robsonslowik napisał(a):Pompki już po regeneracji, tylko zastanawia mnie jak jest z tymi bitami w bloku 23 bo są minusowe ?
Ale co z tego, że minusowe ?
Po pierwsze ABSOLUTNIE nie ma czego demonizować, pod drugie lepsze minusowe niż dodatnie (przynajmniej moim zdaniem), a po trzecie pompki mogą się jeszcze doklepać (po regeneracji), co nie musi ale może wpłynąć na korekcje (013) i trochę na wielkość bipów.
robsonslowik napisał(a):Wszystko ładnie złożone według instrukcji , kąty na 225 bo tak były jak wyjmowałem, niektórzy piszą że na 180 sam już nie wiem ?
Z tego co pamiętam już raz Ci tłumaczyłem jak to jest ... . Odkąd pojawiły się "nowe" zestawy naprawcze praktycznie zawsze ustawia się na 180* ale takie rzeczy ustala się pod model silnika czerpiąc dane z ELSA'y, ale nie z tego co ktoś wypisuje w internecie.
Warto mieć świadomość, że zarówno wielkość wwym. kątów i synchronizacja rozrządu RÓWNIEŻ mają realny wpływ na bipy.
Tak czy siak, w Twoim przypadku są OK i nie ma nad czym się rozczulać.
robsonslowik napisał(a): może dlatego że pompa vacum trochę niedomaga?
Przypuszczam, że się mylisz ale ciekawi mnie skąd taki wniosek ?
Raz - gdyby pompa tandemowa nie domagała (po stronie paliwa) silnik pracowałby kulawo przy wyższych obrotach, a na biegu jałowym niekoniecznie.
Dwa - ewentualne problemy z dostawa paliwa widać w innych blokach VCDS'a.
Trzy - osobiście nie widzę żadnego związku pomiędzy bipami a uszkodzoną pompą podwójną tak długo jak długo silnik pracuje równomiernie (czyli dopóki nie wystąpią przerwy w dostawie paliwa, co u Ciebie nie ma miejsca).
robsonslowik napisał(a):Wszystko zaczęło się po tankowaniu na shell V-Power Nitro+ Diesel, a może to tylko zbieg okoliczności
Moim zdaniem jest mało prawdopodobne żeby Shell pozwolił sobie na taką aferę.
Nie da się za to wykluczyć problemu z lokalną pompą, z której brałeś paliwo ale tego do tego zapewne nikt nie zechce się dobrowolnie przyznać.