Mam kilka błędów, może ktoś będzie potrafił pomóc. Auto po zakupie miało już takie błędy :
- 16524 P0140 035 rząd cyl 1 - sonda 2 nie aktywna.
- 17521 P1113 035 rząd cyl 1 - sonda 1 oporność wewnętrzna za duża, błąd sporadyczny.
- 17522 P1114 035 rząd cyl 1 - sonda 2 oporność wewnętrzna za duża.
- 17549 P1141 035 - rejestracja obciążenia, niewiarygodna wartość.
- 17819 P1411 035 rząd cyl 2, układ powietrza wtórnego, natężenie przepływu za małe.
- 17931 P1423 035 rząd cyl 1, układ powietrza wtórnego, natężenie przepływu za małe.
Coś ją trzymało od samego początku, postanowiłem wyciąć katalizatory. Okazało się, że jeden jest zapchany od str. kierowcy , a drugiego nie ma, ktoś wcześniej wyciął (strona pasażera). Po wycięciu katalizatora auto trochę odżyło, ale to jeszcze nie jest to co powinno być. Auto lekko faluję na obrotach jałowych i teraz pali 29-35l/100km. Mechanik powiedział mi, że po stronie pasażera sondy są przepalone dlatego te błędy. A po wycięciu kata ze strony kierowcy nie zgłaszają się żadne błędy. A że co do błędu z powietrzem wtórnym to on nie wie co to. Czy kupienie sond załatwi problem z sondami? Czy mogę kupić samą sondę przednią a tylną wyłączyć lub jakoś emulować? I co z tym błędem zrobić od powietrza jakie kroki poczynić ?
Auto to Audi s6 2001r 340km ANK na 4 sondach z instalacją gazową Prins.