Blokowanie tylnego zawieszenia

Blokowanie tylnego zawieszenia

Postprzez fireblade900 » 2016-05-23, 19:15

Witam Wszystkich posiadam a6 c5 z pneumatycznym układem tylnej osi moje pytanie brzmi czy jest mozliwosc zablokowania tego. Nigdzie nie moge znalezc informacji na ten temat, jest tryb podnosnika w c6 ale czy jest w moim? czeka mnie wymiana tulei na wahaczach z tylu i nie chce nic uszkodzic prosze o szybka pomoc
fireblade900
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2016-05-23, 19:04
Model: A6 C5
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 AMX 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 2001
Imię: Łukasz

Re: Blokowanie tylnego zawieszenia

Postprzez bendzji » 2016-05-23, 20:03

Vagiem jedynie
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP JEST : Ford Smax 2.0TDCI automat , A4 B7 2.0TDI MULTI
bendzji
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 1460
Dołączył(a): 2014-05-25, 07:40
Lokalizacja: Września
Model: A4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI BLB 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Rok: 2005
Imię: Michał

Re: Blokowanie tylnego zawieszenia

Postprzez FAUSTYN » 2016-07-12, 10:39

Hej

Możesz zablokować. Banalnie jest to proste.

Zapalasz auto i klikasz oba guziki na raz, czyli podnoszenia i opuszczania przez jakieś 5 sekund. Po tym czasie na liczniku wyskoczy ci informacją że jest włączony tryb serwisowy czyli zawieszenie zostało zablokowane. kolejnym znakiem będzie dioda obok przełączników świecąca na żółto.

Bardzo ważne !!! Jak skończysz robić z autem pamiętaj wyłączyć tryb serwisowy !!!! Robisz to tak samo jak go włączyłeś :)

Pozdro mam nadzieje że pomogłem ...
FAUSTYN
-#Forumowicz
-#Forumowicz
 
Posty: 8
Dołączył(a): 2016-05-10, 08:01
Model: Allroad C5
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7 BES 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 2000
Imię: Faustyn

Re: Blokowanie tylnego zawieszenia

Postprzez Piotruś » 2016-07-12, 11:26

FAUSTYN napisał(a):Możesz zablokować. Banalnie jest to proste.

W Roladzie owszem.
W zwykłej A6 wyposażonej w poziomowanie tylnej osi już nie, a właśnie o taki przypadek zapytał Kolega fireblade900 .

Ale Twoje dobre chęci też się liczą :-D ... .

FAUSTYN napisał(a):Bardzo ważne ! Jak skończysz robić z autem pamiętaj wyłączyć tryb serwisowy !! Robisz to tak samo jak go włączyłeś

Oczywiście też jestem zwolennikiem tej metody ale jeśli się komuś zapomni - zupełnie nic nie szkodzi.
Po przekroczeniu coś ok. 20 km/h pneumatyka sama się uaktywni a kontrolki poznikają.
Pozdrawiam. Piotr.
Obrazek
Złote myśli: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Avatar użytkownika
Piotruś
-#Klubowicz
-#Klubowicz
 
Posty: 3931
Dołączył(a): 2013-05-30, 19:49
Model: Nie mam
Nadwozie: Kombi
Zasilanie: Diesel
Silnik: Nie mam
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Rok: 1996
Imię: Piotr


Powrót do C5 (1997-2004)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości