Witam, czy miał ktoś problem z błędem 575? " ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania - błąd sporadyczny" z czego to może wynikać? W czym tkwi problem? Podczas jazdy nagle tak jakby całkowicie odlaczylo turbine a gdy się wyłączy silnik i ponownie uruchomi to jest już normalnie turbina wtedy śmiga idealnie problem wystapuje co jakiś czas, proszę o pomoc
Wojtek12372 napisał(a):Witam, czy miał ktoś problem z błędem 575?
Chyba znaczna część użytkowników Wojtek12372, http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00575 Zapis Twojego błędu nie wskazuje na przeładowanie lub niedoładowanie (to typowe błędy wynikające z zapieczonych kierownic, wadliwego działania N75 - w przeładowaniu lub nieszczelności w dolocie, połączeniach podciśnienia, problemem z N75 - w niedoładowaniu)
Wojtek12372 napisał(a):z czego to może wynikać?
Czy czasami ktoś nie "grzebał" przy regulacji sztangi turbo ? Warto też sprawdzić zawór N75.. Jeżeli masz VAG-a i potrafisz zalogować jak-vagowac-swoje-auto-t30.html (silniki R4 na pompach wtryskowych) zaloguj kanał 011 w nastawach podstawowych (tzw BS-ach) i sprawdź działanie sztangi turbo (log możesz zapisać, przekonwertować na stronie podanej w instrukcji i link wstawić na forum) Tu masz podpowiedź dotyczącą obserwacji
Wojtek12372 napisał(a):gdy się wyłączy silnik i ponownie uruchomi to jest już normalnie
Normalny objaw. Wyłączenie silnika powoduje reset błędu (do czasu kiedy sterownik odczyta nieprawidłowe parametry).