Audi A6 C6 2.0 TDI Pabianice - Proszę o pomoc

Audi A6 C6 2.0 TDI Pabianice - Proszę o pomoc

Postprzez Robson1236 » 2015-01-11, 18:48

Witam,

Dziś postanowiłem obejrzeć AUDI A6 C6 2.0 TDI 140 ps w manualnej skrzyni. Tym samym zajechałem na miejscu i miło zostałem zaskoczony stan auta mechanicznie bardzo dobrze lecz na wolnych obrotach przenosił wibracje na karoserie lecz sprzedawca ma to zweryfikować dwuams w dobrej kondycji chociaz sprzedawca stawia na dwumas. Sprzedawca pracuje w banku zarządza flotą samochodów(wymienia tabory firmom) i samochód wziął w rozliczeniu ponieważ poprzedni właściciel wymieniał tabor tłumacząc że audi znalazło się w jego rękach ze względu iż nie osiągnął odpowiedniej sumy na to aby wziąć kolejne auta służbowe oddał też audi. Przed wzięciem audi "bankowiec" sprawdzał samochód na stacji diagnostycznej co wykazało że auto jest w bardzo dobtym stanie prócz kończącego się dwumasa tak twierdził. Auto sprowadzone z Niemiec do Polski w 2008 roku z przebiegiem ok 160 tys. Po przyjechaniu do Polski samochód regularnie serwisowany w serwisie BOSCH w Grudziądzu przeglądy okresowe oraz wszelkie wymiany zawarte są na fakturach - wymieniane wtryski oraz rozrząd i pare rzeczy w zawieszeniu. Auto wydaje się być bardzo wiarygodne mam numer do serwisiu BOSH tam gdzie był serwisowany od początku pobytu w polsce zobaczymy co powiedzą. Jutro sprzedawca obiecał wysłać numer do poprzedniego właściciela samochodu był to facet w wieku 68 lat. Widnieje to w karcie pojazdu był on pierwszym właścicielem w Polsce. To co udało mi się spostrzec to były malowane drzwi z prawej strony oraz tylni błotnik reszta w porządku bez wielkich ingerencji. Po wstępnej weryfiakcji VIN nie wiele wiem bo https://www.automo.pl/dekoder-vin-fu...75N114813/4066 . Może wam uda się sprawdzić coś więcej na ten temat oraz może znacie przyczyny przenoszenia dragań silnika na karoserie samochodu. Na co zwracać szczególną uwagę przy zakupie A6 szukać egzemplarzy w manulanej skrzyni czy raczej w automacie, manual to dobry wybór ? Silnik dla mnie wystarczająco mocny ale czy jest to sprawdzona jednostka ? 2.0 TDI nie kojarzy mi się dobrze.

Link do aukcji :)
http://allegro.pl/audi-a6-c6-05r-1wl-2- ... 70121.html
Robson1236
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2015-01-11, 18:29
Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: RWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2005
Imię: Robert

Re: Audi A6 C6 2.0 TDI Pabianice - Proszę o pomoc

Postprzez Piotruś » 2015-01-11, 19:05

Najgorszy diesel z najgorszego okresu produkcji modelu C6, dlatego historia serwisowa jest niezwykle istotna żeby dowiedzieć się, które inwestycje już poczyniono, a na które trzeba się jeszcze przygotować.
Co do przenoszenia się drgań silnika na karoserię przyczyn może być bardzo dużo. Najczęściej są to problemy układu wtryskowego (tutaj rzekomo już usunięte?), a także skutki ewentualnego usunięcia zespołu wałków równoważących (specjalność koncertowych megadruciarzy, oszustów i naciągaczy) .
Proponuję Ci BARDZO WNIKLIWIE ustalić wyżej poruszone kwestie aż po problem napędu pompy oleju i okoliczności, w jakich został w tym aucie naprawiony (jeszcze przed katastrofą czy już po).
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr

Re: Audi A6 C6 2.0 TDI Pabianice - Proszę o pomoc

Postprzez Robson1236 » 2015-01-11, 19:19

Uuuu faktycznie przy bliższym zapoznaniu się z awaryjnością i dolegliwościami silników 2.0 TDI w audi teza nasuwa się przykra ale ciężko kupić C6 do 30 tyś.
Robson1236
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2015-01-11, 18:29
Model: A6 C6
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: RWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2005
Imię: Robert

Re: Audi A6 C6 2.0 TDI Pabianice - Proszę o pomoc

Postprzez dan » 2015-01-12, 14:02

Jezeli potencjalnie chcesz dolozyc tak z 15 tys zl na naprawy,tracic czas,pieniadze i nerwy...to czemu nie :) Ja tam nie lubie jezdzic z dusza na ramieniu. Albo kupic,od razu zrobic naped pompy olejowej,sprzeglo,dwumase,glowice,turbine... ale czy to ma sens? Ludzie robia blad myslac,ze za takie pieniadze da sie kupic dobre a6 c6 zapominajac,ile kosztuje obsluga ( czesto mylona z awaryjnoscia) tego auta klasy PREMIUM. Nie wspominam juz ile bedzie kosztowalo doprowadzenie do sprawnosci tej 'bomby'.
Avatar użytkownika
dan
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 194
Dołączył(a): 2014-08-16, 07:34
Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDi CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2013
Imię: Dan


Powrót do C6 (2004-2011)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość