2.7biturbo problem z mocą i cisnieniem oleju

2.7biturbo problem z mocą i cisnieniem oleju

Postprzez PrzemoKNZ » 2016-02-15, 20:25

Witam jestem nowy na forum wiec proszę o wyrozumiałość i przepraszam za ewentualne błędy :) Mam kilka problemów z Moją Atitką 2.7 biturbo a mianowicie po pierwsze wskazówka od temp oleju leży i się nie podnosi, do tego jak silnik jest dobrze rozgrzany to przy 1600-1800rpm mryga mi kontrolka od ciśnienia oleju :/ jak jade na wyższych lub niższych obrotach to gasnie.. w czym tkwi problem?? czujniki? Planuje zmienić olej i filtr na początek. Kolejny problem to brak mocy.. auto odpala normalnie silnik pracuje cicho tylko ma dość niskie obroty na biegu jałowym bo ok 680 i lekko go telepie, na LPG nie da sie jezdzic bo trzęsie buda jakby nie chodził na conajmiej 2 cylindry.. a na PB pracuje prawidłowo tylko jest strasznie zamulony i nie chce sie krecic wyzej niz 5tys rpm do ktorych dobija z oporami, turbin prawie wcale nie czuć wiec podejrzewam ze chodzi w trybie awaryjnym ale dlaczego ?!? Wstepnie sprawdziłem szczelność układu podciśnienia i wydaje sie być ok, wymieniłem świece (platyny NGK) jeden czujnik egt(elektronike) bo wywalał błąd oraz 2 nowe zawory DV (ori) i bez zmian.. Na kompie jedyny błąd jaki sie wyświetla i nie chce sie skasować to 18084 wrzucam logi do lookniecia tylko nie wiem czy dobrze zrobione bo pierwszy raz to robilem, byłem sam i w dodatku jak pisalem do 5tys rpm bo dalej nie chce iść.. Pomóżcie Koledzy :|


093,118 http://vaglog.pl/log_250259.html
090,115 http://vaglog.pl/log_250258.html
033,115 http://vaglog.pl/log_250257.html
003,118 http://vaglog.pl/log_250256.html
PrzemoKNZ
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2016-02-15, 20:06
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7 AJK 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: Przemek

Re: 2.7biturbo problem z mocą i cisnieniem oleju

Postprzez Mefiu » 2016-02-15, 21:29

Co do ciśnienia oleju to od razu sprawdzaj panewki ewentualnie pompę oleju. Nawet nie wymieniaj filtra i oleju bo to nic nie da.

Co do słabego palenia na LPG, masz jakieś wypadanie zapłonu w vagu?
Avatar użytkownika
Mefiu
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 393
Dołączył(a): 2015-11-13, 07:18
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.9TD 1Z 90KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 00

Re: 2.7biturbo problem z mocą i cisnieniem oleju

Postprzez PrzemoKNZ » 2016-02-15, 21:39

czyli mowisz zrzucic miske i zobaczyć jak to wygląda wszystko a jak sprawdzic pompe? No wlasnie na vagu zadnych bledow nie ma, na gazie przestała dobrze jezdzic jak ja dosyc mocno przegnałem i nagle zaczęła telepać ze nie da sie jezdzic wiec przestalem jezdzic na LPG (jest to sekwencja BRC)
PrzemoKNZ
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2016-02-15, 20:06
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7 AJK 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: Przemek

Re: 2.7biturbo problem z mocą i cisnieniem oleju

Postprzez Mefiu » 2016-02-15, 21:51

Zobacz czy pompa nie ma jakiś wielkich luzów, a jak już ściągasz pompę to panewka jest kwestią 2 min. Niestety dostaniesz się tylko do dwóch panewek
Avatar użytkownika
Mefiu
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 393
Dołączył(a): 2015-11-13, 07:18
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.9TD 1Z 90KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 00

Re: 2.7biturbo problem z mocą i cisnieniem oleju

Postprzez PrzemoKNZ » 2016-02-15, 22:02

Ok sprawdze to, mam nadzieje ze to nie panewki :) słyszalem ze moze filtr oleju być winny dlatego planowałem najpierw wymienić olej i filtr bo raczej to nie jest wina samego czujnika prawda? albo podjade gdzies zeby sprawdzili cisnienie manometrem to bd wiedziec wiecej
PrzemoKNZ
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2016-02-15, 20:06
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7 AJK 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: Przemek

Re: 2.7biturbo problem z mocą i cisnieniem oleju

Postprzez Mefiu » 2016-02-15, 22:28

No filtr może też tłumić ciśnienie, ale sam napisałeś, że jak się dobrze zagrzeje to sie swieci kontrolka. Ojej im cieplejszy tym rzadszy więc powinien lepiej przez filtr przepływać,a tutaj jednak pokazuje błąd. Tak mi się wydaje po prostu. Lampka gaśnie przy wyższych obrotach, bo zwiększa się ciśnienie.

Ps. I tak pewnie Michał zaraz wpadnie ze 100 razy lepszą koncepcją xD
Avatar użytkownika
Mefiu
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 393
Dołączył(a): 2015-11-13, 07:18
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.9TD 1Z 90KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 00

Re: 2.7biturbo problem z mocą i cisnieniem oleju

Postprzez bendzji » 2016-02-16, 07:32

Z takiej mechaniki się nie odzywam
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP JEST : Ford Smax 2.0TDCI automat , A4 B7 2.0TDI MULTI
bendzji
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 1460
Dołączył(a): 2014-05-25, 07:40
Lokalizacja: Września
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BLB 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2005
Imię: Michał

Re: 2.7biturbo problem z mocą i cisnieniem oleju

Postprzez PrzemoKNZ » 2016-02-19, 21:01

Jutro albo w niedZiele bd dzialal przy aucie wiec postaram sie sprawdzic to cisnienie, a macie moze jakies pomysly czemu auto nie jedzie jak powinno?
PrzemoKNZ
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2016-02-15, 20:06
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7 AJK 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: Przemek

Re: 2.7biturbo problem z mocą i cisnieniem oleju

Postprzez radmoc » 2016-02-20, 13:17

zaczął bym od czujnika i dalej grzebał...
Avatar użytkownika
radmoc
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 12
Dołączył(a): 2015-10-22, 13:27
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7 BES 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2003
Imię: Radek

Re: 2.7biturbo problem z mocą i cisnieniem oleju

Postprzez PrzemoKNZ » 2016-02-20, 13:57

Problem z Lpg wyeliminowany, padl 1wtrysk 3min i auto pracuje lepiej niz na PB. Czekam na manometr i dalej bd grzebal a jak sprawdzic czujnik czy jest sprawny?
PrzemoKNZ
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2016-02-15, 20:06
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7 AJK 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: Przemek

Re: 2.7biturbo problem z mocą i cisnieniem oleju

Postprzez Mefiu » 2016-02-21, 20:32

Przed sprawdzaniem ciśnienia oleju kup sobie zapobiegawczo nowy czujnik. ASO 70ZŁ , zamiennik 12zł . Jeżeli ciśnienie będzie dobre to od razu wymienisz czujnik, a jeżeli będzie słabe to sprawdzisz panewki i pompę.
Avatar użytkownika
Mefiu
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 393
Dołączył(a): 2015-11-13, 07:18
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.9TD 1Z 90KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 00

Re: 2.7biturbo problem z mocą i cisnieniem oleju

Postprzez PrzemoKNZ » 2016-02-22, 19:15

Cisnienie ogarniete :) wymieniłem czujnik poziomu i temperatury oleju oraz cisnienia oleju i jest wszystko ok wiec kolejny problem wyeliminowany.. Podpiąłem dzisiaj awto pod kompa io takie błędy wywalił
18084 - EPC Warning Lamp (K132) Circuit: Electrical Malfunction
P1676 - 35-00 - -
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - Intermittent
17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation
P1340 - 35-10 - - - Intermittent
16885 - Vehicle Speed Sensor: Implausible Signal
P0501 - 35-10 - - - Intermittent
standardowo po wykasowaniu powraca pierwszy.. noi juz którys raz czujnik halla g40 wiec moze z nim cos jest nie teges..
PrzemoKNZ
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2016-02-15, 20:06
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7 AJK 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: Przemek

Re: 2.7biturbo problem z mocą i cisnieniem oleju

Postprzez Mefiu » 2016-02-23, 07:06

Całe szczęście, że tylko czujnik. A jakie miałeś ciśnienia przy 50 i 90 stopniach Celsjusza
Avatar użytkownika
Mefiu
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 393
Dołączył(a): 2015-11-13, 07:18
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.9TD 1Z 90KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 00

Re: 2.7biturbo problem z mocą i cisnieniem oleju

Postprzez PrzemoKNZ » 2016-02-23, 08:25

Na dobrze rozgrzanym silniku bo tylko tak sprawdzilem przy 2000tys rpm mial 2.2 - 2.3bar wiec z tego co wyczytalem to prawidlowe cisnienie :)
PrzemoKNZ
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2016-02-15, 20:06
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7 AJK 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: Przemek

Re: 2.7biturbo problem z mocą i cisnieniem oleju

Postprzez PrzemoKNZ » 2016-02-26, 21:33

I co? Nikt mi nie pomoze ogarnac problemow z Audi?? Zadnych pomyslow/sugestii??
PrzemoKNZ
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2016-02-15, 20:06
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7 AJK 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: Przemek

Następna strona

Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości