BADIX napisał(a):Cichy - miałem okazje jechać z samym bagażnikiem na dachu - jest na prawdę cicho podług normalnych belek.
To pierwszy i najwazniejszy argument, który jast dla mnie decydujący przy zakupie belek
BADIX napisał(a):Innowacyjny sposób montażu - rozporowy.
Rewelacja - szybko, sprawnie i jeszcze bardziej aero.
BADIX napisał(a):Problem w tym, że na siłę można je tak rozgiąć aby weszły na tą belkę lecz o zdjęciu go nie ma mowy. Trzeba demontować belki z auta. Tak zwany "kit" do boxa kosztuje około 150 zł do góry - wymienia się go z Thula tak aby współpracowął z Whisbarem. To jest odpowiedź Thula na Whisbara. Tak wymyślili. Pytanie - czy opłaca się teraz kupować Whisbara i czy nie lepiej kupić droższego Thula ?
Hehe ..., i tu wkracza konkurencja, która zawsze wymysli cos zeby zarobić "cudzym kosztem".
BADIX, chyba nie ma wyjścia, jezeli ktoś nie ma pomysłu zeby to samemu jakoś próbowac poprzerabiac (czyt. porezać) to skazany jest na "kita" od Thula. Osobiście - hmmm... nie wiem, musiałbym mieć to w ręku i wtedy okazałoby sie czy da się z tym cos pomajstrowac czy lepiej odpuścic temat i spuścic z portfela te 150zł.
BTW BADIX, dzieki za temat, zapomniałem o nim