2.7T vs 2.8

Rozmowa dosłownie na każdy temat.

2.7T vs 2.8

Postprzez Mefiu » 2016-05-16, 10:44

Cześć wszystkim,
Mam do Was zasadnicze pytanie :) które dotyczy dwóch silników z a6 mianowicie 2.7 biturbo i 2.8.
Jakim wałem silnik o praktycznie tej samej pojemności, ale doładowany AŻ dwiema turbinami ma tylko 40KM więcej od wolnossącego 2.8? Na pewno ograniczyli go programowo, ale po co? XD gdzie tu sens, gdzie logika :p

I czym się różni wersja 230KM od wersji 250KM ? Była jakaś modernizacja silnika/osprzętu?

Ile można wytargać bezpiecznej mocy z takiego 2.7 ?
Avatar użytkownika
Mefiu
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 393
Dołączył(a): 2015-11-13, 07:18
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.9TD 1Z 90KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 00

Re: 2.7T vs 2.8

Postprzez nie pamietam 82 » 2016-05-16, 10:50

Hej.

350Nm dostępnych już od 1800rpm przy 2.7TT a 280Nm ( w 2.8 ) dostępnych dopiero od 3200rpm chyba robi wystarczającą różnicę ;) .
Avatar użytkownika
nie pamietam 82
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 4634
Dołączył(a): 2013-12-05, 09:18
Lokalizacja: Opole
Model: VW Touran Cross
Nadwozie: Minivan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 BMM 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Rok: 2008
Imię: Adrian

Re: 2.7T vs 2.8

Postprzez Mefiu » 2016-05-16, 14:08

Masz rację nie pamietam 82, ale nie wierzę, że dwie turbiny zacznie podnoszą moment,a moc taka"licha" xD
Avatar użytkownika
Mefiu
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 393
Dołączył(a): 2015-11-13, 07:18
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.9TD 1Z 90KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 00

Re: 2.7T vs 2.8

Postprzez bendzji » 2016-05-16, 14:32

Na seryjnym osprzęcie z tego co się orientuję okolice 330 km są realne po programie.

W polifcie gdzie były 250 był inny osprzęt troszkę , 4 sondy ,inne ECU itd.

W przedlifcie 230 km silnik był podobny jak w s4 ( 265 km )


Różnice wynikają pewno z innego przeznaczenia auta S4 to nie C5 , dodatkowo trzeba spełniać normy spalin itd.
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP JEST : Ford Smax 2.0TDCI automat , A4 B7 2.0TDI MULTI
bendzji
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 1460
Dołączył(a): 2014-05-25, 07:40
Lokalizacja: Września
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BLB 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2005
Imię: Michał

Re: 2.7T vs 2.8

Postprzez Mefiu » 2016-05-16, 19:48

Dzięki Panowie :-D to już wiem jaki będzie następny silnik :-D
Avatar użytkownika
Mefiu
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 393
Dołączył(a): 2015-11-13, 07:18
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.9TD 1Z 90KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 00

Re: 2.7T vs 2.8

Postprzez HQ-Automotive » 2016-10-12, 14:17

Nie ma nawet do czego porównywać mimo iz to" tylko" 40km różnicy na plus dla 2.7bi turbo, ale właśnie te dwie turbiny robią swoje. Warto nawet przed kupnem przejechać się jednym jak i drugim A6 z tym silnikiem i samemu się o tym przekonać. Inna sprawa że w przypadku awarii 2.7bt koszty też są zdecydowanie wyższe jeżeli chodzi o serwisowanie.
HQ-Automotive
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 2016-09-06, 14:48
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2002
Imię: Adam


Powrót do Na luzie - "Hyde Park"

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości