Witam, ostatnimi czasy borykam się z problemem 2.5tdi a chodzi o to że nie przyśpiesza już tak jak kiedyś, ponad rok temu kupiłem ten samochód i odrazu zostały zregenerowane wtryskiwacze bo już się kończyły i a6 zostawiała za sobą chmurkę dymu, po zregenerowaniu brak jakiegokolwiek dymu tylko przy odpaleniu, wtryski regenerowałem w serwisie boscha. Po zregenerowaniu wszystko było okey, samochód dobrze przyśpieszał jak na swoją moc i wagę lecz po zimie zauważyłem spadek osiągów, czuć że ma mniej mocy i to nie tylko moja ocena, sprawdzałem już wszystko co mogłem i nic dodam że samochód od czasu kupienia ma tendencje do bardzo lekkiego narywania. Robiłem logi grupy 3 i 11 i wg mnie wszystko wygląda dobrze. Samochód czasem dostaje zamuła i przy wciśniętym gazie do końca potrafi hamować silnikiem i za chwilę wraca wszystko do normy. Dźwignia od turbo chodzi lekko i w pełnym zakresie, obstawiam że egr potrafi się przyciąć lecz niedługo zostanie wywalony. Teraz mam może dziwne pytanie ale do rzeczy, przez ostatanie 3 - 4 miesiące sprawdzałem korekty wtryskiwaczy i u mnie to akurat loteria, w jednym miesiącu były 1.2 - 0.03 - 1.18 - 1.18 - 1.3 kolejnego 1.6 - -0.1 - 1.5 - 1.5 - 1.5 a jeszcze innego 2 - 0.3 - 2.1 - 2.1 - 2.25 od czego to może być? te korekty potrafią zmieniać się po tygodniu, w jeden tydzień mam korekty bliskie 2 a następnego 1.3 - 1.4 i tak w kółko aż przestałem patrzeć bo tylko denerwujące to się zrobiło. Mógłby mi ktoś wyjaśnić jak to możliwe? Może jest to związane z jakością paliwa. Chciałbym aby moja a6 wróciła do pełnej sprawności i mam nadzieję że moglibyście mi w tym pomóc. Miałem już zamawiać drugi sterownik vp44 ale chciałem najpierw uzyskać waszej opinii na ten temat.
LOGI:
Grupa 03 - http://vaglogi.pl/log-003_ox69N6.html
Grupa 11 - http://vaglogi.pl/log-011_70Omq.html
Jeżeli będą potrzebne jakieś jeszcze to dorobię