A6 Allroad padła pneumatyka

A6 Allroad padła pneumatyka

Postprzez PiotrekStce » 2014-08-24, 17:00

Witam wszystkich

jak w tytule padła mi wczoraj pneumatyka w A6 allroad 3.0 tdi.
Kilka dni temu miałem problem z utratą mocy i komputer pokazał mi błąd P1573 zawór elektromagnetyczny zawieszenia silnika lewy - przerwa. (nie mam pojęcia co to za elektrozawór..) nie wiem czy miało to związek z obecną awarią zawieszenia ale
podczas jazdy zaświeciła się żółta kontrolka od zawieszenia a następnie zielona oznaczająca obniżanie samochodu zaczęła mrygać i auto opadło praktycznie na asfalt. Bardzo powoli udało mi się wrócić do domu (z prześwitem ok 2 cm...). Po ok 2 godzinach zapaliłem auto i pneumatyka "częściowo zadziałała" - auto podniosło się do pozycji AUTO ale świeciła się żółta kontrolka od pneumatyki (zielona nie mrygała). Próbowałem sprawdzić czy będzie dźwigać allroda wyżej niż AUTO ale nie dało rady.
Dzisiaj odpaliłem auto i znowu zawieszenie zjechało na podłogę w garażu z tym że wyraźnie słyszałem jak syczało (uchodziło) powietrze w rejonie prawego przedniego koła.
Zdjąłem koło żeby posprawdzać przewody i poduchę i wszystko wydaje się być ok (oczywiście na tzw pierwszy rzut oka).
Czy ktoś z Was ma może pojęcie co mogło paść ????
Czy poducha będzie do wymiany???
Dodam jeszcze że właśnie w tym kole coś mi stuka na dużych nierównościach i podejżewam że może to być amortyzator (cała reszta drążków i łączników stoi sztywno)
Podejrzewam że bez podpięcia ponownie do kompa się nie obejdzie?...
Proszę o POMOC i Wasze sugestie
PiotrekStce
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2014-03-23, 10:50
Model: Allroad C6
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI ASB 232KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Rok: 2006
Imię: Piotr

Re: A6 Allroal padła pneumatyka

Postprzez Piotruś » 2014-08-25, 10:03

PiotrekStce, komentując wyłącznie Twój opis usterki (bo na odległość to sobie można ...) wydaje mi się, ze problem niekoniecznie musi lokować się w obrębie przedniej prawej poduszki,
Po pierwsze w każdym przypadku opisujesz opadanie/wznoszenie całego nadwozia, a nie tylko prawego przodu.
Po drugie byłoby co najmniej dziwne gdyby (hipotetycznie) dziurawy na wylot miech oczekiwał całą dobę aż przyjdziesz do garażu i przekręcisz zapłon jedynie po to, żeby w tym momencie efektownie i wku..wiająco wypuścić z siebie ciśnienie.
Po trzecie, już tak całkiem statystycznie, Allroadom C6 można zarzucić mnóstwo jakościowych niedoróbek ale nieszczelność przednich miechów to niebywała rzadkość w tych modelach ... .

PiotrekStce, przechodząc do konkretów - w przedniej prawej części nadwozia, w przestrzeni pomiędzy "szmacianym" nadkolem a przednim zderzakiem - lokuje się kompresor zawieszenia oraz zespół zaworów pneumatycznych sterujących pracą poduszek, zbiornika powietrza oraz "ogólnie" prawidłowym ciśnieniem całego układu.
Dlatego wydaje mi się całkiem logiczne, ze w razie awarii kompresora lub zespołu zaworów, właśnie w tym obszarze usłyszałeś syczenie gdyż sterownik pneumatyki otrzymał impuls wybudzający.

I na tym raczej koniec wstępnych "oględzin", bo bez odczytu błędów trudno doradzać Ci kolejne kroki.
Jeżeli wszystko jest "normalnie" i "jak zazwyczaj" z dużym prawdopodobieństwem można zawyrokować śmierć techniczną kompresora (były wadliwe), ale to tylko takie gdybanie.
Postaraj się o odczyt błędów - spróbujemy zawężyć poszukiwania.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: A6 Allroal padła pneumatyka

Postprzez PiotrekStce » 2014-08-25, 18:10

"Piotruś" WIELKIE dzięki za zainteresowanie i podpowiedzi gdzie zacząć szukać!
Na jutro umówiłem chłopaka z kompem i sprawdzimy co za błędy wyświetli - od razu napisze co i jak.
Tym miechem sugerowałem się bo coś mi stuka z prawej strony ( przejrzałem wszystkie drążki łączniki itd wszystko stoi sztywno) i wydaje mi się że amortyzator (wymiana poduchy w tym przypadki nieunikniona?).
Chce to jak najszybciej naprawić i dalej cieszyć się jazdą jaką daje to autko...
PiotrekStce
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2014-03-23, 10:50
Model: Allroad C6
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI ASB 232KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Rok: 2006
Imię: Piotr

Re: A6 Allroal padła pneumatyka

Postprzez Piotruś » 2014-08-26, 05:50

PiotrekStce napisał(a):"Piotruś" WIELKIE dzięki za zainteresowanie i podpowiedzi gdzie zacząć szukać!


Po pierwsze nie ma za co.

Po drugie sam fakt "syczenia" w tamtym miejscu niczego nie dowodzi ponieważ mogłeś usłyszeć zwykłe odgłosy pracy zawora "na kompresorze".

Po trzecie czekamy na odczyt błędów <luzik>

PiotrekStce napisał(a):Tym miechem sugerowałem się bo coś mi stuka z prawej strony ( przejrzałem wszystkie drążki łączniki itd wszystko stoi sztywno) i wydaje mi się że amortyzator (wymiana poduchy w tym przypadki nieunikniona?).


Głośna praca (włącznie z irytującym stukaniem) zawieszeń pneumatycznych to niestety nic nowego.
Na Twoim miejscu głęboko bym się zastanowił nad sensem wymiany czegokolwiek, bo efekt może okazać się krótkotrwały :-x .
Proponuję sprawdzić sprawność amortyzatorów na stanowisku diagnostycznym (pamiętaj o wprowadzeniu zawieszenia w tryb serwisowy) i jeśli tłumienie okaże się w normie ... to już sam zrobisz jak uznasz ... ale ja bym nie ruszał.

PiotrekStce napisał(a):Chce to jak najszybciej naprawić i dalej cieszyć się jazdą jaką daje to autko...

Popracujemy nad tym ;-) .
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: A6 Allroal padła pneumatyka

Postprzez PiotrekStce » 2014-08-27, 15:09

Witam "Piotrusia" i wszystkich forowiczów,

właśnie jestem po diagnostyce a komp wywalił następujące błędy:
01769 czujnik układu poziomowania pojazdu z przodu prawy (g289)
i jeszcze ten sam czujnik tylko prawy tylni.
Błąd przedniego czujnika nie da się wykasować natomiast po wykasowaniu błędu tylnego czujnika na wyłączonym silniku zawieszenie zadziałało chwilowo i podniosło auto mniej więdej do trybu dynamic i odłączyło kompresor. Wówczas pokazało" 00453 - ograniczenie działania na skutek przegrzania"
i wszystko stanęło.
Z kolei po zapaleniu silnika i wykasowaniu błędu kompresora cała pneumatyka zadziałała. (czy błąd przegrzania mógł wystąpić dlatego że silnik nie pracował?)
Kilkakrotnie podnosiłem auto bez problemu na poniesiony i na allroad i opuszczałem i wszystko niby działa. Błąd kompresora i tylnego czujnika nie wrócił.
Została świecąca się żółta kontrolka od zawieszenia i błąd 01769 czujnik układu poziomowania pojazdu z przodu prawy (g289) którego nie da się skasować.
Na razie zostawiłem auto w garażu i nie jeżdżę dopóki w 100 % nie będzie wszystko działało.
Jedynie ustaliłem jeszcze że takowy czujnik to tylko w serwisie można kupić (cena 485 zł)
Mam nadzieję że na tym czujniku się sprawa zamknie?
aha tak na marginesie z innej beczki jeszcze zaciekawiło mnie ustawienia bloków pomiarowych które pokazały w grupie 001 i 011 :
dystans -0.1 mm / 128.0mm/ -1.0 mm / 1.0 mm
czy te minusy powinny być?
PiotrekStce
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2014-03-23, 10:50
Model: Allroad C6
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI ASB 232KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Rok: 2006
Imię: Piotr

Re: A6 Allroal padła pneumatyka

Postprzez Piotruś » 2014-08-27, 16:03

PiotrekStce napisał(a):właśnie jestem po diagnostyce a komp wywalił następujące błędy:01769 czujnik układu poziomowania pojazdu z przodu prawy (g289)i jeszcze ten sam czujnik tylko prawy tylni.Błąd przedniego czujnika nie da się wykasować natomiast po wykasowaniu błędu tylnego czujnika


Piotrze - wiadomości jak sam widzisz są generalnie dobre ale niestety nie do końca.

Żeby było fachowo, chociaż prawdopodobieństwo jest znikome - wypada mi napisać żebyś przed zakupem nowego czujnika skrupulatnie zweryfikował stan instalacji najlepiej wszystkich czujników ale wiadomo, że wykazanych w pamięci usterek - ze szczególną uwagą.
Z góry jednak powiem, że z uszkodzoną elektryką spotkałem się dotąd nie więcej niż kilka razy, zaś czujników wymienia się zdecydowanie więcej, chociaż te nie są to ilości "hurtowe".

Nie żebym chciał potęgować grozę ale gdyby się okazało (a tak najprawdopodobniej będzie), że instalacja elektryczna jest OK - błąd tylnego czujnika najprawdopodobniej też kiedyś wróci. Prędzej czy później - ale wróci. Nie znaczy to jednak, że już teraz powinieneś go wymieniać razem z tym przednim.

PiotrekStce napisał(a):na wyłączonym silniku zawieszenie zadziałało chwilowo i podniosło auto mniej więdej do trybu dynamic i odłączyło kompresor. Wówczas pokazało" 00453 - ograniczenie działania na skutek przegrzania" i wszystko stanęło.


Cóż ... . W tym miejscu, pomimo :

PiotrekStce napisał(a):Z kolei po zapaleniu silnika i wykasowaniu błędu kompresora cała pneumatyka zadziałała. (czy błąd przegrzania mógł wystąpić dlatego że silnik nie pracował?)Kilkakrotnie podnosiłem auto bez problemu na poniesiony i na allroad i opuszczałem i wszystko niby działa.


obawiam się, że kompresor do najsilniejszych też już nie należy i powoli powinieneś się psychicznie nastawiać na jego wymianę, chociaż tez na pewno nie jest konieczne "już dzisiaj". Myślę jednak (i tak też wskazują Twoje wcześniejsze posty), że kompresor pracujący przez dłuższy czas (a tak często bywa na pofałdowanej nawierzchni nawet w trakcie zwykłej jazdy szosowej) - problem będzie powtarzał się coraz częściej i nawet nie ma się co dziwić - kompresory zawieszenia pneumatycznego w VAG'ach pracują BEZ ŻADNEGO SMAROWANIA i nawet bez wadliwych serii produkcyjnych - prędzej czy później dokonują żywota. Myślę, że Twój egzemplarz też zbliża się do swojej granicy, a zważywszy rok produkcji auta i tak (statystycznie) długo wytrzymał.

PiotrekStce napisał(a):Błąd kompresora i tylnego czujnika nie wrócił.Została świecąca się żółta kontrolka od zawieszenia i błąd 01769 czujnik układu poziomowania pojazdu z przodu prawy (g289) którego nie da się skasować.Na razie zostawiłem auto w garażu i nie jeżdżę dopóki w 100 % nie będzie wszystko działało.Jedynie ustaliłem jeszcze że takowy czujnik to tylko w serwisie można kupić (cena 485 zł)Mam nadzieję że na tym czujniku się sprawa zamknie?


Jak już powyżej napisałem - na chwilę obecną raczej na pewno tak. Jednak dni kompresora wydają się być już mocno policzone i czujnika tylnego zresztą chyba też. Musisz wzmóc czujność i obserwować pamięć usterek co najmniej raz na 15 tyś.km. głównie po to żeby uniknąć kłopotliwych zdarzeń w trasie, gdzieś daleko od domu. Jednak "wychodzić przed orkiestrę" i wymieniać części "na zapas" też absolutnie nie ma sensu. Widać, że lubisz swoją furmankę, więc raczej i bez diagnozera zauważysz gdy zacznie dziać się coś złego. Ale wtedy już na nic nie czekaj, bo utkniesz w podróży i koszty wzrosną.

PiotrekStce napisał(a):aha tak na marginesie z innej beczki jeszcze zaciekawiło mnie ustawienia bloków pomiarowych które pokazały w grupie 001 i 011 :dystans -0.1 mm / 128.0mm/ -1.0 mm / 1.0 mmczy te minusy powinny być?


Przedstawione wartości pokazują ewentualną odchyłkę/ugięcie zawieszeń od wartości bazowych (nastaw podstawowych) Widać też absurdalne odczyty z czujnika prawego przedniego.
Pamiętaj, że po wymianie czujnika bezwzględnie powinieneś przeprowadzić adaptację całego zawieszenia (czyli wprowadzić nowe wartości mierzone).
Jeśli nie wiesz jak to zrobić (lub nie masz czym) - podjedź sobie do ASO. Nie wiem ile kosztuje ale taka usługa nie będzie zbyt droga, a warto zrobić ją starannie.

Pamietaj aby się do nas odezwać gdy będzie już po wszystkim. Powodzenia. Będzie OK :!:
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: A6 Allroad padła pneumatyka

Postprzez PiotrekStce » 2014-08-27, 18:57

No właśnie co do kompresora i dokonywanego przez niego żywota mam podobne odczucie bo więcej czasu zajmuje mu podniesienie auta niż np 2 miesiące temu... nie wiem tylko czy jest sens (w swoim czasie) oddawać go do regeneracji, czy szukać używki czy raczej składać powoli na nowy...?
Z tą adaptacją to raczej zdam się na serwis... może dojdą dlaczego tył stoi ok 1,5 cm niżej od przodu (chyba że tak ma być).
Jutro jadę do serwisu po czujnik to dopytam co i jak.
Furkę uwielbiam przede wszystkim za wszechstronność! absolutny kompromis pomiędzy szybką limuzyną a suvem, komfort jazdy no i zespół napędowy SUPER Szkoda tylko że w kraju ze świeczką szukać takiego auta w dobrym stanie... po długim szukaniu u nas w końcu kupiłem pod Monachium.
Co do diagnostyki to czy możesz mi podpowiedzieć gdzie kupić dobry kabel z VCDS ? na allegro są bardzo różne i nie wiadomo co wybrać.
ewentualne błędy mógłbym sprawdzać co tydzień :-) tym bardziej że z racji pracy 15 000 nabije w jakieś 4 miesiące.
schodząc z tematu zawieszenia to jedyną bolączką jaką jeszcze mam jak na razie (oprócz pneumatyki którą trzeba doprowadzić do porządku) mam z którymś wtryskiem (czasami się przytnie i zakopci albo po ustawieniu skrzyni na P falują obroty o ok 20-30 w dół i z powrotem ) częstotliwość tej usterki raz na 2 tygodnie albo 1 na miesiąc.
Znowu zbaczając z tematu żeby nie zakładać specjalnie nowego tematu co Piotruś sądzisz o mapie tego silnika i podniesieniu mocy i momentu o ok 20-25%?
Po wszystkim na pewno się odezwę i napiszę co i jak
PiotrekStce
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2014-03-23, 10:50
Model: Allroad C6
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI ASB 232KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Rok: 2006
Imię: Piotr

Re: A6 Allroad padła pneumatyka

Postprzez PiotrekStce » 2014-08-28, 21:51

Dzisiaj wymieniłem czujnik i wszystko gra jak powinno (jak na razie).
Błędy dały się wykasować i po kilkugodzinnej jeździe i testowaniu zawieszenia (oczywiście w granicach rozsądku) nie wróciły.
Piotruś pytałem w serwisie czy trzeba adaptować zawieszenie po wymianie tego czujnika ale powiedzieli że tego się nie robi i że po wsadzeniu czujnika komputer sam sczyta ustawienia i będzie ok.
jednak na przyszły tydzień umówiłem się na z lokalnym "magikiem"ustawienie zawieszenia ( i przy okazji wyrównanie różnicy wysokości przod a tył). Podobno robił to kilka razy w A8 (zobaczymy jak wyjdzie).
Przy okazji autko dostało dzisiaj świeże wszystkie filtry i olej ;-)
Pozdrawiam
PiotrekStce
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2014-03-23, 10:50
Model: Allroad C6
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI ASB 232KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Rok: 2006
Imię: Piotr

Re: A6 Allroad padła pneumatyka

Postprzez Piotruś » 2014-08-29, 07:20

PiotrekStce napisał(a):No właśnie co do kompresora i dokonywanego przez niego żywota mam podobne odczucie bo więcej czasu zajmuje mu podniesienie auta niż np 2 miesiące temu... nie wiem tylko czy jest sens (w swoim czasie) oddawać go do regeneracji, czy szukać używki czy raczej składać powoli na nowy...?


Nówka z ASO moim zdaniem odpada. Nie wiem jak na dzień dzisiejszy ale był czas, że podnieśli ceny i wołali ok. 5000 zł.-.
Regeneracji ja nie brałbym pod uwagę wcale i szukałbym w źródłach "niezależnych" od ASO.

PiotrekStce napisał(a):Z tą adaptacją to raczej zdam się na serwis... może dojdą dlaczego tył stoi ok 1,5 cm niżej od przodu (chyba że tak ma być).Jutro jadę do serwisu po czujnik to dopytam co i jak.


Tył stoi tak jak "skalibrowano" czujniki. Właśnie dlatego prawidłowa adaptacja jest "na wagę złota".

PiotrekStce napisał(a):Co do diagnostyki to czy możesz mi podpowiedzieć gdzie kupić dobry kabel z VCDS ? na allegro są bardzo różne i nie wiadomo co wybrać.ewentualne błędy mógłbym sprawdzać co tydzień tym bardziej że z racji pracy 15 000 nabije w jakieś 4 miesiące.


Nie trzeba c o tydzień sprawdzać błędów. Co 15 tyś.km. też wystarczy choć i to nie jest konieczność (pomijam szczególną sytuację ze wzmożoną obserwacją pneumatyki).

Co do kabla to ja akurat jestem konsekwentny i polecam wyłącznie legal: www.vcds.pl .
Prawdopodobnie VCP (Vag Can Pro) też jest dobry jakościowo lecz osobiście nie korzystałem.

PiotrekStce napisał(a):schodząc z tematu zawieszenia to jedyną bolączką jaką jeszcze mam jak na razie (oprócz pneumatyki którą trzeba doprowadzić do porządku) mam z którymś wtryskiem (czasami się przytnie i zakopci albo po ustawieniu skrzyni na P falują obroty o ok 20-30 w dół i z powrotem ) częstotliwość tej usterki raz na 2 tygodnie


Powodów może być kilka. Moim zdaniem czegoś takiego absolutnie nie wolno ignorować.

PiotrekStce napisał(a):Znowu zbaczając z tematu żeby nie zakładać specjalnie nowego tematu co Piotruś sądzisz o mapie tego silnika i podniesieniu mocy i momentu o ok 20-25%?


Generalnie polecam Ci lekturę mojego podpisu. Wyraża wiele.
Naturalnie nie jestem fanatykiem popadającym w skrajności ale należą do ludzi zdolnych ocenić jakość, a raczej "jakość" "pracy" większości polskich tunerów i naprawdę lepiej żebym nie pisał publicznie co ja o tej zgrai oszustów i druciarzy myślę. Naturalnie dużo osób w tym momencie może powiedzieć, że pomimo chipa mają za sobą dziesiątki tysięcy bezawaryjnej jazdy z chipem ale niuans polega na wyjątkowej wytrzymałości silników VAG, ale na pewno nie jest to wynik dobrze wykonanych modów.
Naturalnie są też wyjątki, które można spokojnie polecać - ale to naprawdę tylko wyjątki. Kogo ostatecznie wybierzesz to już Twój suwerenny wybór.
Jeżeli ja mogę Ci coś doradzić - konsekwentnie omijaj "quasitunerów" najbardziej popularnych/rozkrzyczanych na forach internetowych, bo cały ich kłamliwy budowany latami image jest wynikiem prymitywnych zabiegów socjo-technicznych i natrętnego szeptanego marketingu, ale na pewno nie dowodzi jakiegokolwiek kunsztu w tym co robią. "Kilka" silników po tych naciągaczach już naprawiałem, a pamiątki niewyobrażalnego druciarstwa leżą u mnie po dziś dzień, także ... lepiej żebym się dalej nie nakręcał.

Gdybym ja miał kogoś polecić, to ze spokojem wskazałbym na GoodHoope z Pleszewa. Nie znam firmy osobiście, nigdy u nich nie byłem i nigdy nie gadałem z Właścicielem ale jedno jest pewne - miałem styczność z kilkoma samochodami właśnie tam chipowanych i zawsze było bardzo OK. Żadnego wyrywania DPF'ów, EGR'y sprawne, brak nagarów. Naprawdę aż miło ... .

PiotrekStce napisał(a):Piotruś pytałem w serwisie czy trzeba adaptować zawieszenie po wymianie tego czujnika ale powiedzieli że tego się nie robi i że po wsadzeniu czujnika komputer sam sczyta ustawienia i będzie ok.


Nidy więcej nie jedź do tego ASO. Powinni stracić autoryzację. Masakra.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: A6 Allroad padła pneumatyka

Postprzez cezar1977 » 2015-01-30, 17:32

witam, sorki ale jestem pierwszy raz na forum akurat tym, zakupiłem audi a6 s6 avant 2.7 tdi z zawieszeniem pneumatycznym. jak widzę opis to już mieliście ten problem. Siedzi mi zawieszenie na kołach. Czy bez odpalenia silnika powinno go podnieść czy też musi silnik działać. W błędach vaga mam jakieś coś związane z zawieszeniem silnika czy poduszką silnika czy zaworem.
cezar1977
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 1
Dołączył(a): 2015-01-30, 17:08
Model: S6 C6
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7 AZA 169KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2005
Imię: cezary

Re: A6 Allroad padła pneumatyka

Postprzez Piotruś » 2015-01-30, 17:56

Oj Kolego cezar1977, wydaje się, ze myli Ci się zawieszenie silnika z zawieszeniem kół.

Pneumatyka (zawieszenie kół) funkcjonuje wyłącznie z odpalonym silnikiem ale jest zdecydowanie źle, jeśli buda siada na postoju. To sprawa numer jeden.

Sprawa numer dwa - czyli błąd poduszki/zawieszenia silnika to całkiem inna para kaloszy. Dotyczy zawora poduszki na której wspiera się silnik do ramy pomocniczej.

Jedno z drugim nie ma żadnego związku ale jedno i drugie MUSISZ naprawiać.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr


Powrót do C6 (2004-2011)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość