marcin27 napisał(a):Witam Panie Piotrze.
Żeby być panem potrzebny jest wygląd i pieniądze, wiec zdecydowanie lepiej zostańmy przy Piotrze bez pana
... .
Cześć
.
marcin27 napisał(a):Przeprowadziĺiśmy wraz z moim przyjacielem skanowanie i w zawieszeniu wyszły dwa błędy (pierwszy prawdopodobnie jest to czujnik przyspieszenia,ale pewny nie jestem?) Czy może on być odpowiedzialny za taki stan rzeczy?
W istocie tak się ten czujnik nazywa.
Bywa awaryjny i istnieje procedura sprawdzająca (odkręca się go od podwozia i układając w różnych pozycjach sprawdza zmiany napięcia w blokach wartości mierzonych).
Oczywiście w swojej niewiedzy mogę tkwić w błędnym przekonaniu ale nie znajduję żadnego logicznego związku między hipotetyczna awarią G342 a opadającym tylnym miechem w pustym aucie pozostawionym na parkingu.
marcin27 napisał(a):Zauważyłem też,że tak samo jak u przedmówcy wpierw opada prawe tylne zawieszenie a lewe tylko wyrównuje.
Nic dziwnego. Nie jest to wiadomość w jakikolwiek sposób ułatwiająca postawienie celnej diagnozy.
marcin27 napisał(a): 00446- Function Limitation due to Under-Voltage 000 - - - Intermittent.
"Uwielbiam" ten błąd. Ciekawi mnie tylko czy oprócz autora ktokolwiek inny rozumie przesłanie jakie ze sobą niesie.
W kontekście omawianej usterki (opadającego tyłu), w moim odczuciu, też nie wnosi niczego ważnego.
Podejrzewam, że może wynikać ze spadków napięcia albo innych zakłóceń elektryki ale nic ponadto.
Reasumując ubolewam, że skan błędów sterownika IMO nie zbliżył nas nawet o mały kroczek do rozwiązania zagadki.
Myślę, że nadeszła pora na metodyczne, krok po kroku sprawdzenie całego "odcinka" pneumatyki sterującej tylnymi poduszkami od kompresora, poprzez zespół zaworów i wszystkie rurki włącznie z tylnymi miechami.
Ponieważ z doświadczenia wiem, że takie poszukiwania bywają nieskuteczne pomimo uszkodzenia polecałbym zdecydowanie wygodniejszą metodę eliminacji - przykładowo poprzez chwilową podmianę "lewej gałęzi" z prawą (na króćcach zespołu zaworów). Jest to zajęcie mozolne ale metoda eliminacji i tak wydaje się łatwiejsza ... .
Ewentualnie byłoby też korzystnie zdobyć na podmiankę inny, 100% pewny zespół zaworów. Jedna uwaga - nie polecam podkładania części z Audi A8, które często wyglądają identycznie ale na tym kończy się prawdopodobieństwo.
Czekam na dobre wieści