A6 C7 3.0 TDI do 15 tys. Eur

A6 C7 3.0 TDI do 15 tys. Eur

Postprzez Bimer » 2019-04-13, 11:19

Witam marzy mi się takie autko najlepiej w quattro. Autko będzie kupowane i użytkowane w Niemczech bo to mieszkam ale cieżko znaleźć coś co ma mały przebieg w tej cenie. Czytając pozostałe tematy zaczynam mieć mieszane uczucia co do tego auta bo piszecie że poniżej 2015 roku są dość awaryjne. Czy na prawde jest tak żle z modelami 2013/2014?
Bimer
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2019-04-11, 01:39
Model: A6 C7
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.00 CKVB 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Rok: 2014
Imię: Marcin

Re: A6 C7 3.0 TDI do 15 tys. Eur

Postprzez Piotruś » 2019-04-13, 13:51

Nie wiem do czego się odnosisz, bo moim zdaniem nawet jeżeli raz na około 250 tys.km. (a czasem jeszcze rzadziej) zachodzi potrzeba wymiany "rozrządu" i uszczelnienia silnika, to ja bym wcale nie powiedział, że to jest źle.
Prawdziwe kurestwo znajduje się całkiem gdzieś indziej, czyli w niewymownie lichwiarskich cenach części zamiennych jak też w takich rozwiązaniach konstrukcyjnych, że wymiana zwykłych części eksploatacyjnych wymagają potężnych nakładów wysokospecjalistycznej pracy, chociaż można było to rozwiązać nieporównywalnie lepiej.

Przykładem pierwszym z brzegu niech będzie głupi uszczelniacz wału, za który w ASO trzeba wybulić około 140 zł.-, pomimo tego, że TEORETYCZNIE tak samo dobry Elring albo inny Rainz na rynku wtórnym można zdobyć za 15 do 30 PLN (w EUR relacje są identycznie chore) ... .

Dlatego decydując się na jakiekolwiek Audi A6 (przed czy poliftowe) kupujący wcale nie tak bardzo musi się skupiać na cenie zakupu, bo tutaj zawsze można się podeprzeć głębszą skarpetą, rodziną albo kredytem, tylko nad tym, czy aby na pewno będzie go stać na PRAWIDŁOWE utrzymanie takiego nabytku i czy w ogóle widzi jakikolwiek sens w ponoszeniu tak monstrualnych a raczej mało zasadnych wydatków :-x ... .
Na koniec eksploatacji może się okazać, że kupiony z większym wysiłkiem polift i tak wyjdzie taniej od sumy kosztów starszego auta, tańszego jedynie w cenie zakupu ....... .
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: A6 C7 3.0 TDI do 15 tys. Eur

Postprzez Bimer » 2019-04-14, 11:41

Sęk w tym że moja skarpeta to właśnie max 15 tys euro i żadne kredyty nie wchodzą w gre. Jak bym chciał brać kredyt kupił bym auto w salonie i nie zawracał sobie gitary używanym autem. Nie chce kredytu a na auto mam max 15 tys. Bardzo podoba mi się model C7 i szukam czegoś co mnie w miare bezaawaryjnie powozi 2 lata. Jak pisałem auto kupowane i użytkowane będzię w DE więc jeden plus bo stan licznika raczej będzie prawidłowy a nie skręcony z 350 tys na 180. Na polifta raczej mało a jak czytam forum to raczej nie polecacie straszych roczników bo to proszenie się o kłopoty. Nie przeraząją mnie jakoś specjalnie wydatki 200 czy 300 eur za jakieś musowe naprawy ale nie chciał bym zaraz wydać 3000 na naprawe skrzyni czy czegoś innego co koniecznie trzeba robić przy aucie z przebiegiem 200 tys.
Bimer
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2019-04-11, 01:39
Model: A6 C7
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.00 CKVB 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Rok: 2014
Imię: Marcin

Re: A6 C7 3.0 TDI do 15 tys. Eur

Postprzez Piotruś » 2019-04-17, 15:51

Sęk w tym że moja skarpeta to właśnie max 15 tys euro i żadne kredyty nie wchodzą w gre.

W tej sytuacji ja widzę dwa rozwiązania :
- pierwsze, racjonalne i pragmatyczne jest takie, że powinieneś zmienić założenia wstępne co do marki i modelu auta lub dalej "pomęczyć" się aktualnie używanym bolidem do czasu, aż nazbierasz odpowiednią sumę pieniędzy na egzemplarz poliftowy (lub nowy model C8)
- druga możliwość jest taka, że kupisz sobie wymarzone C7 3.0TDi, w którym ktoś zdążył już wyeliminować ewentualne wycieki i wymienił już "rozrząd".
Szansa takiego nabytku wcale nie jest mała ponieważ dosyć dużo samochodów zostało naprawionych w ramach akcji fabrycznych i/lub zwykłych reklamacji.

bym chciał brać kredyt kupił bym auto w salonie i nie zawracał sobie gitary używanym autem.

Jasne. Tyle że wtedy nie chodziłoby o kilka "głupich" tysięcy EUR "wsparcia", a o jakieś 50 tysi EUR (w przypadku A6 3.0TDi quattro).

Nie chce kredytu a na auto mam max 15 tys. Bardzo podoba mi się model C7 i szukam czegoś co mnie w miare bezaawaryjnie powozi 2 lata.

No cóż. Szanse jakieś są, bo model C7 do awaryjnych nie należy.

Jak pisałem auto kupowane i użytkowane będzię w DE więc jeden plus bo stan licznika raczej będzie prawidłowy a nie skręcony z 350 tys na 180. Na polifta raczej mało a jak czytam forum to raczej nie polecacie straszych roczników bo to proszenie się o kłopoty.

W zwykłych samochodach wymiana rozrządu, nawet połączona z kilkoma innymi naprawami najczęściej zamyka się kwotą od kilkuset do 1,5 tyś. EUR maksymalnie i nikt nie nazywa tego proszeniem się o kłopoty, tylko wydatkami eksploatacyjnymi wynikającymi z przebiegu pojazdu.
Co do faktu, że koszty serwisowe Audi A6 są zwyczajnie pojebane, wzięte z sufitu i nakierowane na jeleni chętnych za to samo płacić kilkakrotnie więcej raczej nikogo na tym Forum już nie dziwi.

To już każdy sam musi uznać co dla niego (naj)lepsze, czyli minimalizowanie ryzyka zakupem droższego lecz bardziej dopracowanego egzemplarza, czy lepiej jest mu kupić "tanio" ale potem wypruwać z siebie flaki na każdą nawet najdrobniejszą naprawę.
Szukanie "złotego środka", szczególnie w DE gdzie nie bardzo wchodzi w grę załatwianie TUVu za flaszkę, w razie większego pecha (np. obciekającego silnika) może nie być możliwe ... .

Nie przeraząją mnie jakoś specjalnie wydatki 200 czy 300 eur za jakieś musowe naprawy

200 to za mało ale 300 EUR w przypadku modelu C7 3.0 TDi jest świetną kwotą na podstawowy przegląd serwisowy, połączony z wymianą oleju, filtrów i tak dalej.
Za wszystko inne, począwszy od klocków i tarcz hamulcowych, trzeba się liczyć z krotnością tej kwoty.
nie chciał bym zaraz wydać 3000 na naprawe skrzyni czy czegoś innego co koniecznie trzeba robić przy aucie z przebiegiem 200 tys.

Niestety metryki oszukać się nie da. Kosztowna naprawa skrzyni biegów, o ile tylko jest całkiem sprawna w momencie zakupu, raczej nie zagraża.
Rozrząd ... tutaj może być już bardzo różnie i jest ten rodzaj naprawy, który najekonomiczniej jest połączyć z szeregiem innych prac, związanych z układem chłodzenia, smarowania i tak dalej ... . Takie są realia.
W innych watkach powklejałem filmiki z wymiany "rozrządu" i innych napraw. Poszukaj sobie, pooglądaj i sam oceń czy tego chcesz i czy akurat na pewno o tym marzysz.

Bimer, Marcinie :!: :!:
Odnośnie Twojej prośby na PW ja oczywiście bardzo chętnie Ci pomogę i doradzę ale to Ty sam musisz sobie wyszukać autka, które są najbliższe Twoim priorytetom. Znalezione linki wstaw tutaj na Forum w swoim temacie. W miarę wiedzy i możliwości na pewno spróbujemy skomentować i podpowiedzieć ewentualne niejasności, obawy i inne plusy ujemne :-P ... .
Także wal śmiało.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: A6 C7 3.0 TDI do 15 tys. Eur

Postprzez sylmicha » 2019-05-01, 13:25

Z kwotą 15 tys euro i modelem od 2015 w wersji 3,0 nie masz czego w DE szukać. Za te pieniądze nie kupisz nawet dobrego 2,0 tdi. Przebieg np do 110 tys, serwis, dobre wyposażenie i silnik 3,0 tdi 218 koni (sporo tańszy od mocniejszych) to wydatek o minimum 12 tysięcy euro większy.
sylmicha
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2019-04-14, 20:05
Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI CRTD 272KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Rok: 2016
Imię: Sylwester

Re: A6 C7 3.0 TDI do 15 tys. Eur

Postprzez smoczek72 » 2019-05-02, 09:39

Cóż, ceny są różne i zależne od stanu technicznego danego samochodu, natomiast wszystko zależy od tego ile chcesz przeznaczyć na zakup samochodu. Rocznik 13/14 w dobrym stanie z w miarę akceptowalnym przebiegiem w kwocie do 15k niestety tak jak napisał Piotruś i sylmicha będzie ciężko znaleźć. Kupując taki samochód będziesz musiał się liczyć prędzej czy później z możliwością wyłożenia większej kasy na wymienione wyżej naprawy.
Z twarzy podobny zupełnie do nikogo. :)
Avatar użytkownika
smoczek72
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 2018-10-21, 16:53
Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI CRTD 272KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Rok: 07.2015
Imię: Sławek

Re: A6 C7 3.0 TDI do 15 tys. Eur

Postprzez Bimer » 2019-05-02, 21:16

Ja nie szukałem polifta za tą kase bo nawet mi to do głowy nie przyszło,ale wydawało mi się że znajdę coś z lat 2012/13 wartego uwagi ale na razie odkładam dalej i nie spieszę się z zakupem.
Bimer
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2019-04-11, 01:39
Model: A6 C7
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.00 CKVB 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Rok: 2014
Imię: Marcin

Re: A6 C7 3.0 TDI do 15 tys. Eur

Postprzez sylmicha » 2019-05-03, 10:30

Model 12/14 możesz śmiało szukać. Ja szukam od 15go w wzwyż,jest w czym wybrać tylko mało kiedy trafi się model, który ma wszystko co bym chciał. Mam ten komfort, że jestem tu w Niemczech na miejscu i mogę kupić naprawdę bardzo dobre auto.
sylmicha
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2019-04-14, 20:05
Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI CRTD 272KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Rok: 2016
Imię: Sylwester

Re: A6 C7 3.0 TDI do 15 tys. Eur

Postprzez smoczek72 » 2019-05-03, 11:02

sylmicha napisał(a):Model 12/14 możesz śmiało szukać. Ja szukam od 15go w wzwyż,jest w czym wybrać tylko mało kiedy trafi się model, który ma wszystko co bym chciał. Mam ten komfort, że jestem tu w Niemczech na miejscu i mogę kupić naprawdę bardzo dobre auto.


sylmicha, ja też jestem i mieszkam w Niemczech, i w październiku po 5-cio miesięcznym codziennym przeglądaniu mobile de kupiłem w końcu wymarzone A6, takie jakie chciałem,zdjęcia wstawiłem na forum, wcześniej znalazłem dwa auta które mnie zainteresowały ale jak zadzwoniłem to już była kolejka do kupna więc odpuściłem. Połowę wpłaciłem a resztę mam w kredycie na 5 lat, ale odsetek mam tylko 2tyś, to tak jak by nic.życzę ci powodzenia w poszukiwaniu! Jeśli mogę zapytać to jaki masz budżet do wydania na auto?
Z twarzy podobny zupełnie do nikogo. :)
Avatar użytkownika
smoczek72
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 2018-10-21, 16:53
Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI CRTD 272KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Rok: 07.2015
Imię: Sławek

Re: A6 C7 3.0 TDI do 15 tys. Eur

Postprzez Piotruś » 2019-05-03, 17:24

Moim zadaniem na przeglądanie mobile.de SZKODA ŻYCIA, bo rzetelnych wystawców jest tam znikoma ilość i pojawiają się tylko sporadycznie.

Bardziej efektywne uznaję www banków i aukcji z leasingrückläufer'ami, a także bombardowanie telefonami i meilami (najlepiej pobliskich) AUDI Vertra̱gshändler'ów z zapotrzebowaniem na "wszelkiego rodzaju" werkdienstwageny.
Tym bardziej, że mówimy teraz o samochodach około 3-letnich. Poza tym w ten sposób zawiązują się też dobre relacje na przyszłość :-P ... .
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: A6 C7 3.0 TDI do 15 tys. Eur

Postprzez Bimer » 2019-05-04, 22:32

sylmicha napisał(a):Mam ten komfort, że jestem tu w Niemczech na miejscu i mogę kupić naprawdę bardzo dobre auto

Ja też mieszkam na stałe w DE

smoczek72 napisał(a):Połowę wpłaciłem a resztę mam w kredycie na 5 lat


Ja nie chcę brać kredytu na auto bo mam inne plany ale pozbieram kilka miesięcy dłużej i kupię wreszcie coś co mi wpadnie w oko. Nie mam jakiś wielkich wymagań poza tym że ma być 3 litry w quattro z s-tronic
Bimer
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2019-04-11, 01:39
Model: A6 C7
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.00 CKVB 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Rok: 2014
Imię: Marcin

Re: A6 C7 3.0 TDI do 15 tys. Eur

Postprzez sylmicha » 2019-05-05, 01:01

Jeśli mogę zapytać to jaki masz budżet do wydania na auto?[/quote]

Mój budżet ciągle się podnosi myślałem, że kupię coś sensownego za ok 30 tys. Szybko się z tego wyleczyłem bo interesują mnie tylko modele z silnikami 272 lub 326 S-line Matrix, hed up i dobrze by było gdyby miał ogrzewanie postojowe ale z tego mogę zrezygnować, chciałbym też mieć zawieszenie pneumatyczne ale ciężko to razem ogarnąć. Tak więc w takiej konfiguracji za model z przebiegiem 30-100 tys trzeba zapłacić od 35 do nawet 45 tysięcy z rocznika 15 max 16. Ale pojawiły się modele z fabryki i salonów z roczników 17 i 18 mało jest w S-line ale są z przebiegami od 13 do 35 tysięcy kilometrów,kosztują od 43 do 50 tysięcy. Ale... Wchodzą w Umtauschprämie.Mam Passata 2010 rok z przebiegiem 148 tysięcy z euro 5 i temat jest taki, że odkupują go od Ciebie i potem dają dodatkowo 6 tys premii. Więc niech dadzą za Passata np 5 tysięcy plus 6 premia to masz 11 klocków tańsze auto. I wtedy Audi za 43 tys z 2017 lub 18 roku robi się w cenie 32 tysiące. I się zastanawiam czy zrobić ten manewr czy kupić Audi 15 rok za ok 33 tys i po prostu sprzedać Passata.
sylmicha
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2019-04-14, 20:05
Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI CRTD 272KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Rok: 2016
Imię: Sylwester

Re: A6 C7 3.0 TDI do 15 tys. Eur

Postprzez smoczek72 » 2019-05-05, 11:33

sylmicha napisał(a):Mój budżet ciągle się podnosi myślałem, że kupię coś sensownego za ok 30 tys. Szybko się z tego wyleczyłem bo interesują mnie tylko modele z silnikami 272 lub 326 S-line Matrix, hed up i dobrze by było gdyby miał ogrzewanie postojowe ale z tego mogę zrezygnować, chciałbym też mieć zawieszenie pneumatyczne ale ciężko to razem ogarnąć. Tak więc w takiej konfiguracji za model z przebiegiem 30-100 tys trzeba zapłacić od 35 do nawet 45 tysięcy z rocznika 15 max 16. Ale pojawiły się modele z fabryki i salonów z roczników 17 i 18 mało jest w S-line ale są z przebiegami od 13 do 35 tysięcy kilometrów,kosztują od 43 do 50 tysięcy. Ale... Wchodzą w Umtauschprämie.Mam Passata 2010 rok z przebiegiem 148 tysięcy z euro 5 i temat jest taki, że odkupują go od Ciebie i potem dają dodatkowo 6 tys premii. Więc niech dadzą za Passata np 5 tysięcy plus 6 premia to masz 11 klocków tańsze auto. I wtedy Audi za 43 tys z 2017 lub 18 roku robi się w cenie 32 tysiące. I się zastanawiam czy zrobić ten manewr czy kupić Audi 15 rok za ok 33 tys i po prostu sprzedać Passata.


Plan masz dobry, mam nadzieję że uda ci się go zrealizować. W sumie to miałem zmieniać auto w tym roku, ale miałem już dość mojej A4 z 2007r. Mój budżet też był w granicach 30tyś ale nie mogłem w tych granicach nic znaleźć co by mi odpowiadało, więc musiałem zwiększyć budżet do 35tys, a też szukałem coś między 272 a 326 km i żeby miało wszystko co trzeba i oczywiście quattro i s-line. Po 5-cio miesięcznych bezowocnych poszukiwaniach, znalazłem to co mam ale bez head up, webasto i pneumatycznego zawieszenia, ale nie rozpaczam z tego powodu, mam natomiast matrixy i wszytkie inne bajery. Coś za coś. Kosztowało mnie to 35tyś €. Niewiele jest a6 które są kompletnie wyposażone i ciężko jest coś wybrać. Trzeba iść na kompromisy. Oddałem im a4 za którą dostałem 4,5tyś i dostałem w gratisie jeszcze felgi alu 18, opony zimowe i montaż haka razem to koszt około 2tyś €.
Z twarzy podobny zupełnie do nikogo. :)
Avatar użytkownika
smoczek72
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 2018-10-21, 16:53
Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI CRTD 272KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Rok: 07.2015
Imię: Sławek

Re: A6 C7 3.0 TDI do 15 tys. Eur

Postprzez sylmicha » 2019-05-05, 17:22

Wiem ciężko będzie, choć tydzień temu uciekła mi perełka sprzed nosa. Miał wszystko co chciałem plus Masagesitze, przebieg 62 tys, kolor Daytonagrau , koła 19 cali i kosztował tylko 36 tys. Ps.Bez świateł Matrix nawet nie oglądam. Mogę zrezygnować z Luftfederung czy Standheizung,aktywny radar i hed up chcę mieć i S-line pakiet najlepiej × 3. A jak się wkurzę to w końcu kupię Mercedesa tylko wiem, że za podobne pieniądze dostanę o wiele mniej od silnika po wyposażenie.
sylmicha
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2019-04-14, 20:05
Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI CRTD 272KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Rok: 2016
Imię: Sylwester

Re: A6 C7 3.0 TDI do 15 tys. Eur

Postprzez Oskarsztajkowski » 2021-04-15, 19:11

sylmicha,
Oskarsztajkowski
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 1
Dołączył(a): 2021-04-15, 17:58
Model: TT
Nadwozie: Coupe
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.00 CEUB 408KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Rok: 2018
Imię: oskar


Powrót do C7 (2011-2018)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości