Witam Koledzy
Pacjent to a6 c5 2.5tdi bau tiptronic po swapie na manual.
Borykam się z problemem drgań (wibracji) podczas ruszania czy to 1,2,3,4 bieg po dodaniu gazu auto drży i jest to bardzo problemowe ponieważ tak nie da się z tym jeździć.
Po krótce przedstawię opis swapu.
Odkupiłem autko od znajomego, który miał ją w automacie w którym zaczęły się problemy z głośną pracą skrzyni, więc postanowił swapować na manuala, a dawcą był angol.
Wymienił oczywiście skrzynię,półośki, wał itd. oprócz tylnego mostu, gdyż jego mechanik sprawdzając rzekomo po ori etce stwierdził,że nie ma potrzeby wymieniać tylnego dyfra, bo jest taki sam w automacie jak i manualu,więc został ten po automacie.
Nie ogarnął do tego jeszcze wstecznego i czujników parkowania tył i też muszę to zrobić.
I tu moje pytanie do Was Koledzy czy jest jakaś różnica w tylnych mostach,że jak robić takiego swapa to trzeba brać wszystko od dawcy włącznie z dyfrem???
Rozmawiałem dzisiaj ze znajomym który powiedział mi,że dyfer musi być odpowiedni kodem do kodu skrzyni z którą pracował żeby przełożenie było takie samo, bo można w taki sposób rozwalić torsen- mówił mi to na podstawie własnego doświadczenia po takim swapie i objawy podobne.
Co do wstecznego to jak to krok po kroku ogarnąć??? z elektroniki jestem mizerny.
Czytałem różne tematy, ale nie za bardzo ogarniam tego.
Proszę o pomoc w tej sprawie
Z góry dziękuję i pozdrawiam