A6C6 3.0 V6 TDI(225km,233km,240km) który wg. was najlepszy?

Re: A6C6 3.0 V6 TDI(225km,233km,240km) który wg. was najleps

Postprzez Piotruś » 2016-08-28, 09:55

233TDI napisał(a):Co do Q7 to jak dla mnie ociężała krowa,


Odkąd do Q7 3.0TDi wsadzili skrzynię 8-biegową (polift AD'2010) auto nie jest bardziej ociężałe niż A6 z tą samą jednostka napędową (240PS).
Do tego wyraźnie zmniejszyło się zużycie paliwa. Naturalnie pod warunkiem zwykłego trybu jazdy, bo "przy gupotach" wir w baku i 15/100 nie stanowi żadnego wyzwania.
Trochę miasta, landówy i kikudziesięcikilometrowe odcinki autostradą z V do 140 km/h pochłaniają 8,0 - 9,0 / 100.
Na takiego kolosa i za nieopisaną przyjemność z jazdy "ponad osobówkami" (kto jeździł wie o czym mowa, bo słowami trudno opisać) - moim zdaniem całkiem dobry wynik.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: A6C6 3.0 V6 TDI(225km,233km,240km) który wg. was najleps

Postprzez Szymanek31 » 2016-08-28, 10:05

Piotruś albo mi się wydaje albo to ogłoszenie które rzuciłes jako jedyne warte zobaczenia to ten sam sprzedawca od którego mam swoje a6 ;) więc może warto się nim zainteresować;)
Szymanek31
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 99
Dołączył(a): 2015-11-23, 12:55
Lokalizacja: Gostyń
Model: A6 C6
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2006
Imię: Mariusz

Re: A6C6 3.0 V6 TDI(225km,233km,240km) który wg. was najleps

Postprzez Grzegorz1986 » 2016-08-28, 10:35

Dlaczego napisałeś, że jak handlarz by wystawił tylko fakturę sprzedaży "in blanco na Niemca" to byś odpuścił? Wyjaśnij proszę bo to będzie na pewno cenna wskazówka dla wszystkich.
Z ogłoszenia które podałeś od razu rzuca mi się w oczy nieścisłość, ponieważ facet w parametrach i opisie podaje, że silnik ma 245 koni a w treści ogłoszenia podaje tabelkę gdzie ma silnik moc 240km. Niby drobiazg ale pisząc raz tak raz tak nie wzbudza mojego zaufania.
Napisaliście mi teraz tyle rzeczy o q7 , że chyba odejdę od tego zakupu i będę polował na a6c6 po lifcie 240km i sam jak zauważyłeś za 55k można już coś dostać.
Moim zdaniem i tak kupując auto z 2 ręki kupuje się kota w worku i nie koniecznie znaczy, ze jak ktoś wystawia po cenie np 50k to znaczy, że auto bite, przebieg kręcony i kupujesz totalne G. To już chyba nie te czasy kiedy handlarzynki są tak cwane, że żenią byle co za kupę kasy .
Uczciwy człowiek mają dobre auto i pewne , nie kręcone , nie bite , nie wadliwe patrząc na ceny na rynku czyli załóżmy takie a6c6 widząć, że auto chodzi w przedziale cenowym od 45k-65-k nie da ceny zawyżonej tylko dlatego, że jest pewny tego auta bo wiadomo ludzie się sugerują ceną i takiego auto za 15k więcej niż wartość rynkowa nikt mu nie kupi.
Znalazłem fajną stronkę www .autotesto.pl gdzie zamawiasz usługę sprawdzenia auta przed zakupem za 450zł i jedzie expert i bada wszystko krok po kroku czy warto kupić. Więc korzystając z tego nie muszę jechać sam badać auta tylko jedzie profesjonalista i je sprawdza. Zaoszczędzam w ten sposób koszty paliwa oraz czas i wychodzi na to samo co bym jechał osobiście.
Jak dostanę info, że wszystko gra to wtedy jadę sam i jeszcze sprawdzam osobiście w serwisie audi i jak wszystko gra to kupuję.
W ten sposób myślę , że warto dokonać zakupu i jest to dobry sposób, żeby się nie naciąć.
Autka które wymieniłeś nie podobają mi się wizualnie choć niewątpię, że są bezawaryjne i w przyszłości nie wpędzą mnie w koszty. Po prostu jeżeli chodzi o klasę i elegancję i prezentację to kilka klas niżej niż Audi A6C6.
Fajnie, że podałeś tyle argumentów przeciw q7 bo nie stać mnie na koszty mimo, że stać mnie na autko :)
Z drugiej strony, jeżeli chodzi o przebiegi taki mój wniosek, że auta 09-10 wątpie żeby miały przebiegi pół miliona chyba, że służą do tras kurierskich czy innego rodzaju pracu gdzie walisz kilometry zawodowo. Za jeżdżę dosyć dużo i takim audi pewnie więcej jak 120-150 tys przez 6-7 bym nie zrobił, więc przebiegi w granicach 200tkm są chyba jak najbardziej uczciwe
Grzegorz1986
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 13
Dołączył(a): 2016-08-25, 21:22
Model: BMW 320
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 CR 150KM
Napęd: RWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2004
Imię: Grzegorz

Re: A6C6 3.0 V6 TDI(225km,233km,240km) który wg. was najleps

Postprzez Grzegorz1986 » 2016-08-28, 10:57

Zdaje sobie też sprawę z tego, że w dużo mniejszych pieniądzach mogę zakupić 2.0 tdi po lifcie ale moim zdaniem autko musi mieć dynamikę i fajnie przyspieszać dlatego wolę dopłacić i kupić silnik 3.0tdi.
Kupując 8 lat temu swoje auto zdecydowałem się na silnik 2.0 tdi czego potem do teraz żałowałem, że nie wziąłem 3.0tdi. 2 razy wymieniałem w nim silnik, auto zamułka i ciągle coś szwankuje.
Wracając do tych przebiegów i bezwypadkowości moim zdaniem każdy normalny człowiek, który chce sprzedać auto da cenę za jaką chodzą normalnie a nie będzie dawał 20k więcej bo ma pewne auto, które i tak w rzeczywistości jak to twierdzi mój mechanik jest kotem w worku. A każde auto które się kupuje z 2 ręki takim jest. Wiec idąc tokiem myślenia kupie najdrożej niż za cenę po które chodzą bo będzie to pewny zakup jest głupotą.
Różne są też sytuacje w życiu i nie raz komuś się spieszy , żeby sprzedać auto z różnych życiowych powodów i czasem są takie sytuację, że trafisz na zajebiste auto z zajebistą ceną. Myślę, że tu decyduje po prostu jego dokładne i wnikliwe sprawdzenie a nie patrzenie bo tanio to już jakiś wałek od razu
Grzegorz1986
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 13
Dołączył(a): 2016-08-25, 21:22
Model: BMW 320
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 CR 150KM
Napęd: RWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2004
Imię: Grzegorz

Re: A6C6 3.0 V6 TDI(225km,233km,240km) który wg. was najleps

Postprzez Piotruś » 2016-08-28, 11:38

Grzegorz1986 napisał(a):Dlaczego napisałeś, że jak handlarz by wystawił tylko fakturę sprzedaży "in blanco na Niemca" to byś odpuścił? Wyjaśnij proszę bo to będzie na pewno cenna wskazówka dla wszystkich.

Dlatego, że żaden Niemiec, nawet ruski, turecki czy bułgarski NIGDY NIKOMU NIE PODPISZE NICZEGO IN BLANCO, A WIEC TAKI "DOKUMENT" JEST WYSRAŃSTWEM HANDLARZYNY unikającego odpowiedzialności za sprzedany towar WE WSZYSTKICH ASPEKTACH, ZAŚ TY PODPISUJĄC SIĘ POD TAKIM SFAŁSZOWANYM PAPIEREM POPEŁNIASZ PRZESTĘPSTWO PRZECIW DOKUMENTOM I NARAŻASZ SIĘ NA ODPOWIEDZIELNOŚĆ KARNĄ :!: :!:
Ale to żadna nowość, o której wiedzą wszyscy, choć pomimo tego zdarzają się idioci podpisujący taki gówniany toksyczny papier.
Ale są też i tacy, za którymi Urząd Celny poszedł po nitce do kłębka.
Poza tym jednym z obecnych priorytetów "dobrej zmiany" jest zapobieżenie przestępstwom VATowskim, a podpisując się pod lewizną BIEZESZ NA SIEBIE CAŁKOWITĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ gdyby się okazało (a okazywało się już wiele razy), ze na samochodzie ciaży obowiązek zapłaty VATu, na przykład w Hiszpanii 8-) ... .

Z powyższych powodów, jak i wielu innych nie wymienionych, TRZEBA BYĆ SKOŃCZONYM KRETYNEM PODPISUJĄC SIĘ POD CZYMŚ TAKIM ZDEJMUJĄC JEDNOCZEŚNIE CAŁĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ Z HANDLARRZYKA, KTÓRY NIE TYLKO OMIJA PODATKI ALE POZBYWA SIĘ WSZELKIEJ ODPOWIIEDZIALNOŚCI, W TYM ZA POWAŻNE WADY UKRYTE.

Grzegorz1986 napisał(a):Napisaliście mi teraz tyle rzeczy o q7 , że chyba odejdę od tego zakupu i będę polował na a6c6 po lifcie 240km i sam jak zauważyłeś za 55k można już coś dostać.

... plus wszystkie opłaty. Kilkaset tysięcy przebiegu i tak dalej ... .
Wolna droga. Jak mówiłem - za taką kasę - z wielką biedą wystarczyłoby na dobrze utrzymanego Paszteta lub Superba, które nie zabijają finansowo już przy pierwszej awarii ... .

Grzegorz1986 napisał(a):Moim zdaniem i tak kupując auto z 2 ręki kupuje się kota w worku

Nieprawda. Wszystko można ustalić w najdrobniejszych szczegółach. Potrzeba chęci, trochę czasu i kasy. A jeśli czegoś nie sposób zweryfikować to najzwyczajniej w świecie należy BEZWGLĘDNIE odpuścić i szukać dalej.
Wbrew pozorom weryfikacja formalna niemieckiego auta w DE nie trwa dłużej niż odczytanie historii serwisowej oraz danych pojazdu, a w PL podobnie chociaż ryzyko wtopy na niespłaconym kredycie trochę większe.
Weryfikacja techniczna dla DOSWIADCZONEGO fachowca to już pikuś.

Grzegorz1986 napisał(a):nie koniecznie znaczy, ze jak ktoś wystawia po cenie np 50k to znaczy, że auto bite, przebieg kręcony i kupujesz totalne G.

Jasne. Możesz tak myśleć.
Przecież Polska to kraj świętych Mikołajów, filantropów, finansowych samobójców i ekonomicznych analfabetów oddających porządny towar dokładnie za dokładnie połowę jego rynkowej wartości, buahahahaha ... ;) :mrgreen: .
Czowieku, zejdź na ziemię ... bo wdupisz po całości, a cała ta nasza pisanina okaże się totalną stratą czasu chociaż ciągle jeszcze może Ci pomóc w "zaoszczędzeniu" 5 dych. Ale jak tam sobie chcesz ... .
Moim zdaniem jeśli musi być poliftowe A6 masz tylko dwa wyjścia :
- albo sypniesz KONKRETNĄ kasą
- albo wpadniesz w poważne tarapaty na własne życzenie
Nie ma kompromisów ani stanów pośrednich. Cudów tym bardziej nie.
Znam też gościa, który bezkrytcznie uwierzył swojemu koledze, że kupuje od niego w pełni bezwypadkowe A6, a ponieważ na autach znał się średnio to żył w tym przekonaniu długi czas i dopiero po około 4 latach dowiedział się, że ten jego kumpel to zwykła szmata jest a on sam typowym jeleniem wierzącym, że za niską cenę można kupić coś dobrego ... .

Grzegorz1986 napisał(a):Uczciwy człowiek mają dobre auto i pewne , nie kręcone , nie bite , nie wadliwe patrząc na ceny na rynku czyli załóżmy takie a6c6 widząć, że auto chodzi w przedziale cenowym od 45k-65-k nie da ceny zawyżonej tylko dlatego, że jest pewny tego auta bo wiadomo ludzie się sugerują ceną i takiego auto za 15k więcej niż wartość rynkowa nikt mu nie kupi.

Kupi kupi. Niech już Ciebie o to głowa nie boli. I jeszcze na tym zarobi, bo FAKTYCZNIE dobra, uczciwa A6'tka jest towarem bardziej deficytowym niż diament. Szczególnie w PL i innych krajach ostbloku ... .
Nie wszyscy są straceńcami wierzącymi w cuda nad Wisłą i doskonale wiedzą, że dobry towar ma swoją cenę, a ten co dbał jak należy tez w życiu nie zejdzie poniżej granicy własnej godności, czyli do poziomu skurwieli na fakturach "in blanco" i z doklejonymi znaczkami s-line, bose, etc. ... .

Grzegorz1986 napisał(a):Znalazłem fajną stronkę http://www.autotesto.pl gdzie zamawiasz usługę sprawdzenia auta przed zakupem za 450zł i jedzie expert i bada wszystko krok po kroku czy warto kupić. Więc korzystając z tego nie muszę jechać sam badać auta tylko jedzie profesjonalista i je sprawdza. Zaoszczędzam w ten sposób koszty paliwa oraz czas i wychodzi na to samo co bym jechał osobiście.

Na naszym Forum ogłasza się firma motozakup.pl (kontakt znajdziesz w dziale "Partnerzy". Może warto porównać zakres i ceny usług ?
Osobiście nie korzystałem, więc ciężko ocenić.

Grzegorz1986 napisał(a):Autka które wymieniłeś nie podobają mi się wizualnie choć niewątpię, że są bezawaryjne i w przyszłości nie wpędzą mnie w koszty. Po prostu jeżeli chodzi o klasę i elegancję i prezentację to kilka klas niżej niż Audi A6C6.

Jasne :mrgreen: . Ehhhh ... .
Za to zdecydowanie bardziej zgodne z Twoim budżetem (chociaż to i tak wciąż jeszcze naciągana teoria, bo 5 dych za dobrego Paszteta lub Superba stanowi minimalny próg cenowy).

Grzegorz1986 napisał(a):Z drugiej strony, jeżeli chodzi o przebiegi taki mój wniosek, że auta 09-10 wątpie żeby miały przebiegi pół miliona chyba, że służą do tras kurierskich czy innego rodzaju pracu gdzie walisz kilometry zawodowo. Za jeżdżę dosyć dużo i takim audi pewnie więcej jak 120-150 tys przez 6-7 bym nie zrobił, więc przebiegi w granicach 200tkm są chyba jak najbardziej uczciwe

Oczywiście, że są. Ale poliftowe, 6-cio letnie A6 z UCZCIWYM przebiegiem nie kosztuje 5, 6 ani nawet 7 dych, tylko od ok. 9 wzwyż i schodzi z ogłoszeń nieraz szybciej niż się w nich pojawi (bo w portalach ogłoszeniowych też się różne rzeczy dzieją ale to temat na osobną dyskusję).

Grzegorz1986, z mojej strony to już absolutnie wszystko co miałem do powiedzenia w założonym przez Ciebie wątku.
Zechcesz - zastanowisz się i skorzystasz. Nie zechcesz - Twoja osobista sprawa.
Przekonywanie się, że coś jest możliwe w sytuacji gdy w żadnym przypadku nie jest - jakoś mnie nie kręci. Otrzymałeś potężny kawał solidnej wiedzy zbieranej długimi latami. Tylko w Twojej gestii pozostaje co tym zrobisz.
Wydaj mi się, że jesteś jeszcze bardzo młodym człowiekiem (zazdroszczę), przez co nie wszystko co chociaż jest oczywiste zdążyłeś samodzielnie poznać.
Wykorzystaj więc moment, w którym ktoś bardziej doświadczony (często na własnych bolesnych bardzo błędach) próbuje powstrzyma Cię od błędu.
Jeśli jednak wolisz sparzyć się osobiście - wolna droga.
Ale miej wtedy odwagę wziąć to na klatę i napisać o swoim wyborze. Tutaj, w tym temacie.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: A6C6 3.0 V6 TDI(225km,233km,240km) który wg. was najleps

Postprzez Grzegorz1986 » 2016-08-28, 18:40

Ok dziękuje za cenne rady. Pomału z chłodną głową zaczynam poszukiwanie. Będę polował na A6C6 oczywiście po lifcie w rozsądnej cenie ale jak będzie trzeba to oczywiście dołożę więcej kasy, żeby nie wtopić i dokładnie sprawdzę jego historię oraz przebieg i stan techniczny i rzecz jasna wezmę wszystko pod uwagę to o czym pisałeś bo to bezcenne wskazówki!
Dam znać jak się skończyło.
Wielkie dzięki za szczere choć czasem nieco bolesne podpowiedzi :-D

P.S. Ale i tak nie wiem skąd ty bierzesz te ceny bo są całkowicie oderwane od rzeczywistości i gdzie nie spojrzysz tam model a6c6 chodzi między 45-65k czy to z polski czy niemiec. <rotfl> a nie wierze, że każde wystawione autko jest trefne i oszukane hihi
I zeszła właśnie widziałem ta a6 od tego pionka:) jak świeża bułeczka hehehe
Grzegorz1986
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 13
Dołączył(a): 2016-08-25, 21:22
Model: BMW 320
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 CR 150KM
Napęd: RWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2004
Imię: Grzegorz

Re: A6C6 3.0 V6 TDI(225km,233km,240km) który wg. was najleps

Postprzez 233TDI » 2016-08-28, 20:45

Piotruś dobrze Ci napisał i weź sobie jego rady do serca...

Ja mając taki budżet jak Ty dajesz na polifta, to przedlifta nie mogłem znaleźć w zadowalającym stanie technicznym czy przebiegowym. Masę jest przepierdzianych strucli z pół milionem przebiegu, ludzie kupują bo tanio, okazja a potem płaczą na forum, że im rozrząd grzechocze przy 190 tys. km przebiegu :mrgreen:
233TDI
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 2016-08-26, 10:48
Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI ASB 232KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2007
Imię: Kamil

Re: A6C6 3.0 V6 TDI(225km,233km,240km) który wg. was najleps

Postprzez Grzegorz1986 » 2016-08-28, 21:13

Nie no zgadza się , że a6tki z niemiec do polski jadą z przebiegiem od 400,500 tkm a po przekroczeniu granicy mają najechane na liczniku 150-250 tys :-D
Nikt kto mało jeździ nie kupuje diesla od tego zacznijmy więc pieprzenie, że dziadek czy babcia tylko do kościoła jeździli to wiadomo między bajki można włożyć.
I ta dziadek czy babcia kupią na 99% benzyne a nie diesla!!!:-)
Czytając to forum i opinie fachowców zdaje sobie z prawe, że ściągnięte z niemiec najlepiej unikać no chyba, że wiesz od kogo kupujesz i sprawdzisz je na każdy możliwy sposób to wtedy fakt warto kupić i to nawet za większą kasę i dodatkowe koszty jakie trzeba ponieść. Ja stawiam tu jednak na kupno tego auta od 1 właściciela z salonu polskiego z udokumentowanym przebiegiem i sprawdzeniem, że nie miało dzwona. Może i będę długo szukał ale w końcu znajdę takie auto może nie w okazyjnych ale w rozsądnych pieniądzach.
Nie wierze po prostu w to, że z wystawionych aut na 15 sztuk 15 jest trefnych i sam szmelc! Na bank z tego 2-3 dobre się wyłowi tylko trzeba trochę czasu pieniędzy i chęci:) i ja na taki egzemplarz właśnie poluje :-) niech ma przebieg 200 tys km ale oryginalny a nie skrecony z 500 czy 800 bo wiadomo KAŻDE AUTO MA SWOJE GRANICE WYTRZYMAŁOŚCI.
Grzegorz1986
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 13
Dołączył(a): 2016-08-25, 21:22
Model: BMW 320
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 CR 150KM
Napęd: RWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2004
Imię: Grzegorz

Re: A6C6 3.0 V6 TDI(225km,233km,240km) który wg. was najleps

Postprzez Szymanek31 » 2016-08-28, 21:19

Ja mam auto z Niemiec z pełnym serwisem, więc nie skreslaj tamtych stron tylko sprawdzić trzeba bardzo dokładnie. Ja sprawdzilem 8 a6 zanim kupiłem tego rodzyna aktualnego ;)
Szymanek31
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 99
Dołączył(a): 2015-11-23, 12:55
Lokalizacja: Gostyń
Model: A6 C6
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2006
Imię: Mariusz

Re: A6C6 3.0 V6 TDI(225km,233km,240km) który wg. was najleps

Postprzez Piotruś » 2016-08-29, 07:16

Grzegorz1986 napisał(a):P.S. Ale i tak nie wiem skąd ty bierzesz te ceny bo są całkowicie oderwane od rzeczywistości i gdzie nie spojrzysz tam model a6c6 chodzi między 45-65k czy to z polski czy niemiec. a nie wierze, że każde wystawione autko jest trefne i oszukane hihi


Póki co tak Ci się wydaje, bo na tą chwilę w całej PL, uwzględniając Allegro, OLX, otomoto.pl ORAZ WSZYSTKIE AUKCJE FIRM LEASINGOWYCH z płatnym lub ograniczonym dostępem, nie jest wystawione ANI JEDNO PORZĄDNE A6 z rynku krajowego, pierwsza ręka, bez dzwona, wyserwisowane i z przebiegiem nie przekraczającym 200 tkm. . Gdyby było, kosztowałoby właśnie od 90 tysi w zwyż.
Zatem skoro czegoś NIE MA, to trudno porównywać ceny ... .

Drugą bazą wiedzy, dla mnie zdecydowanie bardziej reprezentatywną i opartą na zdrowych regułach rynkowych oczywiście są Niemcy, gdzie za bezwypadkowego polifta 2009 z przebiegiem do 150 tkm OBLIGATORYJNIE trzeba zapłacić dużo ponad 20 tysi EUR, a wszystko co jest poniżej tej granicy należy uznać za niebywałą okazję i kupować na pniu. Młodsze sztuki (np. 2011) trzymają ceny na poziomie 25000 EUR i wyższym.
Samochody z kilometrami powyżej 200 tkm., niekoniecznie bezkolizyjne i z 1 ręki ale uczciwie wyserwisowane nie schodzą poniżej 15000 EUR.
Linków do ogłoszeń sam sobie poszukaj.

Aha - pisałem już wielokrotnie na naszym Forum i wskazywałem palcem miejsca, gdzie można sobie pojechać i kupić osobiście O WIELE TANIEJ TE NIBY ZŁOMY, które w Polsce są oferowane z przebitką nawet 2 kEUR i wcale nie trzeba płacić haraczu polskim biznesmenom od doklejania kretyńskich znaczków i fałszowania rzeczywistości.

Dobrych aut nikt nie zwozi (albo się tym nie chwali bo i tak schodzą mu od ręki po znajomych), skoro w Polsce w cenie prawidłowego C6 cfaniaki od zakupów na kolorowych placach już sprzedają przekombinowane C7 ... .

Od siebie mogę dodać, że na niemieckich zamkniętych przed osobami prywatnymi aukcjach (ubezpieczenia, leasingi, banki) ceny wcale nie są odczuwalnie niższe niż uczciwe anzeigi na mobilu, autoscoucie i jebayu.

Oczywiście, że te wszystkie auta kosztujące w Polsce ok. 60 - 65 tysi nie są trefne, ale gdybyś umiał samodzielnie weryfikować treść ogłoszeń od razu zauważyłbyś, że albo ktoś uczciwie wskazuje na przejścia powypadkowe, albo przebiegi wykraczają ponad 300 tkm, albo są to najlepsze na swiecie rodzyneczki z Włoch i Francji, więc "doświadczony handlowiec" zaprawiony w tuszowaniu prawdziwego statusu auta może sobie pisać w ogłoszeniu co mu się żywnie podoba, bo w 95% przypadków nie ma najmniejszych szans zweryfikowania jego łgarstw. Podobnie zresztą jest z autami z krajów Beneluxu, bo normalny jednorazowy nabywca po prostu nie wie jak zweryfikować choćby sam przebieg ... .

Także Miszczu Grzegorz1986, zluzuj gumę ze swoimi komentarzami i nie zaklinaj rzeczywistości w oparciu o statystykę będącą JEDYNIE wytworem Twojej własnej wyobraźni, bo póki co stawiasz pierwsze kroki w dziedzinie, o której musisz się jeszcze bardzo dużo nauczyć zanim będziesz zdolny wyciągnąć pierwsze WIARYGODNE wnioski.

Grzegorz1986 napisał(a):Ja stawiam tu jednak na kupno tego auta od 1 właściciela z salonu polskiego z udokumentowanym przebiegiem i sprawdzeniem, że nie miało dzwona.


W Polsce są obecnie "aż" 4 sztuki godne wstępnego zainteresowania, ale i tak w każdym przypadku coś jest na rzeczy:

http://otomoto.pl/oferta/audi-a6-3-0-td ... ytMRb.html
Brutto wychodzi ponad 76000 zł.- . Ogłoszenie od początku wydaje mi się dosyć atrakcyjne ale umówmy, się, że kolejny nabywca będzie już trzecim właścicielem tego bolida. Jak dla mnie przy takich kwotach naprawdę żadna rewelacja i stanowczo zacdużo gimnastyki w ustaleniu wszystkich istotnych faktów.

http://allegro.pl/show_item.php?item=6439730315 , 85000 zł.- .
Wyjątkowo atrakcyjna wersja. Wstępnie wiarygodna treść opisu jednak warto zauważyć, że przebieg zbliża się do 200 tkm .
Niestety sprzedający konsekwentnie omija słowa bezwypadkowy, zarówno w opcjach jak i w treści ogłoszenia, więc coś tam już na pewno było robione ... .
Oczywiście takie auto nie może kosztować tyle samo co w pełni bezwypadkowe.

http://otomoto.pl/oferta/audi-a6-allroa ... ysKEJ.html
Auto ewidentnie po przygodach blacharskich, malowane na ostro, do chwili obecnej brak listwy drzwiowej (lewy tył).
Nie pierwszy właściciel. Cena jak na tyle "uchybień" za wysoka, ale od kilku miesięcy niezmienna. Do wzięcia za 85 tysi z drugim kompletem kół.
Ogromny minus za brak faktury VAT-owskiej, co dyskwalifikuje leasingowanie.

Kolejna masakra. Za 110 tyś. zł.-
Cena adekwatna do rocznika i przebiegu ale mi się to po prostu nie podoba i co najważniejsze - kolejne ogłoszenie z nie oznaczoną opcją "bezwypadkowy".
Nie dzwoniłem, nie pytałem ale nie sądzę by było to przeoczenie ... . Raczej coś na rzeczy być musi ... .

Tutaj ciekawostka za 54000 z przebiegiem 210 tkm.
Wstępnie bardzo interesująca oferta ale przypuszczam, że te 54000 zł.- jest kwotą netto.
Do tego brak zdjęć wnętrza u profesjonalnego sprzedawcy ... no nie wygląda to tak obiecująco jak na pierwszy rzut oka by się zdawało.
Może warto bliżej się zainteresować ale z ogromnym dystansem i bez emocji.

Co do pozostałych ogłoszeń z Polski, jak wyżej wielokrotnie wskazywałem, zazwyczaj już na etapie pierwszej analizy ogłoszenia wiadomo dlaczego cena jest niższa.

Niemniej ;-) Kolego Grzegorz1986, pokaż mi proszę chociaż jedną ofertę bezwypadkowego polifta 3.0TDi zgodnego z Twoimi kryteriami ( 1 ręka, z PL salonu ) za 45 - 65 tysi <rotfl> <glupek> ... . Bardzo ciekawe ile lat na to poczekamy :-P ... .
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: A6C6 3.0 V6 TDI(225km,233km,240km) który wg. was najleps

Postprzez Piotruś » 2016-08-29, 07:49

A tutaj realny poziom cenowy za poliftowe Q7 (produkcja 2009) z pierwszej ręki :
http://allegro.pl/show_item.php?item=64 ... 7718cce346 .
Nawet jeśli sprzedający (czego nie wiem ale gdybam) jest gotowy opuścić 5 dych - wciąż i tak ponad stówkę za niezbyt bogatą wersję trzeba położyć ... .
I tak jakoś tanio, zważywszy deklarowaną bezwypadkowość i niski przebieg.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: A6C6 3.0 V6 TDI(225km,233km,240km) który wg. was najleps

Postprzez Grzegorz1986 » 2016-08-29, 22:10

No q7 odpuściłem sobie całkowicie bo nie będzie mnie stać na wymiany i ewentualne naprawy a cena za części mała nie jest.
Z silników w c6 odpuszczam całkowicie 225km i 233km.
Szymanek31 gratuluje oczywiście zakupu i cieszę się, że jesteś zadowolony z c6tki jednak nazwać ją diamentem czy rodzynkiem to lekka przesada. Jedynie może wśród całej reszty to się zgodzę. Auto ma 10 lat , silnik 225km strasznie wadliwy i często się rypie więc pewnie to tylko będzie kwestią czasu kiedy pierdyknie na dobre nawet przy inteligentnym użytkowaniu, sam pisałeś , że tu coś wymieniałeś, tam coś stuka i puka a, że jeździ się fajnie i jest w środku zadbany nie wątpię.
Dlatego moim zdaniem wybrałeś najmniejsze zło :-D :-D
Ja generalnie po wgryzieniu się głębiej w temat c6 odrzucam silniki 225 i 233 i skupiam się tylko i wyłącznie na modelach po lifcie z silniczkiem 240ps.
Modele przed liftem z opinii wielu dobrych fachowców były wadliwe i ciągle coś szwankowało i trzeba było poprawiać, dlatego moim zdaniem nie ma co ich kupować i brać po uwagę ale wiadomo zawsze ograniczeniem są ciężko zarobione pieniążki.
Ja już kiedyś zrobiłem interes życia z ,,gnieźniejskim handlarzem'' konkretnie bmw e46 2.0 tdi 150ps po lifcie 04 rok. Kupiłem go jako 4 latka sprowadzonego z włoch z oryginalnym przebiegiem 140 tys km a dziś ma już ma 300tkm. Z powodu narodzin bąbla muszę go sprzedać i zakupić kombiaka. Ten kto go kupi będzie prawdziwym szczęściarzem . Wszystko dosłownie wymieniałem w nim po kolei jak leci łącznie z dwumasą, turbiną , osprzętem całą blacharką a silnik 2 razy :) (raz klapki z ssącego wpadły do tłoka , raz pompa oleju go zatarła). Gdybym wcześniej przeczytał forum o tych silnikach pewnie też bym go nie kupił bo każdy miał przygody a handlarz od którego kupowałem ostatni silnik mówił, że żyje tylko z tego i dzięki tym właśnie silnikom i niczym innym się nie zajmuje bo nie ma sensu)
Szczęscia miałęm tyle , że wszedłem do rodziny gdzie teściu mechanik/lakiernik z 30letnik doświadczeniem więc naprawy wszystkie za free bo tak to już bym pewnie dawno bym sobie palnął w łeb:) Szkoda, że przed zakupem życia bmki go nie poznałem bo bym pewnie takiego błędu nie popełnił.
Znam dosyć dobrze niemiecki i teściu jak wspomniałem mechanik/lakiernik, który pomoże w wyborze i ewentualne naprawy zawsze u niego i za free :-)
Z tego co rozmawialiśmy nawet dzisiaj to trzeba kupić z 1 ręki od prawdziwego niemca i model tylko i wyłącznie po lifcie ok 2010 rok.
Dlatego postanowiliśmy, że jedziemy do niemiec na prywatne anzegi tylko od prywatnego niemieca. Śmiejemy się , że autko kupimy tylko od dziadka i to takiego co ręka mu lata już sama na boki i jeździć nie może a fura stoi <rotfl> i wtedy nam nie potrzebna nawet historia a bezwypadkowość teść dokładnie sprawdzi czy gdzięś dziadek przypadkiem nie yebnął i wtedy bierzemy nawet za 20k euro:)trzeba będzie więcej wyrzygać trudno ale lepsze to niż kupić kupę gówna za pół ceny:)
Piotruś idealnie celuje bo a6c6 z ok. 2010r. 3.0tdi 24o-ps jeszcze z małym przebiegiem to prawdziwy skarb i pewny zakup na długie długie lata i opinie zaufanych mi osób pokrywają się z tym co on piszę. Widziałem notabene , że już jest zmęczony i zniechęcony bo ponad rok już szuka i zamiast cieszyć się jazdą i komfortem to ciągle szuka. A co do zakupu w polsce to trzeba mieć chyba niebywałe szczęscie i odwagę skoro go chcieli zrobić w gumę nawet w audi aso.
Może Piotruś warto więc pojechać bezpośrednio do niemiec i szukać od niemca a nie tu od tych krętaczy i mataczy z polski a z tego co czytałem trochę bezsensownych klocków w poszukiwaniu grala nawaliłeś:) Chociaż z twoją wiedzą i doświadczeniem to pewnie i tak prędzej czy później coś bardzo fajnego upolujesz tylko zapłacisz więcej niż byś mógł/chciał. :-D
Grzegorz1986
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 13
Dołączył(a): 2016-08-25, 21:22
Model: BMW 320
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 CR 150KM
Napęd: RWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2004
Imię: Grzegorz

Re: A6C6 3.0 V6 TDI(225km,233km,240km) który wg. was najleps

Postprzez Piotruś » 2016-08-30, 06:38

Grzegorz1986, z komentowaniem samochodu Mariusza lepiej daj se na luz.
Nie dosyć, że fura ogólnie jest jak nowa, TO MA TEŻ FABRYCZNIE NOWY MOTOR wprost z ASO AUDI, więc jak najbardziej ta sztuka jest jak diament i prawdziwa wisienka na torcie.
Zważywszy akceptowalny przebieg, regularny serwis skrzyni biegów, serwisową renowację nadwozia i całą masę innych czynności w pełni likwidujących dziecięce wady tego modelu wycelować w drugie "takie samo" auto jest równie ciężko jak trafić 6 w Lotto.
Także daj już sobie spokój z tymi teoryjkami z mchu i paproci, bo jak narzazie jedynie Ty błądzisz jak dziecko we mgle, a nazywanie samochodu Mariusza mniejszym złem w obliczu powyższych faktów jest śmieszne i nie na miejscu.

Po drugie usilnie Cię proszę - nie przesyłaj mi więcej na PW takich dowodów nie wiadomo na co :
Grzegorz1986 napisał(a):http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=230106428&fuels=DIESEL&adLimitation=ONLY_FSBO_ADS&categories=EstateCar&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&scopeId=C&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&maxFirstRegistrationDate=2011-12-31&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=184&maxPowerAsArray=KW&maxMileage=200000&minPrice=8000&maxPrice=22500&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=10&pageNumber=1&action=topInCategory

to jest prawdziwa perełka ! bezwypadkowe i ostatni udokumentowany serwis z lipca tego roku czyli przebieg na 100 oryginalny.
Oczywiście jeżeli niemiec nie kłamie ...Ewentualnie poniżej tańsza wersja też bezwypadkowe tylko widać, że lakier nie jest idealny aczkolwiek może i warto obejrzeć:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1

bo raz, ze całkowicie mnie nie interesują, a dwa, gdybyś posiadał minimalny zakres doświadczenia i chociaż troszeczkę wyczucia od razu byś się zorientował co w powyższych ogłoszeniach jest nie tak i aż razi po oczach. Zresztą sam fakt, że obydwa te złomy stoją w anzeigach już bardzo długo mawet laikowi dałby do myślenia, że nie są to te "okazje" jakich szuka.

Jeśli Tobie się wydaje, że otworzysz najbardziej popularny portal na świecie, wybierzesz najtańszego złoma od rzekomo prywatnej osoby i zrobisz tym sposobem drugi interes życia, to szerokości ... . Jedź i kupuj.

W temacie "niebywale korzystnych" zakupów od osób prywatnych, szczególnie z ogłoszeń na mobilu czy autoscoucie przyjmij do wiadomości, że najczęściej są tzw. eu-fahrezeugi sprzedawane przez regularnych ale ukrytych ciapatych handlarzyków za pośrednictwem słupów.
Ten cały trud oczywiście jest po to by ominąć niezbywalną, a w DE bezlitośnie egzekwowaną odpowiedzialność z tytułu rękojmi w przypadku zakupu od firmy.
Ale oczywiście - jedź i kupuj. Czekają na Ciebie z otwartymi rękami (serio). Niejednokrotnie sami oferują mirniki lakieru, z daleka machają pełnymi książeczkami serwisowymi i zapraszają do własnych domów żeby dodatkowo uśpić czujność.

Co do moich decyzji i wyborów też lepiej pochopnie niczego nie komentuj.
Do Twojej wiadomości - w branży samochodowej siedzę zawodowo od ponad 20 lat, a w Niemczech bywam co najmniej raz w tygodniu i to w takich miejscach, w których każdy fascynat AUDI chciałby chociaż raz w życiu spędzić przynajmniej kilkadziesiąt minut ... .
Zaś to, że niezwykle aktywnie próbuję wyłapać (praktycznie wszystkie) godne uwagi oferty z Polski i z Niemiec nie wynika z moich potrzeb osobistych ... .
To, że aktualnie sam też bardzo potrzebuję dodatkowego auta w domu stanowi zwykły zbieg okoliczności.
Gdy w końcu kupię dokładnie to czego szukam i tak wciąż dalej będę zainteresowany każdą godną uwagi A6'tką, ale zasięg moich poszukiwań skupia się przede wszystkim na aukcjach leasingowych i sieci fabrycznej, a przypadki z mobila, autoscuota i otomoto traktuję wyłącznie jak dodatkowe hobby i w żadnym razie nie są to miejsca kształtujące moją wiedzę w omawianym temacie.

Powodzenia i udanych zakupów :!: :!:
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: A6C6 3.0 V6 TDI(225km,233km,240km) który wg. was najleps

Postprzez Szymanek31 » 2016-08-30, 14:30

Kolego... W sumie większość napisał już Piotr. Nie będę się rozpisywał bo mam wrażenie, ze szukasz porad, jednocześnie udajac gościa , który zjadł wszystkie rozumy.

Chciałem aby dodać... Nawet jeżeli kupisz to swoje wymarzone, wyserwisowane, prawie że nowe auto, z przebiegiem niedzielnym i oczywiście z Polskiego garażu bez ani jednej rysy.... Pamiętaj, że nic nie jest wieczne i ja wcale się nie wstydzę tego, że piszę o tym, że coś puka czy stuka...uważasz, że nic Ci się nie popsuje?? Nic nie będzie pukać itd?? Powodzenia!! Dbam o auto i wszystko robię na bieżąco. Na forum jestem, aby sięgać porad i dzielić się z innymi zarówno radością z posiadania mojego auta jak i innych...

Dziękuję , pozdrawiam i powodzenia... Bo na pewno będzie Ci potrzebne ;)
Szymanek31
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 99
Dołączył(a): 2015-11-23, 12:55
Lokalizacja: Gostyń
Model: A6 C6
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2006
Imię: Mariusz

Re: A6C6 3.0 V6 TDI(225km,233km,240km) który wg. was najleps

Postprzez tatt » 2016-08-30, 21:22

Jaka zatem wg Was jest uczciwa cena jaką można żądać za 3.0 TDI , tip, quattro, sedan, bez pneumatyki, przebieg 280 k km ?
Jestem jedynym użytkownikiem tego pojazdu od nowości, kupiłem w salonie w PL jako nowy, bezwypadkowy, serwisowany tylko w ASO, w 2015 skończyła się 5-letnia wydłużona gwarancja.
tatt
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2016-05-12, 18:56
Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0TDI CDYA 240KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Rok: 2010
Imię: Marcin

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do C6 (2004-2011)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości