A6 C5 na TAXI jaki silnik PB + LPG

A6 C5 na TAXI jaki silnik PB + LPG

Postprzez tequila » 2015-07-18, 09:34

Witam wszystkich

Szukam informacji nt który silnik benzynowy najlepiej wybrać do A6 C5, które będzie jeździło jako TAXI. Silnik ma mieć instalację LPG. Najbardziej pasował by mi 2.4 lub 2.8 lecz mogę być w błędzie. Jak z awaryjnościa tych motorów, jak się sprawują instalacje LPG i ewentualnie jaka założyć ? Nie ukrywam, że koszta/spalanie graja tu dużą rolę. Wszystkie porady będą cenne, nie miałem za dużej styczności z Audi więc prostujcie mnie jak coś ;)

Pozdrawiam
tequila
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2015-07-18, 09:26
Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Nie mam
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: Michał

Re: A6 C5 na TAXI jaki silnik PB + LPG

Postprzez Bezi » 2015-07-18, 11:58

tequila,

Witeczka , mam nadzieję że zaraz znajdziesz tu odpowiedzi :)
Avatar użytkownika
Bezi
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 679
Dołączył(a): 2013-05-30, 20:58
Lokalizacja: Wrocław
Model: BMW 330xD
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: INNY
Napęd: RWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2011
Imię: Tomek

Re: A6 C5 na TAXI jaki silnik PB + LPG

Postprzez Piotruś » 2015-07-18, 15:45

Tequila, wiem, że zupełnie nie takiej odpowiedzi oczekujesz, ale na TAXI nie upolujesz takiego egzemplarza A6-C5, który będzie generował zyski zamiast strat. Tym bardziej z benzynowym silnikiem V6 zatrutym przez LPG.
Jeżeli chcesz auto o komforcie ((ale nie dyskusyjnym "prestiżu") Audi A6, ale z kosztami serwisu na akceptowalnym poziomie i ilością miejsca godną dla naprawdę fajnej "taryfy" - poszukaj sobie PORZĄDNIE UTRZYMANEJ Skody Superb z silnikiem 1,9 TDi 130PS. I z żadnym innym, bo też Cię zje (finansowo).

Kończę, Pomimo tego, że moja wypowiedź dzisiaj być może budzi u Ciebie uśmiech politowania nad trollem, jestem skłonny założyć się o skrzynkę dobrego browca, za jakiś czas przyznasz mi rację co najmniej w punkcie dotyczącym rzeczywistych (wysokich) kosztów utrzymania A6 V6 "z gazem".
Skąd inąd - Superb z dieselem 1,9 NAPRAWDĘ powinien dać Ci więcej zaufania technicznego i bezproblemowej eksploatacji niż benzynowe V6, którego nawet jeszcze dzisiaj mało kto potrafi dobrze wyserwisować ... . A biorąc pod uwagę, że Ty masz zarabiać a nie trwonić kasy na fanaberie ... zmiana zapatrywań bezwzględnie wymagana. Pytanie tylko na ile dasz się przekonać przed faktem, a na ile za naukę zapłacisz własnymi pieniędzmi.
I przysięgam - jest to najbardziej serdeczna porada jakiej mogłem udzielić na podstawie własnych przemyśleń i skromnej wiedzy praktycznej.

POWODZONKA :!: :!:
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: A6 C5 na TAXI jaki silnik PB + LPG

Postprzez tequila » 2015-07-18, 16:48

Dzięki Piotrek za konkretną odpowiedź.
tequila
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2015-07-18, 09:26
Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Nie mam
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: Michał

Re: A6 C5 na TAXI jaki silnik PB + LPG

Postprzez Bezi » 2015-07-18, 17:49

O i taka odpowiedź mi sie podoba. Krótko i na temat.
Teściu ma Superba i bardzo chwali.
Zależy też w jakiej mioejscowości TAXI ma latać.
Avatar użytkownika
Bezi
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 679
Dołączył(a): 2013-05-30, 20:58
Lokalizacja: Wrocław
Model: BMW 330xD
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: INNY
Napęd: RWD
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2011
Imię: Tomek

Re: A6 C5 na TAXI jaki silnik PB + LPG

Postprzez malboro » 2015-07-18, 18:20

Pytanie z innej beczki - jaka jest różnica w kosztach utrzymania A6 C5 i Superba I w 1.9 TDI 130 PS?
Co może generować większe koszty w A6C5? Skręca mnie z ciekawości... ;-)
Avatar użytkownika
malboro
-#Admin
-#Admin
 
Posty: 2686
Dołączył(a): 2013-06-07, 20:25
Lokalizacja: Śląsk
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AWX .131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2002

Re: A6 C5 na TAXI jaki silnik PB + LPG

Postprzez Piotruś » 2015-07-18, 20:16

malboro napisał(a):Pytanie z innej beczki - jaka jest różnica w kosztach utrzymania A6 C5 i Superba I w 1.9 TDI 130 PS?
Co może generować większe koszty w A6C5? Skręca mnie z ciekawości...

Po pierwsze Kolega Tequila pytał o duże, benzynowe silniki V6 z ewentualną instalką LPG. Moim zdaniem obsługa techniczna (i jej koszty) zespołu napędowego opartego na silniku diesela 1,9TDi, bez gazowej protezy, będzie nader odczuwalnie łatwiejsza oraz tańsza i tego własnie dotyczyła moja wypowiedź (V6 noPB z LPG vs 1,9TDi AWX/AVF).

Jak dotąd nie porównywałem kosztów utrzymania A6 oraz Superba z takim samym zespołem napędowym ponieważ wiadomo, że będą one identyczne ale TYLKO w zakresie silnika z manualną skrzynią biegów.
W przypadku A6 1,9TDi 130PS z automatyczną skrzynią biegów Supeb bije A6-tkę na łeb i na szyję tym, że jest skonfigurowany z niemal pancernym tiptronikiem, a nie tak jak A6-tka, z transmisją wyjątkowo szczególnej troski, czyli z multitronikiem.
To pierwszy potężny plus na korzyść Superba nawet w przypadku takich samych silników.

Druga sprawa, to obiektywny fakt, że Superb 1,9TDi 130 PS jest oparty na osprzęcie elektrycznym Passata B5, a nie na osprzęcie Audi A6.
To z kolei sprawia, że elektronika Skody nie jest równie kapryśna jak w Audi, ale nawet w razie awarii naprawy sa przeważnie łatwiejsze i tańsze od tych w A6.
Dotyczy to między innymi elektryki oraz "mechaniki" szyb bocznych, zamków i tak dalej, ale również zegarów, sterowania klimatyzacji, etc. ... .

Kolejna sprawa jest taka, pomijając już duże różnice w kosztach serwisowych Superba vs A6, że Audi w porównaniu ze Skodą, szczególnie w obszarze tylnej kanapy, jest małym ciasnym wozidełkiem, a więc i w tej, jednej z zasadniczych dla taksówkarza dziedzienie - Superb praktycznie miażdży A6 ... .

Wracając jednak do bilansu kosztów nie sposób pominąć faktu, że Superb w porównaniu z A6 z takim samym silnikiem, po prostu będzie tańszy, a więc za tą samą kwotę mozna sobie kupić samochód lepszy dla taksówkarza, ale o nawet kilka lat młodszy ... .

I to by było na tyle. Mniej więcej kierując się powyższymi przesłankami wysmarowałem swojego wcześniejszego posta, nakłaniając naszego Kolegę żeby zmienił zainteresowania dopóki (przynajmniej moim zdaniem) nie jest jeszcze za późno.

PS:
Sorry za ewentualne błędy ale postuję z samochodu ... .
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: A6 C5 na TAXI jaki silnik PB + LPG

Postprzez nie pamietam 82 » 2015-07-18, 21:32

Witam.

Pomijając sam fakt serwisowania i utrzymania jakichkolwiek silników w "cepiątkach" strach budzi we mnie wielowahacz, który w taksówce będzie się "sypał" na potęgę. Oczywiście zależy też jakie miasto. Np. taka Częstochowa - do jazdy (bynajmniej dla mnie) jest TRAGICZNA! I to obojętne na jakich felgach i oponach :| .

A teraz coś z własnych obserwacji i użytkowania taksówek (C5) u mnie w Opolu. Lwia większość to 1.9 TDi (nie da się ukryć) . Widziałem nawet kilka 2.5 ale to chyba autka "na dojechanie" bo nie kuszą wyglądem ani zew. ani wew. ;-) .

Szczerze mówiąc nie wiem jak to jest w "świecie taksówkarskim" więc zapytam - czy korporacja stawia jakiekolwiek wymogi co do klasy Twojego auta? Czy może jesteś (bądź będziesz) niezrzeszony? (jeżeli nie chcesz - nie odpowiadaj ;-) ).

Pozdrawiam.

Wysłane dzięki Tapatalk.
Avatar użytkownika
nie pamietam 82
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 4634
Dołączył(a): 2013-12-05, 09:18
Lokalizacja: Opole
Model: VW Touran Cross
Nadwozie: Minivan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 BMM 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Rok: 2008
Imię: Adrian

Re: A6 C5 na TAXI jaki silnik PB + LPG

Postprzez malboro » 2015-07-18, 23:26

Piotruś napisał(a):o pierwsze Kolega Tequila pytał o duże, benzynowe silniki V6 z ewentualną instalką LPG. Moim zdaniem obsługa techniczna (i jej koszty) zespołu napędowego opartego na silniku diesela 1,9TDi, bez gazowej protezy, będzie nader odczuwalnie łatwiejsza oraz tańsza i tego własnie dotyczyła moja wypowiedź (V6 noPB z LPG vs 1,9TDi AWX/AVF).

OK OK. To akurat w zupełności rozumiem ;-)
Pomysł z jakimkolwiek V6 na TAXI wydaje się chybiony (nawet PB z LPG), bo koszt motoru - to nie tylko paliwo.

Piotruś napisał(a):Jak dotąd nie porównywałem kosztów utrzymania A6 oraz Superba z takim samym zespołem napędowym ponieważ wiadomo, że będą one identyczne ale TYLKO w zakresie silnika z manualną skrzynią biegów.
W przypadku A6 1,9TDi 130PS z automatyczną skrzynią biegów Supeb bije A6-tkę na łeb i na szyję tym, że jest skonfigurowany z niemal pancernym tiptronikiem, a nie tak jak A6-tka, z transmisją wyjątkowo szczególnej troski, czyli z multitronikiem.
To pierwszy potężny plus na korzyść Superba nawet w przypadku takich samych silników.

Tu subiektywnie jakoś w ogóle nie pomyślałam o automacie :)
Może dlatego, że automat (jaki by nie był) zawsze generuje (zawsze?) większe koszty, więc na TAXI... :roll:

Piotruś napisał(a):Druga sprawa, to obiektywny fakt, że Superb 1,9TDi 130 PS jest oparty na osprzęcie elektrycznym Passata B5, a nie na osprzęcie Audi A6.
To z kolei sprawia, że elektronika Skody nie jest równie kapryśna jak w Audi, ale nawet w razie awarii naprawy sa przeważnie łatwiejsze i tańsze od tych w A6.
Dotyczy to między innymi elektryki oraz "mechaniki" szyb bocznych, zamków i tak dalej, ale również zegarów, sterowania klimatyzacji, etc. ... .

Co do tego bym pewna nie była ;-) , bo usterki, które wymieniłeś - równie często występują w A6 C5 - jak i w Passacie B5. Nie bardzo wiem jak w Superbach, bo ich jest zdecydowanie mniej (przynajmniej mniej przyjeżdża do mężowego warsztatu ;-) ).

Piotruś napisał(a):Kolejna sprawa jest taka, pomijając już duże różnice w kosztach serwisowych Superba vs A6, że Audi w porównaniu ze Skodą, szczególnie w obszarze tylnej kanapy, jest małym ciasnym wozidełkiem, a więc i w tej, jednej z zasadniczych dla taksówkarza dziedzienie - Superb praktycznie miażdży A6 ... .

Ja to muszę kiedyś w jakiś inny sposób <milczek> wypróbować/zmierzyć, bo Superbem I zdarzało mi się jeździć z tyłu i ja jakoś tej przepastnej przestrzeni nie czuję ;) . Ale OK -wierzę na słowo <luzik>

Piotruś napisał(a):Wracając jednak do bilansu kosztów nie sposób pominąć faktu, że Superb w porównaniu z A6 z takim samym silnikiem, po prostu będzie tańszy, a więc za tą samą kwotę mozna sobie kupić samochód lepszy dla taksówkarza, ale o nawet kilka lat młodszy ... .

Gdyby tak było w czasach, kiedy szukałam auta dla siebie - jeździłabym zapewne Superbem teraz ;-)
Niestety - nawet za dobrze utrzymaną Octavie - trzeba było dać tyle, co za A6C5 (co daje do myślenia).
Nie wiem jak Skoda trzyma ceny teraz, ale wtedy tak było :)

Piotruś napisał(a):I to by było na tyle. Mniej więcej kierując się powyższymi przesłankami wysmarowałem swojego wcześniejszego posta, nakłaniając naszego Kolegę żeby zmienił zainteresowania dopóki (przynajmniej moim zdaniem) nie jest jeszcze za późno.

Słusznie <okok>

Piotruś napisał(a):PS:
Sorry za ewentualne błędy ale postuję z samochodu ... .

Ja błędów nie widzę :)
No może... samo pisanie z samochodu przyprawia mnie o dreszcz ;) <luzik>

Dzięki za lekcję (nie wiedziałam na przykład o konfigu Superba z Tipem) <okok>

nie pamietam 82 napisał(a):Pomijając sam fakt serwisowania i utrzymania jakichkolwiek silników w "cepiątkach" strach budzi we mnie wielowahacz, który w taksówce będzie się "sypał" na potęgę.

Moim zdaniem - bardzo słuszna uwaga. I sypie się na potęgę (przypomina mi się rozmowa z taksówkarzem w A6C5 2.5 TDI, z którym dość często jeździłam służbowo).
nie pamietam 82 napisał(a):A teraz coś z własnych obserwacji i użytkowania taksówek (C5) u mnie w Opolu. Lwia większość to 1.9 TDi (nie da się ukryć) . Widziałem nawet kilka 2.5 ale to chyba autka "na dojechanie" bo nie kuszą wyglądem ani zew. ani wew. ;-) .

U mnie zdecydowana większość w ogóle - to 1.9 TDI, ale zdecydowanie nie na pompowtryskach, a starsza generacja ;-) (wcale nie w budach A6).
Nie oszukujmy się - na TAXI dziś kokosów żadnych nie ma, a każde auto jest na dorżnięcie. Nawet nowe - ale takimi u mnie to jeżdżą tylko emerytowani górnicy, którym emerytura co miesiąc na konto przychodzi, a z tego co wyciągają na TAXI - spłacają sobie ratę za furę. Jak zarobią coś więcej - jest OK, jak nie - też przeżyją, a radość z posiadania prawie nowego, albo nowego auta - jest :)

Generalnie teraz - chcesz jeździć i zarabiać - musisz iść do dużej korporacji, więc korporacji płacisz miesięczny "haracz" (im lepsza korporacja, tym większy). Nie wspomnę już o "wstępnym", które u mnie w mieście w dobrej korporacji (która jeździ, a nie stoi) przekracza wartość naszych starych A6. Rekord - 20 000 pln. Generalnie - zapotrzebowanie na TAXI u mnie w mieście z roku na rok - ciągle spada, a co człowiek się nawkurza z klientami (często narżniętymi niemal w trupa), ile kursów w ogóle za darmo zrobi (i to wcale nie takich za 20 pln)...

Tyle informacji z moich obserwacji i doświadczeń członka rodziny jeżdżącego na TAXI już ponad 10 lat chyba <luzik>
Avatar użytkownika
malboro
-#Admin
-#Admin
 
Posty: 2686
Dołączył(a): 2013-06-07, 20:25
Lokalizacja: Śląsk
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AWX .131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2002

Re: A6 C5 na TAXI jaki silnik PB + LPG

Postprzez tequila » 2015-07-19, 10:56

Temat sie rozkręcił, dzięki. Więc tak:

- miasto ok 50tys ludków, raczej małe bez większych korków, TAXI prywatne żadna korporacja
- ON raczej odpada ze względu na niechęć do diesli
- jak ktoś wyżej napisał 2.4 to niby duży silnik, czy ja wiem ? może akurat te V6 Audi są drogie w eksploatacji jak pisano, ale dlatego ten temat żeby zrobić wywiad
- zawias wielowachaczowy - fakt może przysporzyć o ból głowy

Jestem łącznikiem między Wami a moim wujkiem, który ten samochód będzie użytkował, Superb mu w głowie delikatnie zakiełkował - szkoda tylko że starsze modele nie szły w kombi. Tak na prawdę to ciężki temat z wyborem auta na taxi, albo zawias, albo awaryjny/drogi w obsłudze silnik, w innym z kolei mało miejsca. Do końca wakacji jest czas na zakup więc myślę, że w końcu jakiś kompromis się znajdzie.
Ja jako fan smigła na masce w szczególności 7er polecałem oczywiście E38, ale bez entuzjazmu do tego podszedł :) Bardzo mu to A6 C5 po głowie chodzi, ale jak słyszy o braku dobrych/rzetelnych mechaników żeby to serwisować to zaczyna szukać innych opcji, a ja powiem szczerze nie mam już co mu doradzić, żeby wszystko się jakoś zgrało.

Sumując, dzięki wszystkim za wypowiedzi, jak by ktoś miał jakieś pomysły to pisać.

Pozdrawiam
tequila
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2015-07-18, 09:26
Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Nie mam
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2000
Imię: Michał

Re: A6 C5 na TAXI jaki silnik PB + LPG

Postprzez zibi06 » 2015-07-19, 15:47

malboro napisał(a):wypróbować/zmierzyć, bo Superbem I zdarzało mi się jeździć z tyłu i ja jakoś tej przepastnej przestrzeni nie czuję ;)

<mysli> Do niskich to raczej nie należę :mrgreen:. Siadając z tyłu (za fotelem kierowcy który jest znacznie cofnięty do tyłu) jeszcze mam z 10 cm "przerwy" (od kolan do oparcia)..
Avatar użytkownika
zibi06
-#Admin
-#Admin
 
Posty: 1585
Dołączył(a): 2013-06-02, 23:04
Lokalizacja: Pomorskie
Model: Nie mam
Nadwozie: SUV
Zasilanie: Benzyna
Silnik: INNY
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2014

Re: A6 C5 na TAXI jaki silnik PB + LPG

Postprzez malboro » 2015-07-19, 15:57

zibi06 napisał(a):
malboro napisał(a):wypróbować/zmierzyć, bo Superbem I zdarzało mi się jeździć z tyłu i ja jakoś tej przepastnej przestrzeni nie czuję ;)

<mysli> Do niskich to raczej nie należę :mrgreen:. Siadając z tyłu (za fotelem kierowcy który jest znacznie cofnięty do tyłu) jeszcze mam z 10 cm "przerwy" (od kolan do oparcia)..

Sprawdzę niebawem ;) <luzik>

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
malboro
-#Admin
-#Admin
 
Posty: 2686
Dołączył(a): 2013-06-07, 20:25
Lokalizacja: Śląsk
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AWX .131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2002

Re: A6 C5 na TAXI jaki silnik PB + LPG

Postprzez stachu » 2015-07-19, 16:16

ja jeżdżę audi a6 c5 2,8 quattro manual i nie pracuje moja audiczka na TAXI i powiem tak minimalne spalanie to 10 l benzyny max 15-19 zależy :evil: i nie jest skażona lpg raczej na taxi nie nada się za duże koszty utrzymania a jak po mieście tylko smigać to na pewno wypije co do awaryjności mam ją od 1,5 roku i na razie nie miałem żadnej poważnej awarii silnik jest udany tylko tankuję i jadę po za tym bardzo wygodne auto miejsca jest ful na taxi właśnie polecam też dizelka chyba że zarobki są też bardzo dobre to czemu nie :>
Avatar użytkownika
stachu
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 140
Dołączył(a): 2014-07-15, 17:02
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1998
Imię: Stanisław

Re: A6 C5 na TAXI jaki silnik PB + LPG

Postprzez nie pamietam 82 » 2015-07-19, 17:48

V6 nie nadaje się na miasto (tym bardziej - małe) !! Po co generować samemu sobie dodatkowe koszty związane m.in. ze spalaniem (nawet gazu) ;-) (?) .

Nie widzę w tym ani potrzeby ani sensu... .

btw,
w C5 rodzaj siedzisk (foteli i kanapy) ma bardzo duży wpływ na odległość między nimi ;-) .


Wysłane dzięki Tapatalk.
Avatar użytkownika
nie pamietam 82
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 4634
Dołączył(a): 2013-12-05, 09:18
Lokalizacja: Opole
Model: VW Touran Cross
Nadwozie: Minivan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 BMM 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Rok: 2008
Imię: Adrian

Re: A6 C5 na TAXI jaki silnik PB + LPG

Postprzez tx-didi » 2015-07-20, 23:42

tequila napisał(a):- ON raczej odpada ze względu na niechęć do diesli
- jak ktoś wyżej napisał 2.4 to niby duży silnik, czy ja wiem ? może akurat te V6 Audi są drogie w eksploatacji jak pisano, ale dlatego ten temat żeby zrobić wywiad


duzy, nie duzy - sam fakt, ze 'falka' powoduje wieksze koszty utrzymania (drozsze czesci i serwis) - pojemnosc nie bedzie miala tu juz duzego znaczenia.
A6 wychodzila jeszcze z silnikiem 1.8 T (150 KM) - to zwykle R4 wiec koszt biezacego serwisowania wyraznie nizej niz jakiekolwiek V (nawet to najmniejsze). Akurat taka konfiguracja (z LPG) jest tez czesto spotykana na taxi.

tequila napisał(a):...
Ja jako fan smigła na masce w szczególności 7er polecałem oczywiście E38, ale bez entuzjazmu do tego podszedł :)
...

postaraj sie mocniej :)
mysle ze jazda testowa E38 730D jest najlepszym lekarstwem na niechec do ON.... ze skutecznoscia leczenia siegajaca 100%
tx-didi
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 2013-06-11, 18:50
Lokalizacja: Krakow
Model: A8 D2,A3 8L
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: INNY
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2002
Imię: Zdzislaw

Następna strona

Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości