MaRcInEs, przede wszystkim wprowadź tryb serwisowy poprzez jednoczesne przytrzymanie obu przycisków pneumatyki aż zaświeci się kontrolka.
Samochód ustaw bardzo stabilnie. Co prawda odkręcenie jednego wężyka nie powinno spowodować zejścia powietrza z pozostałych ale ... pneumatyka zawsze żyje swoim własnym zżyciem i naprawdę lepiej nie eksperymentować. "Nie mówiąc" już o takim "drobiazgu", że tak naprawdę to powinieneś z użyciem VAS'a lub odpowiedniego kodu adaptacji w VCDS'ie najpierw uruchomić procedurę opróżniania układu, a po naprawie napełniania.
Po zakończeniu naprawy/wymiany poduchy jest procedura napełniania ale jeśli (??) nie dysponujesz VCDS'em opuść podnośnik trochę poniżej normalnej wysokości i odpal auto celem "mniej siłowego" uzupełnienia powietrza. Oczywiście nic nie zastąpi Twojego zdrowego rozsądku, bo udzielanie takich rad jak powyżej, to
... .
Zdecydowanie polecam Ci zaopatrzenie się w VCDS'a lub inny diagnozer umożliwiający obsługę adaptacji. W razie czego chyba mam gdzieś zanotowane kody procedur wypuszczania i napełniania powietrzem pneumatyki zawieszeń i to byłoby najsłuszniejsze.