Błędy sond oraz wtórnego powietrza .

Błędy sond oraz wtórnego powietrza .

Postprzez BoBii » 2014-11-16, 16:24

Mam kilka błędów, może ktoś będzie potrafił pomóc. Auto po zakupie miało już takie błędy :
- 16524 P0140 035 rząd cyl 1 - sonda 2 nie aktywna.
- 17521 P1113 035 rząd cyl 1 - sonda 1 oporność wewnętrzna za duża, błąd sporadyczny.
- 17522 P1114 035 rząd cyl 1 - sonda 2 oporność wewnętrzna za duża.
- 17549 P1141 035 - rejestracja obciążenia, niewiarygodna wartość.
- 17819 P1411 035 rząd cyl 2, układ powietrza wtórnego, natężenie przepływu za małe.
- 17931 P1423 035 rząd cyl 1, układ powietrza wtórnego, natężenie przepływu za małe.

Coś ją trzymało od samego początku, postanowiłem wyciąć katalizatory. Okazało się, że jeden jest zapchany od str. kierowcy , a drugiego nie ma, ktoś wcześniej wyciął (strona pasażera). Po wycięciu katalizatora auto trochę odżyło, ale to jeszcze nie jest to co powinno być. Auto lekko faluję na obrotach jałowych i teraz pali 29-35l/100km. Mechanik powiedział mi, że po stronie pasażera sondy są przepalone dlatego te błędy. A po wycięciu kata ze strony kierowcy nie zgłaszają się żadne błędy. A że co do błędu z powietrzem wtórnym to on nie wie co to. Czy kupienie sond załatwi problem z sondami? Czy mogę kupić samą sondę przednią a tylną wyłączyć lub jakoś emulować? I co z tym błędem zrobić od powietrza jakie kroki poczynić ?
Auto to Audi s6 2001r 340km ANK na 4 sondach z instalacją gazową Prins.
Avatar użytkownika
BoBii
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2014-09-23, 17:40
Lokalizacja: WWL
Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: INNY
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2001
Imię: RoberT

Re: Błędy sond oraz wtórnego powietrza .

Postprzez m4n77 » 2014-11-16, 19:03

Polecam zajrzeć do przepustnic, najlepiej poczytaj sobie na internecie jak to zrobic bez potrzeby późniejszego adoptowania ich, bo z tym sporo zabawy jest jak wtyczki odepniesz :) mogą być poprzytkane kurzem, smarem itp itd, stąd często falowania na niskich obrotach <okok>
od-m4n77-lublin-t2547.html -- zapraszam do oceniania, komentowania, słowa krytyki :)
Avatar użytkownika
m4n77
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 314
Dołączył(a): 2014-11-08, 15:09
Lokalizacja: Lublin
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8 AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1999
Imię: Bartek

Re: Błędy sond oraz wtórnego powietrza .

Postprzez BoBii » 2014-11-18, 20:05

mi się wydaje ze to od sond te falowanie (jest bardzo malutkie) .
Avatar użytkownika
BoBii
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2014-09-23, 17:40
Lokalizacja: WWL
Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: INNY
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2001
Imię: RoberT

Re: Błędy sond oraz wtórnego powietrza .

Postprzez m4n77 » 2014-11-20, 21:27

BoBii, to już jak uważasz :) przykurzonej przepustnicy akurat VAG Ci jako błąd nie pokaże, ale u mnie to pomogło przy falowaniu obrotów, po czyszczeniu chodził równiutko na zimnym i tak samo na gorącym silniku <okok>
od-m4n77-lublin-t2547.html -- zapraszam do oceniania, komentowania, słowa krytyki :)
Avatar użytkownika
m4n77
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 314
Dołączył(a): 2014-11-08, 15:09
Lokalizacja: Lublin
Model: A6 C5
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8 AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Rok: 1999
Imię: Bartek


Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości