przez Piotruś » 2014-12-06, 07:47
Sterownik zawieszenia uznał, że jeden lub więcej nieustannie monitorowanych parametrów pracy zawieszenia pneumatycznego jest niewiarygodnych.
Niestety sterownik nie wie, które wartości są zafałszowane, a które rzeczywiste i dlatego zapisał błąd 02646 informując tym samym, że analizy parametrów i porównanie ich ze stanem faktycznym musi dokonać mechanik, przede wszystkim przy pomocy bloków wartości mierzonych (w sterowniku nr 34).
Błąd należy usunąć i jeżeli wszystko ruszy - systematycznie obserwować co kilka dni czy wraca. Bardziej prawdopodobne, że wróci ale może się zdarzyć, że zespół warunków krytycznych zaistniał przypadkowo i więcej się nie zdarzy.
Gdyby trochę pospekulować, skoro sytuacja się powtarza, to w pierwszej kolejności typowałbym kompresor lub jeden z czujników uchyłu przy wahaczach.
Ale to tylko spekulacje, a fakty należy zbadać z natury.
Pozdrawiam. Piotr.
Złote myśli:
Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .