Witka!
Czy drogo to pojęcie oczywiście względne. Ja mogę przedstawić Ci jak to u mnie kosztowo wygląda i wydaje mi sie, że jest ok a Ty sam sobie ocenisz. Auto jak w opisie. Kupiłem je w 2010 roku z nalotem 227kkm i jak do tej pory przejechałem 37kkm a wydatki to:
rozrząd komplet z robocizną - 870
oleje filtry Motul, Knecht - 820
6 wahaczy i 2 łączniki LMO - 1250
zbierzność - 70
amortyzatory tył Sachs - 350
łącznik elastyczny wydechu, uszczelki itp FisherAutomotiv1 - 150
poduszki silnika Corteco, poduszki skrzyni LMO - 550
tarcze hamulcowe Ferodo, klocki Bosch przód - 350
osłony przgubów Lobro - 60
uszczelka miski olejowej - 200 (bo wymieniana w zakładzie
)
świece żarowe NGK - 120 (po pół roku od kupna na serwisie przed zimą okazało się, że jedna jest przegrzana a 3 spalone
)
I to by było na tyle nawet nie 5kPLN. Wszystkie rzeczy oprócz wspomianej uszczelki, zbierzności i rozrzadu robiłem sam więc trzebaby doliczyć około 2k jakby ktoś robił to w warsztacie.
Chciałbym, żeby kolejne A6 C6 2.0TDI kosztowało mnie nie więcej niż 2x tyle przez 5 lat.
Pozdr