Sprawdziłem EGR i się okazało, że wcale źle nie było. Normalnie chodził nie przycinał się i zamykał się. Był w miarę czysty (delikatny nalot ale to normalne). Jedyne było nie tak to uszkodzona była uszczelka od rurki, która przykręcana jest do dolotu (ostro tam dmuchało). Niestety po złożeniu w wartościach logów się nic nie zmieniło.Próbowałem nawet go zaślepić i też to nic nie dało. Znaczy wiadomo wartości w 03 BS się zmieniły ale wiadomo w jaki sposób
Co do przepływki to niestety chyba nie uda mi się jej ożywić po czyszczeniu tak jak proponowałeś, dalej wartości w logach były takie same.
Ale wpadłem na taki jeszcze pomysł, że skoro była wymieniana, a patrząc na poprzedniego właściciela, to tak odniosłem wrażenie, że coś tam wie o mechanice, ale nie dokońca, żeby sprawdzić numery przepływki i czy przypadkiem nie jest ona od AKN-a, i się okazało ze numer 0 281 002 403 faktycznie jest przypisany do AKN-a. W związku z tym mam pytanie jaki ja powinienem mieć numer przepływki i czy faktycznie to ma jakieś znaczenie, czy tylko mi się wydaję.
Natomiast dziś miałem taki przypadek, że jadąc pod górkę samochód stracił moc na chwilkę. Jak tylko wyszedł na prostą to normalnie już zaczął jechać. Podłączyłem kompa i oprócz błędów od przepływki (bo jeżdżę z odpiętą) pojawił się błąd:
- 00575 - Intake Manifold Pressure - 08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
Błąd ten jeśli się nie mylę dotyczy przeładowania i stracił moc bo wszedł w tryb awaryjny. W związku z tym mam pytanko czy regulacja bąka na turbosprężarce coś da i ewentualnie jak to zrobić ( bo nigdy się z tym nie bawiłem).
zibi06 napisał(a):Poczytaj ten temat (bo warto) 2-5-tdi-regulacja-kata-wtrysku-poradnik-t44.html i może pomóż pompie wtryskowej (kąt wtrysku)
Tak szczerze mówiąc w układzie wtryskowym ząb czasu też robi swoje..
Tak Tak wiem, że jest do regulacji
robiłem to w mojej poprzedniej a4 2.5 TDI AKN
obecnie na LATE w około 2.8 ATDC, a powinno być około 1.0 ATDC. Nie ruszałem tego jeszcze tylko z tego powodu, że skubaniec tak pali jakby wczoraj z fabryki wyjechał i w myśl zasady jak coś działa to nie ruszaj
, ale tu faktycznie nie ma o czym mówić muszę to zrobić.