - bo przecież przy kręceniu silnik obracał pompą?! więc wszytko wydaje mi się NIE logiczne. ale najważniejsze że chodzi!

zaś o tym, że
dawka7 napisał(a): łyczek piwka i próba odpalenia. Banan na twarzy zachwycił praktycznie odrazu, na pół obrotu.

czyli, że układ jest już bardzo dobrze odpowietrzony było wiadomo po obejrzeniu pierwszego filmu.
Właśnie w takich ilościach powinno wypływać paliwo spod nakrętek bez włączonego zapłonu.

Filmik odsłuchałem ale ja nie słyszę tam niczego drastycznego. Trochę metaliczny stukot jest charakterystyczny dla rurek łączących pompę z wtryskami ale tego nie wyeliminujesz.

Chyba, że jeszcze jest coś czego nie słychać prze YT, ale nie sądzę.

Szerokości :!: :-D
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: 2.5TDI AFB nie odpala po wymianie pompy

Postprzez dawka7 » 2016-01-20, 11:12

Dzięki, raz jeszcze!

Może nie uwierzysz, ale od momentu jak mówiliśmy o sprawdzeniu kostki prawie na początku naszej dyskusji, kostki nie ruszałem.
Teraz przed uruchomieniem zrobiłem tylko to co napisałem, plus podłączenie vaga i wykasowaniem błędów (profilaktycznie bo żadnych nie było więc o tym nie wspominałem) i dlatego nie do końca rozumiem co się stało. Ale nie ważne, super że "bangla".

logi po dopieszczeniu konta wtrysku:

STATYCZNE:
Grupa 007: http://vaglog.pl/log_247143.html
Grupa 013: http://vaglog.pl/log_247144.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_247145.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_247146.html
Grupa 014: http://vaglog.pl/log_247147.html
Grupa 018: http://vaglog.pl/log_247148.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_247141.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_247142.html

BASIC SETTINGS:
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_247140.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_247139.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_247138.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_247137.html

-----

teraz pytanie, przed awarią błędów samochód nie pokazywał, sprowadziłem go około pół roku temu, i tak się z nim bujałem bo na moje oko miał zbyt" małą moc". Szukałem różnych rzeczy, okazało się że katalizator był zapchany, wymieniłem, po zmianie było trochę lepiej ale jeszcze nie to- samochód sprawdzony na hamowni - 132KM więc rzeczywiście słaby, błędów nadal nie miał, logi jakie wtedy zrobiłem:

listopad :
STATYCZNE:
Grupa 014, 018, 015: http://vaglog.pl/log_238102.html
Grupa 004, 007, 013: http://vaglog.pl/log_238101.html
Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_238100.html

BASIC SETTINGS:
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_238096.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_238097.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_238098.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_238099.html

czerwiec:
STATYCZNE:
Grupa 018: http://vaglog.pl/log_221955.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_221956.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_221957.html
Grupa 013: http://vaglog.pl/log_221958.html
Grupa 014: http://vaglog.pl/log_221959.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_221960.html
Grupa 010: http://vaglog.pl/log_221961.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_221962.html
Grupa 008: http://vaglog.pl/log_221963.html

BASIC SETTINGS:
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_221951.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_221954.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_221953.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_221952.html

moje pytanie jest czysto teoretyczne i w sumie z ciekawości nazwijmy to "edukacyjnej" czy teraz z perspektywy czasu patrząc na logi i w sumie wiedząc że po czasie padła pompa, można było stwierdzić że pompa jest już umierająca? bo po zmianie widzę znaczącą poprawę jeżeli chodzi o moc, co prawda jeszcze nie badałem na hamowni ale ...czuć, sama skrzynia lepiej przerzuca biegi, wcześniej zmieniana na kolejny, krócej trzyma na niższym biegu.
Chyba czeka mnie jeszcze jakaś korekta dawki paliwa,? bo spalanie pokazuje na poziomie 15l/100 średnie, wiem ze to za wcześnie, żeby coś powiedzieć, ale na oko tak to wygląda - powinien mieć coś koło 9-10l/100 km w cyklu mieszanym, prawda?
Avatar użytkownika
dawka7
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 2015-02-09, 18:33
Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2004

Następna strona

Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości