Audi A6 C6 2005 hamulec ręczny

Audi A6 C6 2005 hamulec ręczny

Postprzez mada12326 » 2019-07-21, 09:37

Witam od wczoraj mam problem wyskoczył mi komunikat „parking brake” i miga wykrzyknik w kółku. Hamulec ręczny działa normalnie. Może ktoś z was miał podobny problem i jest w stanie mi pomóc
mada12326
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2018-09-24, 14:21
Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BLB 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2005

Re: Audi A6 C6 2005 hamulec ręczny

Postprzez bendzji » 2019-07-21, 09:45

Trzeba błedy odczytać bo tak to wróżenie z fusów ;)
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP JEST : Ford Smax 2.0TDCI automat , A4 B7 2.0TDI MULTI
bendzji
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 1460
Dołączył(a): 2014-05-25, 07:40
Lokalizacja: Września
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BLB 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2005
Imię: Michał

Re: Audi A6 C6 2005 hamulec ręczny

Postprzez mada12326 » 2019-07-21, 11:21

Sprawdziłem i już wiem ze problem jest w prawym tylnym kole nie blokuje go. Tylko teraz pytanie co jest uszkodzone
mada12326
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2018-09-24, 14:21
Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BLB 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2005

Re: Audi A6 C6 2005 hamulec ręczny

Postprzez mada12326 » 2019-07-22, 13:43

Komputer pokazał że problem jest z silniczkiem
mada12326
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2018-09-24, 14:21
Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BLB 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 2005

Re: Audi A6 C6 2005 hamulec ręczny

Postprzez widmo » 2019-07-23, 21:17

Możesz sam sprawdzić czy silniczek jest uwalony, potrzebny ci będzie jakiś sprawny akumulator. Odepnij wtyczkę przy silniczku ręcznym, będziesz miał 2 piny, podłącz jeden z pinów do plusa a drugi pin do minusa, jeśli silniczek nie zareaguje to jest uwalony jeśli natomiast zacznie się kręcić to będziesz miał uwalony przewód bądź wtyczkę, zanim stwierdzisz że jest uwalony silniczek to zmień kolejność podłączenia pinów, czyli jak był wcześniej podłączony do minusa to teraz daj na plus.
Jeśli natomiast z silniczkiem wszystko ok to poruszaj kabel lub zdejmij osłonkę zaraz przy wtyczce, z racji czasu zbiera się tam woda i sól i potrafią zrobić swoje.
widmo
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2014-11-05, 18:38
Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 AUK 256KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2005


Powrót do C6 (2004-2011)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości