18ziomus napisał(a):Proszę o ocenę logów
Z tego co
"pokazują cyferki" :
001
Moim zdaniem ktoś raczej grzebał w adaptacjach i podniósł/zwiększył obroty biegu jałowego. Chyba że, to nie A6C5, lub jest zmieniony sterownik silnika ale po nr części, wątpię (zmianę wsadu też nie podejrzewam). Możliwe, że na standardowych obrotach (882) jest stan przedzawałowy.
Ilość dostarczanego (mała) paliwa może wskazywać na problemy np. zapowietrzenie, nieszczelność, filtr paliwa, problem z pompą tandemową, itd...
003, 003 BS
Egr zaślepiony/ niesprawny. Wartość Maf specified dla 003 stat
wydaje mi się "odmienna/ nienaturalna" (ale to do sprawdzenia)
004
Przynajmniej kiedyś zalecana wartość (dla AWX,AVF) dotycząca synchronizacji wałka rozrządu względem wału wynosiła
"0" (z występującymi sporadycznie lekkimi odchyłami). U Ciebie jest -1,7. Nie wiem ile wynosiła podczas zmiany rozrządu (kiedyś tam), czy uległa zmianie, czy ktoś to zmienił. Jakiś czas temu słyszałem, że w celu polepszenia parametrów pracy silnika (np rozruchu), kiedy zaczyna być "padłem" zmienia się kąt.
Z tego co pamiętam wartość kąta synchronizacji ma wpływ na odczyty/wartości parametrów pompowtryskiwaczy.
013
Z "cyferek" PD-ek
1 cyl to padło które leje (i wymaga koniecznej reanimacji),
2 cyl w zasadzie "padło" które jest zatkane.
Jednakże możliwe, że na te wartości mają wpływ: kąt synchronizacji, regulacja PD-ków, czy wtyczki, konektory, połączenia elektryczne Pd-ków.
Więcej info
diagnozowanie-pompowtryskiwaczy-przy-pomocy-vag-vcds-t1223.html 18ziomus napisał(a):Rano pali od strzału a po rozgrzaniu też pali nie najgorzej ale już trwa to dłużej.
Może trochę dziwne, ale na taką kolej rzeczy
może mieć wpływ stan akumulatora czy rozrusznika.
18ziomus napisał(a):Logi dynamiczne może uda mi się dziś zrobić do wstawię.