A8 D2 4.2 Quattro AKG Momenty dokręcania stopy korbowodu

Tutaj omawiamy sprawy dotyczące jednostek benzynowych wszystkich innych marek.

A8 D2 4.2 Quattro AKG Momenty dokręcania stopy korbowodu

Postprzez pawelk600 » 2013-11-12, 23:29

Witam.

Właśnie składam takie A8 jak w temacie i zostałem zaskoczony brakiem danych odnośnie momentu dokręcania śrub korbowodów, a mam w czym wybierać jeśli chodzi o te sprawy. W jednej z platform informacyjnych jest wpis odnośnie panewek głównych i brzmi on tak:

UWAGA: Pomiaru luzu łożyska nie da się przeprowadzić zwykłą metodą i nie należy również próbować, ponieważ prowadzi to do uszkodzenia bloku silnika i wału korbowego. Jeżeli śruby łożyska zostaną poluzowane, blok cylindrów i wał korbowy muszą zostać wymienione.

Łożyska czyli panewki....

Jeśli ktoś ma dane jakim momentem dokręcić stopy korbowodowe w tym silniku to będę wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam
pawelk600
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 13
Dołączył(a): 2013-06-08, 14:00
Lokalizacja: Rzeszów
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 CR CBBB 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG

Powrót do Pozostałe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości