A6 C5 2.8 problem szarpania, drgań:((

A6 C5 2.8 problem szarpania, drgań:((

Postprzez airjordan1990 » 2018-02-01, 17:00

Witam serdecznie.
Moje auto to audi a6 c5 2000r 2.8 benzyna skrzynia manualna, napęd przód, posiadam instalację LPG STAG.
Niestety od jakiegoś czasu mam problem, gdy jadę na biegu(szczególnie na niskich obrotach), z puszczoną nogą z gazu i gwałtowanie nacisnę ponownie gaz auto jakby zadusza się i po chwili szarpnie i zaczyna przyspieszać, czasami zadławienie jest bardzo mocne czasami mniejsze, poprstu zamiast w momencie wciśnięcia gazu ruszyć do przodu zadusza się i szarpnie dopiero jadąc.
Wcześniej tego nie było. Dodatkowo na postoju czuć drgania silnik, tak jakby przebierał delikatnie, kiedyś nie było w ogóle czuć pracy silnika czasami myślałem, że zgasł.

Oczywiście od razu pomyślałem, że to zapłon.
Tak więc wymieniłem świece-nic, później kable(bremi)-nic, na końcu jeszcze Cewkę Bremi i było jakby lepiej ale 2 dni i później znów to samo.
Przy zmianach biegu , też to czuć jest to mniej płynne bo jest lekkie szarpnięcie często, dodatkowo na postoju jak „puknę” stopą w pedał gazu auto się jakby zadusza i dopiero obrotu rosną.

Jęśli chodzi o resztę to auto ma moc, ładnie się wkręca do samego końca silnik jest bardzo zdrowy.


Niestety nie wiem czym to jest spowodowane jeśli nie zapłonem.

Pomyślałem, jeszcze o sondach, chociaż katy są na miejscu.

Dziś podłączyłem auto pierwszy raz do mojego amatorskiego Vaga i na odpalonym silniku pokazało coś w stylu zbyt uboga mieszanka 1- regulacja długoterminowa. Po skasowaniu nic już się nie pojawiło.

Jeśli chodzi o instalację LPG to raczej jest ona poprawna, tzn gość który mi to montował, robił mi już 4 z kolei samochód, wcześniej ją miałem w a4 b5 2.4, powiedział mi że spokojnie obsłuży mi to auto , zresztą chodziła normalnie wcześniej tzn nic nie szarpało.
komputer mam stag 300-6 Q max Basic
reduktor AC S.A R 01
wtryski barracuda, wcześniej miałem Hany
Najgorsze jest to, że wydaje mi się, że na Pb jest to samo, chyba, że po prostu jak przełączam przyciskiem na np. 2km to komputer jeszcze ma błędy z lpg i dlatego tak działa.

Bardzo proszę o pomoc, auto mnie wykończy a tak uwielbiam kulturę pracy V6

Wczoraj w Vagu otwarłem blok bodajrze 30 lub 31 i były tam sony lambdy 1 i 2 bank i 1 bank miał cały czas liczbę 111 a drugi bank zmieniała się z 011 na 111 cały czas.

Może to jakaś podpowiedź. ALe błędów brak:((
airjordan1990
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 1
Dołączył(a): 2016-04-10, 13:41
Model: Ford Mondeo
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.5 V6 Duratec 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1999
Imię: Kuba

Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości