Witam.
Posiadam od 3 tygodni Audi A6 C5 2,4 ALF 1998.
Audi od początku szarpię.
Wymieniłem:
Świece Ngk
Kable Beru
Podmieniałem Cewkę
Olej wszystkie filtry (oprócz benzynowego)
Rozrząd
Ezektor, Kable odmy.
Zrobiłem Adaptację przepustnicy.
Co się dzieje:
Silnik przy obciążeniu przyszarpuje i czasem potrafi strzelić .
Jego spalanie jadąc do 3000 obrotów wynosi 18 l na 100 km.
Brak mu mocy w dolnych partiach obrotów po 4000 obrotów włącza się bestia i idzie jak szalony.
Dane ze wszystkich bloków na postoju silnik rozgrzany :
1 2 3 4
blok 001 od 700 do 750 - 90 - 00 - 00
blok 2 od 700 do 750 - 1,4do 1,5 - 2,82 - 2,8 do 4
blok 3 od 700 do 750 - 3,8 - 4 - 3 - 12,8 do 17,3
blok 4 od 700 do 750 - 13,8 - 90 - 43,5
blok 5 od 700 do 750 - 1,45 - 0 - idle
blok 6 od 700 do 750 - 1,45 - 43,5
blok 12 od 700 do 750 - 1,45 - 45 - 12,8 do 17
blok 20 0 - 0 - 0 - 0
blok 21 0 - 0
blok 22 od 700 do 750 - 1,45 - 0 -0
blok 23 od 700 do 750 - 1,4 - 0 - 0
blok 24 od 700 do 750 - 1,4 - 0 - 0
blok 26 0,7 do 0,8 - 0,7 do 0,9 - 0,7 do 0,9 - 1,1 do 1,5 TU mnie niepokoi Cylinder 4 i 6
blok 27 0,7 do 0,9 - 0,9 do 1,3
blok 30 00 - -- - 00
blok 31 00 - -- - 00
blok 32 0 - 0 - 0 - 0
blok 33 0 - 0 - 0 - 0
Blok 50 700 do 750 - 720 (sztywne) - a/c low - compr.off
blok 51 od 700 do 750 - 720 - 0 - 13,8
blok 54 od 700 do 750 - idle - 3 - 2,6
blok 55 od 700 do 750 - 0,12 - 0,36 - 0000
blok 56 od 700 do 750 - 720 - 0,19 - 0000
blok 60 3 - 2,6 - idle - adp
blok 61 od 700 do 750 - 13,7 - 75,7 - idle
blok 88 od 700 do 750 - 97,5 - 00 - o2-reg.off >> Ostatni punkt jest nie tak <<
blok 90 od 700 do 750 - cam ctrl.off - 0,0 - 0 do -1
blok 91 od 700 do 750 - 1,4 - cam ctrl off - 00
blok 92 od 700 do 750 - 1,4 - cam ctrl off - -1 do 1
blok 93 od 700 do 750 - 1,4 - 2 - -1 >> tak powinno być chodzi mi o pozycję wałka <<
blok 95 od 700 do 750 - 1,5 - 97,5 - imc-v off
blok 98 4,42 - 3,8 - idle - adp ok
blok 99 od 700 do 750 - 97,5 - 0,0 - o2-reg off <<<<<<<< o2-reg off ?? >>>>>>
blok 101 od 700 do 750 - 1,4 - 2,7 -3,7
blok 111 od 700 do 750 - 1,4 - 3 - idle
blok 112 od 700 do 750 - 1,4 - 3 - -2 do 3
blok 120 od 700 do 750 - 410 nm - 6 nm - asr off
blok 122 od 700 do 750 - 410nm - 4 do 6 nm - no torq red
blok 133 od 700 do 750 - 00% - -7,8 - 00
blok 135 89,8 - 93,5 - 73,3 - 34,5
blok 136 01000000 - 89,8 - 74,9 - 4
W ostatnim czasie wyrzuciło 3 błedy dwa razy 16010, 16538, 16515, 16535.
Po usunięciu tych błędów Ciale wyskakuje 16515 i 16535.
Na postoju gdy samochód jest odpalony czuć zapach benzyny.
Logi :
031, 026, 027 http://vaglog.pl/log_237857.html
Nie ma obrotó lecz logi były robione na trójce do 5000 obrotów .
Obstawiał bym coś z sądami ponieważ podają ciągle 0 V . Lecz którą wymieniać i czy to może być przyczyną tych wszystkich objawów. ?
Logi z przed kilku dni na postoju Grupa 31:
http://vaglog.pl/log_237860.html