2,7 3,0 czy 4,2

2,7 3,0 czy 4,2

Postprzez Glaza » 2015-12-03, 17:44

Poczytałem już parę wątków na temat tych silników ale dalej nie mogę się zdecydować. Ostatni skłaniam się coraz bardziej w kierunku 4,2 choć początkowo celowałem 2,7 lub 3,0. Jesli chodzi o 2,7 to trochę te turbiny mnie odpychają. Nie mam zamiaru modyfikować auta pod względem mocy. Czy koszta utrzymania tych aut są na zblizonym poziomie? Rozważam również s6 tylko nie wiem czy koszta utrzymania mnie w tym przypadku nie przerosną? Czym w zasadzie różni się (poza mocą) 4,2 w A6 od S6-i który lepszy?
Robię rocznie ok 10-12tyś km -50/50 trasa miasto(małe miasto)
Proszę o wasze opinie i przemyślenia.
Glaza
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 15
Dołączył(a): 2015-11-21, 22:11
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7 ARE 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2002

Re: 2,7 3,0 czy 4,2

Postprzez kowal51 » 2015-12-04, 21:25

Glaza napisał(a):Czym w zasadzie różni się (poza mocą) 4,2 w A6 od S6-i który lepszy?

W tym topiku znajdzie trochę informacji dotyczących różnic (w nadwoziu) :arrow: a6-4-2-vs-s6-roznice-w-nadwoziu-t1960.html

Glaza napisał(a):Robię rocznie ok 10-12tyś km -50/50 trasa miasto(małe miasto)
Proszę o wasze opinie i przemyślenia.

Moim skromnym zdaniem z tych trzech motorów chyba 3,0 ASN byłby na ostatnim miejscu..
Avatar użytkownika
kowal51
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 413
Dołączył(a): 2013-10-04, 10:44
Model: A6 C5
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AWX .131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2002
Imię: Artur

Re: 2,7 3,0 czy 4,2

Postprzez Glaza » 2015-12-05, 11:00

Ja również coraz rzadziej oglądam się za 3,0.
Glaza
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 15
Dołączył(a): 2015-11-21, 22:11
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7 ARE 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2002

Re: 2,7 3,0 czy 4,2

Postprzez Czarny V6 » 2015-12-08, 21:26

3,0 pali mniej...niż 2,7...to pewne...co prawda porównuje moje 2,7 i kolegi 3,0 w a4...wychodzi średnio 1-2 l mniej... Co do dynamiki to jakby porównać SDI do TDI... 2,7....wymiata... Co do awaryjności to z 3 samochodów z silnikiem 3,0 które znam tylko jeden jest bez remontu... W 1 panewka..a w 2 drugim wszystko sie zmieliło i była wymiana na inny motor...w moim odpukać wymieniłem płytkę sterująca Termoparą... I jeżdzę... Spalanie ... Hmmm 18 l lpg w mieście to norma... Trasa około 14 l lpg ale jeżdżę zawsze zawalony po dach... Wózek..torby, słoiki ;) dzieciak, żona itp
Obrazek
My phone: 667 677 573
V-ka = 184kW i 350Nm
A6 Avant 2,7 T
http://worldoftanks.eu/community/accounts/507887010-RexV500/
Avatar użytkownika
Czarny V6
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 2014-07-09, 22:44
Model: A6 C5
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7 ARE 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2002
Imię: Mateusz


Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość