Czołem,
Mój AYM, manual stracił moc… Dwa miesiące został odebrany po gruntownym remoncie, z głównych rzeczy zrobiono:
- wymieniono wtrysk sterujący (na używany),
- zregenerowano pompę wtryskową,
- zregenerowano obie głowice,
- wymieniono wałki rozrządu i całą hydraulikę na nowe,
- wymieniono koras turbiny na nowy,
- wymieniono pompę podciśnienia (na używaną),
- usunięto zabity na amen katalizator.
W serwisie pomp, gdzie robiono regenerację pompy i finalną regulację turbiny też wyczyszczono przepływomierz i powiedziano, że może z czasem wymagać wymiany, ale na razie można jeździć.
Od tamtego czasu przejechałem ok. 2k km, 2 dni temu w trasie zaczął dostawać zadyszki. Problem nasilał się, w końcu turbina przestała kompletnie „wstawać”.
VCDS w grupie Engine pokazał błąd 0575, 11-10, niedostateczne ciśnienie w kolektorze dolotowym.
Logi tylko statyczne, nie chciałem „piłować” silnika w sytuacji, kiedy turbina nie wstaje. Pod każdym linkiem najpierw normalne i ewentualnie niżej w nastawach podstawowych.
Nie mam na podmiankę zaworu N75 ani przepływki, niestety.
Czy da się coś z nich wyczytać? Wdzięczny będę bardzo
http://vaglogi.pl/log-000_06Zjq.html
http://vaglogi.pl/log-001_ylCLR6v.html
http://vaglogi.pl/log-003_7Yd4LE.html
http://vaglogi.pl/log-004_luQ56.html
http://vaglogi.pl/log-007_vTU7a6I.html
http://vaglogi.pl/log-010_zCrJE.html
http://vaglogi.pl/log-011_S0Y14.html
http://vaglogi.pl/log-013_Gkt4dLu.html
http://vaglogi.pl/log-018_1Ax91.html