witam serdecznie
nie korzystam z tego forum zbyt często wieć proszę wybaczyć jeśli mój problem wstawiam w nieodpowiednim dziale.
po podpięciu do komputera pojawia się błąd 18014 o treści:[b]Czujnik porowatej nawierzchni, sygnał momentu obrotowego silnika z ABS, uszkodzenie elektryczne -bład ten daje się skasować lecz po kliku dniach powraca
i teraz pytanie co to dokładnie oznacza bo żaden z okolicznych mechaników nie umie mi odpowiedzieć...wszyscy bredzą coś ze to chyba cos z ABS..dobre tylko co..pompa?czujnik?sterownik???. proszę o podpowiedz ...aha może cos zasugeruje dlaczego zdecydowalem sie tu napisać..otóż od pewnego czasu zauwazylem ze przy dohamowywaniu np przed swiatłami przy lekkim hamowaniu auta dziwnie buja przód tyl, przód tył nie jest to silne ale jednak odczuwalne (ma się wrazenie jak gdyby opona była wybrzuszona -taki delikatny przeskok..( tu nadmienie ze opony sa nowe -dzialo sie to tez przed ich wymiana -a wszytkie tarcze, klocki, cylinderki prowadnice i usczelki oraz plyn hamulcowy sa nowiutkie-jednym slowem hamulce nówki..zauwazylem cos jeszcz i pytanie czy to jest normalne i moze miec zwiazek z w/w sytuacja i tym błędem 18014 ..mianowice po podniesieniu kola z przodu prawa strona i wrzuceniu biegu (konkretnie dwójki lub trójki-na jedynce to się nie dzieje-kolo po przekroczeniu 10 km/h zaczyna samo hamowac-a dokladnie po 3-4 obrotach zacisk lapie i puszcza i potem to samo 3-4 obroty stop i puszcza- podkreslam ze dzieje sie to bez hamowania z mojej strony-czy to jest normalne? bo sa tacy którzy twierdza ze jak najbardziej tak....Dodam jescze ze jezeli na drodze dojezdzam powoli do jakies krzyzowki i nie hamuję to nie czuc aby cos blokowalo kolo-toczy sie do calkowitego wyhamowania...to chyba tyle..bede bardzo wdzięczny za pomoc i sugestie..bo rączki opadają
pzdr. wszystkich