allroad c5 po problemie z ładowaniem...pomocy

allroad c5 po problemie z ładowaniem...pomocy

Postprzez ROBAK YS » 2021-07-27, 07:51

Dzień dobry
Nakreślę temat tak aby było jak najmniej niewiadomych:
Auto kupione do reanimacji 6 mc temu - taki projekt sobie wymyśliłem "ratujemy allroad 2.7 biturbo" :)
To co mogę w warunkach parkingowych to robię sam, z wieloma innymi tematami skazany jestem na mechaników lub ich brak w rejonie Radomia którzy "ogarniają" allroad c5 z tym silnikiem... ale do rzeczy...
Auto jeżdżone 2-3 razy w tygodniu na krótkich dystansach, jak do tej pory oprócz już wiadomych dla mnie usterek nic nowego się nie pojawiało, do momentu kiedy wyjechałem nim na miasto 6-7 km dystans. Podczas tej jazdy zauważyłem że ładowanie zaczęło spadać, najpierw do 12V po kolejnym odpalaniu coraz gorzej, 11V, 10V aż w końcu ostał mi się tylko pracujący silnik i światła, reszta się wyłączyła. Dojechałem na swój osiedlowy parking (na zasilaniu już samego aku chyba) i po zaparkowaniu auto opadło na przednim zawieszeniu równo prawa i lewa strona. Ponieważ już było późno spróbowałem go odpalić ale tylko biednie zacykał i koniec, zamknąłem go i postanowiłem się tym zająć następnego dnia po pracy.