A6 C5, 2004, 1.9 TDI s-line

A6 C5, 2004, 1.9 TDI s-line

Postprzez Byakko » 2018-09-04, 08:13

Witam.
Jestem niestety totalnym laikiem w temacie, a mam okazję odkupić od znajomego kombi Audi A6 C5, 1.9 TDI, w pakiecie s-line 2004 rok. Jest on właścicielem od 6 lat, samochód był sprowadzony z Niemiec. Obecny przebieg ~273000 km. Samochód wycenił na 15000 zł. Z tego co wiem, to wymieniał rozrząd przy 200 tys, wymienione wszystkie armotyzatory, tarcze, zrobione stabilizatory(?). Nowe reflektory z przodu. Samochód ogólnie robiony był "na bieżąco", swieżo po przeglądzie. Mówił, że przez czas użytkowania sprzęgła nie wymieniał, bo nie było potrzeby. Tak samo nie regenerował turbiny, czy pompowtrysków. Wiem, że na pewno jeden błotnik do zrobienia po przytarciu, tak samo w jednym miejscu odprysk na lakierze. Samochodu jeszcze nie oglądałem, mam zdjęcia ale w dosyć słabej jakości. Znajomy samochód sprzedaje z problemów zdrowotnych, tak to by jeździł dalej. W związku z powyższym zwracam się do was o pomoc/radę. Kupuję właśnie pierwszy samochód, Audi jakoś nigdy nie szukałem ze względu na "mityczne koszta" szczególnie diesel. Na co zwrócić uwagę, czego szukać? Jeśli pojadę na oględziny, to mogę porobić więcej zdjęć.
Byakko
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2018-09-04, 07:49
Model: A6 C5
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2004
Imię: Tomek

Re: A6 C5, 2004, 1.9 TDI s-line

Postprzez zibi06 » 2018-09-04, 14:31

Byakko napisał(a):Na co zwrócić uwagę, czego szukać?

Jeżeli jak nadmieniasz
Byakko napisał(a):Jestem niestety totalnym laikiem w temacie

Nie wiem czy dobrym rozwiązaniem są oględziny bez osoby która zna mniejsze/większe mankamenty związane z tym modelem ponieważ autko swoje lata już ma. Nie wiem jakie masz zaufanie do znajomego (jak/gdzie auto jest serwisowane/ naprawiane)..
Byakko napisał(a):mam okazję odkupić od znajomego kombi Audi A6 C5, 1.9 TDI, w pakiecie s-line 2004 rok.