A6C6 2,7 tdi logi

A6C6 2,7 tdi logi

Postprzez krzysiek_190 » 2020-05-17, 14:58

Witam! Panowie wiem że temat dotyczy wtryskiwaczy ale nie znalazłem nic odpowiedniejszego a potrzebuje porady co do mojego A6. Mianowicie mam problem z dynamiką w dolnym zakresie obrotów oraz wydaje mi się że silnik chodzi jakby trochę twardo do pewnych obrotów. Ostatnio wymieniony został przepływomierz na nowy denso oraz oryginalny czujnik ciśnienia doładowania. W vcds brak jakichkolwiek błędów w samochodzi w żadnym module. Klapy kolektora chodzą ładnie nastawnik turbo też ale ma wyczuwalny luz na dźwigni. Dolot niby szczelny brak zapoceń od oleju itp. Porobiłem logi i proszę o ich ocenę z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam.

http://vaglogi.pl/log-013_014_2oREKi3.html
http://vaglogi.pl/log-072_073_074_VcxKj.html
http://vaglogi.pl/log-075_076_077_w2XUAZ.html
http://vaglogi.pl/log-001_003_008_0NsGS.html
http://vaglogi.pl/log-001_003_008_A94989.html
http://vaglogi.pl/log-010_011_004_BkOKF74.html
http://vaglogi.pl/log-010_011_004_Dxe0SmY.html
krzysiek_190
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 2019-12-25, 07:57
Model: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2007
Imię: Krzysiek

Re: A6C6 2,7 tdi logi

Postprzez gozdzik77 » 2020-05-17, 21:22

Na którym biegu robiłeś te logi?
http://vaglogi.pl/log-010_011_004_BkOKF74.html
Turbina całkiem ładnie wstaje.
gozdzik77
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 2018-10-01, 18:27
Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2005
Imię: Tomasz

Re: A6C6 2,7 tdi logi

Postprzez krzysiek_190 » 2020-05-17, 21:36

Witam! Dziękuję za odpowiedź logi dynamiczne robiłem na 3 biegu. Zastanawia mnie ciśnienie paliwa na biegu jałowym czy nie jest zbyt niskie bo troche ponad 220 bar. Jest też ten spory luz nastawnika nie wiem tylko czy on może bardzo wpływać na pracę turbiny. Gdy zdejmę cięgno geometria chodzi lekko. Mam też wrazenie że silnik podczas przyspieszania na wolnych obrotach jest głośny. Czy to ciśnienie paliwa jest odpowiednie? Pozdrawiam
krzysiek_190
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 2019-12-25, 07:57
Model: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2007
Imię: Krzysiek

Re: A6C6 2,7 tdi logi

Postprzez krzysiek_190 » 2020-05-18, 09:17

Patrzyłem po logach innych 2.7 i widze ze cisnienie paliwa mają około 1000 przy obrotach 1300-1400 a u mnie osiąga tyle przy 2000 obrotów. Pozatym parametr duty cyrcle jest bardzo niski u innych nawet 60% ale nie wiem dlaczego? Proszę o jakąś poradę bo już męczy mnie to autko...pozdrawiam
krzysiek_190
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 2019-12-25, 07:57
Model: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2007
Imię: Krzysiek

Re: A6C6 2,7 tdi logi

Postprzez gozdzik77 » 2020-05-19, 11:40

Też zwróciłem uwagę że u Ciebie parametr duty cyrcle jest bardzo niski, to jest dziwne. Jaką masz turbinę KKK czy gareta? Bo w KKK powinien być ten parametr od ok70 i spadać tak do 30, może masz gareta( ale nie wiem jak jest w garecie). Sprawdz jeszcze jakie masz ciśnienie na listwach są to chyba grupy 22 i 23. W tych grupach masz watrości wymagane i osiągnięte i będziesz wiedział czy pompa wyrabia.
gozdzik77
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 2018-10-01, 18:27
Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2005
Imię: Tomasz

Re: A6C6 2,7 tdi logi

Postprzez krzysiek_190 » 2020-05-19, 13:51

Witam! Mam garreta to prawda. Masz rację muszę sprawdzić te grupy z cisnieniami paliwa. Wiesz może gdzie znajdę wartość masy powietrza jaką ecu oczekuje? Bo mam tylko wartość rzeczywistą. Zastanawiam się czy ktoś nie grzebał przy ecu tylko jak to sprawdzić...pozdrawiam
krzysiek_190
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 2019-12-25, 07:57
Model: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2007
Imię: Krzysiek

Re: A6C6 2,7 tdi logi

Postprzez gozdzik77 » 2020-05-19, 22:01

Masą powietrza jest w grupie 003: Recirculat. (spec.) wymagane przez ECU, Recirculat. (actual)- zmierzone przez przepływomierz. Co do tego czy ktoś coś robił z softem to nie wiem, ale u Ciebie wymagane max. doładowanie przez ecu to 2295.0mbar a to jest wartość fabryczna, jakby coś było grzebane to ta wartość by podchodziła do 2400-2500mBar-ów.
gozdzik77
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 2018-10-01, 18:27
Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2005
Imię: Tomasz

Re: A6C6 2,7 tdi logi

Postprzez krzysiek_190 » 2020-05-20, 19:04

Myślałem że grupa 3 jest tylko związana z egr. Dziękuje za wyjaśnienia. Dziś gdy jechałem do pracy rano silnik chodził mięko i dość cicho jak na diesla. Natomiast gdy odpaliłem go popołudniu po pracy był głośniejszy i gdy naprzykład stanołem na światłach na D i zaciągniętym ręcznym silnik pracował tak twardo. Ostatnio kiedyś też to zauważyłem. Zastanawiam się jaki wpływ na prace silnika ma temperatura otoczenia. Ta twarda praca to może być wina wtryskiwaczy czy jeszcze coś innego. Niby z tym moim samochodem wszystko ok bo noe ma błędów itd. Ale mam wrażenie że czasem jedzie dobrze a czasem jest za głośny i brak mocy. Ma ktoś może jakieś pomysły bo mi już się kończą. Z góry dziękuję i pozdrawiam
krzysiek_190
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 2019-12-25, 07:57
Model: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2007
Imię: Krzysiek

Re: A6C6 2,7 tdi logi

Postprzez gozdzik77 » 2020-05-20, 22:05

Jeżeli chodzi o twardą prace to może to kwestia wymiany podkładek miedzianych pod wtryskami.
gozdzik77
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 2018-10-01, 18:27
Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2005
Imię: Tomasz

Re: A6C6 2,7 tdi logi

Postprzez krzysiek_190 » 2020-05-21, 05:32

W grudniu wymieniałem wtryskiwacze bo miałem szarpniecia podczas jazdy i na wolnych obrotach. Wszystkie gniazda czyściutki dodatkowo dokładnie wyczyszczone przezemnie szmatką na wyciorze i odkurzaczem na lustro oraz wszystkie oryginalne podkładki bosch oraz oringi. Wtryski oczywiscie dokręcone kluczem dynamometrycznym oraz zakodowane. Nie słychać dmuchania itp. Pozatym to dzieje się gdy jest wysoka temperatura otoczenia. Sam już nie wiem co o tym myśleć. Pozdrawiam
krzysiek_190
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 2019-12-25, 07:57
Model: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2007
Imię: Krzysiek

Re: A6C6 2,7 tdi logi

Postprzez gozdzik77 » 2020-05-21, 11:22

A może drży ci jakaś obudowa, osłona to też może dawać takie objawy. Zdejmij dla testu osłonę górną silnika. Miałem taki przypadek u siebie kiedyś w 1.9tdi że osłona dawała dziwny rezonans.
gozdzik77
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 2018-10-01, 18:27
Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2005
Imię: Tomasz

Re: A6C6 2,7 tdi logi

Postprzez krzysiek_190 » 2020-05-21, 19:28

Nie to nie osłona to słychać tylko pod obciążeniem silnika naprzykład gdy mam załączone drive i zaciągnięty ręczny wtedy to słychać i gdy potem ruszam słychac taki klekot. Zastanawiam się czy to przygody z wtryskami jest ciąg dalszy...pozdro
krzysiek_190
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 2019-12-25, 07:57
Model: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2007
Imię: Krzysiek

Re: A6C6 2,7 tdi logi

Postprzez krzysiek_190 » 2020-05-22, 08:50

Zastanawiam się jeszcze czy to może być naprzykład peknięty albo rozszczelniony kolektor wydechowy ale wtedy było by słychać raczej cykanie lub dmuchanie i byłby gryzący zapach spalin pod machą. Ciężki jest tam dostęp żeby zobaczyć może z kanału mi się uda.
krzysiek_190
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 2019-12-25, 07:57
Model: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2007
Imię: Krzysiek

Re: A6C6 2,7 tdi logi

Postprzez krzysiek_190 » 2020-05-24, 14:02

Kolego Goździk mam pytanko jeszcze mianowicie za co odpowiada grupa 20 vcds w naszych silnikach i co oznaczaja parametry w niej zawarte. Z góry dzieki i pozdrawiam
krzysiek_190
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 2019-12-25, 07:57
Model: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 179KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2007
Imię: Krzysiek

Re: A6C6 2,7 tdi logi

Postprzez gozdzik77 » 2020-05-24, 21:07

020 Sprężarka układu klimatyzacji
1) Temperatura otoczenia
[°C]
2) Wolne
3) Status wyłączenia 1 sprężarki układu klimatyzacji (bajt High)
X X X X X X X 1 Samochód rozpoczyna jazdę
X X X X X X 1 X Wyłączenie z powodu uruchamiania samochodu
X X X X X 1 X X Samochód przyspiesza
X X X X 1 X X X Wyłączenie z powodu przyspieszania
X X X 1 X X X X Wyłączenie z powodu procesu uruchamiania
X X 1 X X X X X Rozpoznana usterka w systemie
X 1 X X X X X X Wyłączenie z powodu usterki w systemie
1 X X X X X X X Wyłączenie z powodu nieosiągnięcia liczby obrotów biegu jałowego
4) Status wyłączenia 2 sprężarki układu klimatyzacji (bajt low)
X X X X X X X 1 Wyłączenie z powodu za wysokiej temperatury płynu chłodzącego
X X X X X X 1 X Wyłączenie przez skrzynię biegów 1
X X X X X 1 X X Wyłączenie przez obciążenie sterownika instalacji elektrycznej samochodu
X X X X 1 X X X Wyłączenie z powodu ciśnienia środka chłodniczego lub za wysokiej temperatury
X X X 1 X X X X Redukcja mocy z powodu za wysokiej temperatury
X X 1 X X X X X Wyłączenie z powodu usterki wentylatora 1
(usterka jednego wentylatora)
X 1 X X X X X X Wyłączenie z powodu usterki wentylatora 2
(usterka obu wentylatorów)
1 X X X X X X X Minimalny czas włączenia
gozdzik77
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 2018-10-01, 18:27
Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2005
Imię: Tomasz

Następna strona

Powrót do C6 (2004-2011)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości