A6 C5/dwie sztuki

A6 C5/dwie sztuki

Postprzez socio » 2016-05-28, 16:17

Witajcie,
Zastanawiam się nad zmianą samochodu (w chwili obecnej Mondeo MK3, 2005) na coś z gazem z racji pokonywanych odcinków do pracy. Przeglądając ogłoszenia trafiłem na takie oto modele. Będę wdzięczny za sugestie i przepraszam jeśli powinny być dwa osobne tematy do tego.
Chciałbym aby auto miało skórę, gaz i czujniki parkowania. No i koniecznie kombi ze względu na wózek. Nie chcę diesla chociaż takim jeździłem w A6.
1) Bydgoszcz - http://allegro.pl/audi-a6-kombi-1-8t-ga ... ml#thumb/8
2) Kutno http://otomoto.pl/oferta/audi-a6-2-4-be ... yoCt1.html
socio
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2016-05-28, 14:37
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 BDV 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2005
Imię: Artur

Re: A6 C5/dwie sztuki

Postprzez Cienki1407 » 2016-05-28, 23:43

Ta pierwsza 1.8T na pewno w lepszym stanie i wiarygodniejsza.2004r końcowy rocznik produkcji.Piękna jasna skóra z jeszcze lepszym drewnem w najlepszym kolorze.Chociaż jak dla mnie za mało zdjęć szczególnie wnętrza auta po którym można stwierdzić zużycie auta i prawdziwość przebiegu.Warto zwrócić uwagę na przednią rejestrację która jest pogięta to może oznaczać, że auto może było bite.Pokusił bym się jeszcze na twoim miejscu o znalezienie auta z dużą navi tylko ciężko coś takiego znaleźć bo zawsze czegoś innego nie ma.Druga oferta 2.4 moim zdaniem przebieg na 100% kręcony widać to chociaż po przyciskach od klimy, które są wytarte.Na pewno włącznik od świateł też był przetarty tylko właściciel wymienił bo to łatwo zrobić.Używka 50zł nówka 100zł wykładasz i zmieniasz.Z przyciskami od klimy to już inna sprawa trzeba się pobawić.Kupić szablon itd.Poza tym bieda.Auto się niczym nie wyróżnia.Bez Quattro.No i zwróć uwagę, że jakiś kabelek wychodzi od jednego z otworów nad panelem radia i idzie pod kierownicą.Nie wiem co to może jakiś alarm ale kiepsko zrobiony. Od razu widać, że auto wyczyszczone pod sprzedaż nic szczególnego. 1.8 moim zdaniem lepsze.Fajny silnik, który dobrze znosi gaz ma opinie pancernego wręcz.Na pewno to nie będzie dynamiczne auto ponieważ A6 do tego w Avancie swoje waży.Quattro nie ma i nawet nie wiem czy wychodziły w 1.8 . Jeśli już się pokusisz o A6 jakąkolwiek to sprawdź całą elektronikę to znaczy wszystkie szyby, szyberdach itp bo to lubi siadać.Szczególnie podnoszenie tylnich szyb.Sprawdź czy bagażnik otwiera się z pilota jak będzie taka opcja.Warto sprawdzić jeszcze zawieszenie bo te w A6 nie jest aż takie pancerne a wielowahacz na pewno nie jest tani w wymianie ;-) Co do silnika to już trzeba samemu ocenić.Warto też zwrócić uwagę na automatyczną skrzynie i sprawdzić czy nie przeciąga na obrotach i nie szarpie.Sama wymiana oleju to koszt z 800zł a co dopiero jej naprawa jak jest padnięta.Koniecznie sprawdź czy dane auto ma skrzynie Multitronic.Jako były posiadacz tej skrzyni odradzam.Lepiej mieć Tipa (TipTronic).Posiadałem 2.5 TDI Multitronic i sprawował się dobrze i nie mogę narzekać.Tobie odradzam bo te auta mają co raz więcej lat i na pewno Diesle są gorsze jeśli chodzi o zadbany egzemplarz.Sama skrzynia automatyczna Multitronic też nie sprawiała mi problemów ale stanowczo odradzam przez to, że cały czas czuć efekt ślizgającego się sprzęgła.

Pisałem z telefonu patrzałem tylko na zdjęcia nie na opis ponieważ nie chciało mi załadować.
Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Cienki1407
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 174
Dołączył(a): 2014-12-20, 19:39
Lokalizacja: Trójmiasto
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2002
Imię: Grzegorz

Re: A6 C5/dwie sztuki

Postprzez elioneq » 2016-05-29, 13:05

2.4 :mrgreen: - ładna, zadbana.. Troszke gościu naściemniał ale wydaje się całkiem ok <okok> Co do przebiegu to wcale nie musi być krecony, ja swoją kupiłem z przebiegiem 168tyś (3.0 v6)
Było:
-Audi A4 B5 1.8T quattro 180ps+chips
-Toyota Avensis 2.0 D-4D 1AD-FTV 126ps+chips

Jest:
-Opel Insignia 2.0 CDTI A 20 DTR
-Audi A6 C5 3.0 ASN 220ps
Avatar użytkownika
elioneq
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 128
Dołączył(a): 2016-05-22, 16:34
Lokalizacja: Brzeg
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2001
Imię: Paweł

Re: A6 C5/dwie sztuki

Postprzez socio » 2016-05-29, 15:56

Ten kabelek to chyba od gazu (?) Chyba tak jakoś to wygląda jakby od tego było.
Bardziej wolałbym manuala ale na rynku jest sporo automatów co do których nie jestem przekonany. Silnik to najbardziej by mi właśnie pasował 2.4
W poprzednim Audi jakim jeździłem padł moduł komfortu dlatego też wiem, że akurat na to warto mocno zwrócić uwagę bo u mnie wysiadła elektryka wnętrza i oświetlenie (powrót z Wawy z duszą na ramieniu)
Co do wielowahacza - nie dam sobie głowy uciąć (w sumie nic nie dam sobie uciąć) ale czy w 2004 z tyłu nie było belki? Przód to wiem, że wielowahacz ale tył...W AR156 miałem a w Mondeo mam wielowahacz przód/tył więc wiem jak to może boleć :D :P
Przebieg to wiadomo, że jak w każdym aucie - do ustalenia ;)
Na co jeszcze zwrócić uwagę?
socio
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2016-05-28, 14:37
Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 BDV 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2005
Imię: Artur

Re: A6 C5/dwie sztuki

Postprzez bendzji » 2016-05-29, 17:15

Tył w osce zawsze belka
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP JEST : Ford Smax 2.0TDCI automat , A4 B7 2.0TDI MULTI
bendzji
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 1460
Dołączył(a): 2014-05-25, 07:40
Lokalizacja: Września
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BLB 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2005
Imię: Michał


Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości