Audi A6 C5 2.5 TDI

Audi A6 C5 2.5 TDI

Postprzez gregory81 » 2021-11-19, 07:39

Witam szanowne grono.
Jestem świeżym użytkownikiem tego forum, wcześniej tylko przeglądałem posty, no ale do rzeczy.
Problem jest nietypowy, otóż podczas jazdy autem silnik nagle zgasł i już nie odpalił.
Padł sterownik w pompie wtryskowej VP44. Wysłałem samą pompę do naprawy i po zamontowaniu jest w zasadzie wszystko OK ale...
No właśnie, żeby odpalić trzeba dłużej pokręcić rozrusznikiem i nie ma znaczenia czy zimny, ciepły, gorący, po długim czy krótkim postoju, kąt początku wtrysku prawidłowy, żadnych błędów. Wcześniej odpalał dosłownie po pół obrotu wału. Byłem u kilku gości no i tu zaczyna się najciekawsze, jedni twierdzą że sterowników się nie wymienia oraz nie naprawia, drudzy że dawka startowa nieprawidłowa, inni że dawka nie ma tu nic do rzeczy bo zapisana w ECU silnika a nie w pompie. Proszę o ewentualne sugestie czy propozycje, mogę nawet podjechać,
gregory81
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2021-11-19, 07:16
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BCZ 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2001
Imię: Grzegorz

Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron